Blijf ze lastig vallen. Als ze in de problemen zitten en surseance aanvragen is het voorbij. Dan vis je achter het net.
Beste Theotrucker,
Laten we even stoppen met onnodige angst te zaaien. We zijn druk bezig op de achtergrond processen te verbeteren en bij problemen, kunnen klanten zich altijd bij mij melden. De winkels staan los van de webshop, dat wil overigens niet zeggen dat de collegas daar onze klanten niet willen helpen.
Blijf ze lastig vallen. Als ze in de problemen zitten en surseance aanvragen is het voorbij. Dan vis je achter het net.
Beste Theotrucker,
Laten we even stoppen met onnodige angst te zaaien. We zijn druk bezig op de achtergrond processen te verbeteren en bij problemen, kunnen klanten zich altijd bij mij melden. De winkels staan los van de webshop, dat wil overigens niet zeggen dat de collegas daar onze klanten niet willen helpen.
Grt Ruud van MacRelife
De winkel in Bergen op Zoom is conform jullie eigen algemene voorwaarden ook voor koop op afstand ( niet alleen webwinkel maar ook telefonisch of per mail verkoop) wel degelijk de identiteit van de aannemer.
Ik wacht al sinds augustus op een Macbook van dit bedrijf. Op 5 oktober kreeg ik een defecte Macbook geleverd. Deze heb ik door hun laten repareren (door meerdere keren naar hun filiaal in Nederland te rijden terwijl ik in Belgie woon aangezien ze per mail of telefoon amper te bereiken zijn). Uiteindelijk konden ze de Macbook toch niet repareren en werd een andere beloofd. Dit is echter niet het geval, ik wacht nog steeds. Ik heb daarom een mail gestuurd voor een terugbetaling maar krijg als antwoord dat ze tot nader order gesloten zijn en dus niet zullen reageren op mijn verzoek...
Ik heb ook in september een i macpro besteld, en heel veel gemailed, bellen gaat ook niet, maar ook nog niks concreets gehoord als alleen maar smoezen, en dat het van week 41, naar nooit is gegaan volgens mij. Nu de winkel ook gesloten schijnt, dus ik ben heel erg bang dat ik ool gewoon belazerd ben. Met ideal betaald dus nergens recht op ook gok ik.
Recht heb je natuurlijk wel. Schrijf een brief naar het adres hierboven, geef ze 14 dagen om het geld retour te sturen en geef meteen aan dat de vordering daarna naar een incassobureau gaat. Veel succes!
MacRelife is helaas failliet verklaard!
Gedupeerden kunnen zich wenden tot de curator.
Dit is het e-mail adres waar benadeelden naar kunnen mailen, [email protected]
Het lijkt erop dat nogal wat klanten die betaald hebben, maar nog niet geleverd hebben gekregen de dupe worden van deze financiële ondergang. De curator schat hun aantal op ongeveer 250. Klanten die samen benadeeld zijn voor een slordige 125.000 euro. Hij heeft nog enige tijd nodig om de gang van zaken na te trekken en de financiële stand op te maken, maar wil eerst benadeelde klanten helpen.
,,Klanten die zaken ter reparatie hebben aangeboden, worden in de tweede week van januari in de gelegenheid gesteld hun goederen terug te halen. Goederen die per website zijn besteld, zullen door het faillissement niet kunnen worden uitgeleverd”, aldus de curator. Hij adviseert die gedupeerden om zich te melden via het internetadres [email protected].
Dan ben ik bang dat je achter het net vist. Jammer.
Ik denk ook dat de gedupeerden achter het net vissen.
De curator geeft ook al aan dat alles wat via de webshop besteld is en nog niet uitgeleverd is...ook NIET uitgeleverd gaat worden.
Wel kunnen gedupeerden die reparaties hebben uitstaan,hun (kapotte) apparatuur terug krijgen.