LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huis nodig, geen werk, wel geld

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
Utrechter11

Re: Huis nodig, geen werk, wel geld

Ongelezen bericht door Utrechter11 »

Ik heb in mijn verleden heel veel gewerkt, ik heb rondgerezen door het buitenland toen ik 16 was, en dat heb ik gedaan tot mijn 19de, een week na mijn verjaardag kreeg ik een beroerte door het harde werken wat ik deed. Ik werkte 60 uur per week. Ik ben nooit naar de dokter geweest toen het is gebeurd, ik heb het gewoon gelaten, dus een wajong is geen optie. Als ik nu weer moet gaan werken word het me te zwaar. Mijn vriendin daarentegen kan wel werken maar is er te lui voor, en ik ben nu elke mogelijke optie op een huis te bekijken dus vacatures voorschotelen hou ik me ook niet mee bezig.

Verder heb ik in Utrecht een hele grote kennisenkring en vrienden groep. Veel van die mensen zitten in kleine handel van merken zoals nike, en heb er ook eentje die met armani en diesel zaken doet. Voor mij is er zeker wel een bron van inkomsten maar dat is zwart, vandaar de vraag of ik een hypotheek kan krijgen zonder een vaste baan. Als ik me huis heb kan ik ook beginnen aan de import, alleen me vriendin moet helaas ff werken ervoor..

heerschap

Ongelezen bericht door heerschap »

Wonderlijk verhaal. Zwart werken, waarschijnlijk ook zwarte spaarcentjes, een partner hebben die arbeid niet ziet als middel om een doel te bereiken. Een (vast) legaal inkomen uit arbeid of uit onderneming is een voorwaarde voor het verkrijgen van een hypotheek door een financieele instelling. Ik zou als je niet kunt werken een eigen onderneming drijven en hetgeen je nu zwart verdient wit gaan verdienen. Je partner moet ook haar deel doen om jullie toekomstvisie te realiseren. Krijg dat eerst op orde voordat je nadenkt over het kopen van een woning. Een gemiddeld koophuis kost je al je spaargeld aan 'kosten koper', bovenop de koopprijs. Een enkele keer vind je een koper bereid om het huis aan je te verhuurkopen of een onderhandse hypotheek te verstrekken, doch dan betaal je ook gewoon kosten koper. Succes :)

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Utrechter11 schreef:
18 okt 2018 19:33
Ik heb in mijn verleden heel veel gewerkt, ik heb rondgerezen door het buitenland toen ik 16 was, en dat heb ik gedaan tot mijn 19de, een week na mijn verjaardag kreeg ik een beroerte door het harde werken wat ik deed. Ik werkte 60 uur per week. Ik ben nooit naar de dokter geweest toen het is gebeurd, ik heb het gewoon gelaten, dus een wajong is geen optie. Als ik nu weer moet gaan werken word het me te zwaar. Mijn vriendin daarentegen kan wel werken maar is er te lui voor, en ik ben nu elke mogelijke optie op een huis te bekijken dus vacatures voorschotelen hou ik me ook niet mee bezig.

Verder heb ik in Utrecht een hele grote kennisenkring en vrienden groep. Veel van die mensen zitten in kleine handel van merken zoals nike, en heb er ook eentje die met armani en diesel zaken doet. Voor mij is er zeker wel een bron van inkomsten maar dat is zwart, vandaar de vraag of ik een hypotheek kan krijgen zonder een vaste baan. Als ik me huis heb kan ik ook beginnen aan de import, alleen me vriendin moet helaas ff werken ervoor..
Leuk verhaaltje. Ik geloof er eerlijk gezegd weinig van. Beroerte gehad en niet bij een huisarts geweest? Tenzij u medische scholing heeft kunt u niet zelf de diagnose voor een beroerte stellen. En een beroerte krijgen door hard werken? U bent drukker bezig met het regelen van een huis dan met het bekijken van vacatures. Misschien niet helemaal de juiste volgorde als je het mij vraagt. En een vriendin die wel kan werken maar er te lui voor is?

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Van dit soort vragen word je toch moe....
Wel energie tot zwart werken, maar een normale baan ho maar.

Ik ga je geen advies geven, want met deze instelling doet u er toch niks mee.

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Voordat er vragen komen, ik heb het topic maar gemeld. Met dit soort onzin moeten wij ons niet bezighouden. Zwartwerken, op je 16de al door Europa gaan reizen, beroerte krijgen door het harde werken, maar geen arts bezoeken, vrienden in handeltjes, enz. Klopt niets van.

sylvesterb

Ongelezen bericht door sylvesterb »

NeoDutchio schreef:
15 nov 2018 13:31
Voordat er vragen komen, ik heb het topic maar gemeld. Met dit soort onzin moeten wij ons niet bezighouden. Zwartwerken, op je 16de al door Europa gaan reizen, beroerte krijgen door het harde werken, maar geen arts bezoeken, vrienden in handeltjes, enz. Klopt niets van.
Reactie is van een maand geleden. Waarom nu melden?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

sylvesterb schreef:
15 nov 2018 14:56
NeoDutchio schreef:
15 nov 2018 13:31
Reactie is van een maand geleden. Waarom nu melden?
Ik zie de reactie net pas langskomen.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

De moderator geeft TS nog het voordeel van de twijfel, volgens mij is het een trol. Niet eens een goede, want het ligt erg net even te dik op.

Gesloten