Pagina 2 van 2

Re: Apple garantie is geen garantie meer maar een wassen neus

Geplaatst: 26 okt 2018 17:45
door Koning Bolo
Applesupport bellen en als die er niet met u uitkomen rechtsbijstand inschakelen
Via Apple is de garantie prima is mijn ervaring.

Re: Apple garantie is geen garantie meer maar een wassen neus

Geplaatst: 02 dec 2018 19:28
door queenfanmichel
Koning Bolo schreef:
26 okt 2018 17:45
Applesupport bellen en als die er niet met u uitkomen rechtsbijstand inschakelen
Via Apple is de garantie prima is mijn ervaring.
Garantie kan je nooit claimen bij de fabrikant.

Re: Apple garantie is geen garantie meer maar een wassen neus

Geplaatst: 02 dec 2018 19:30
door queenfanmichel
snuffel1 schreef:
24 okt 2018 19:23
Amac is een specifieke Apple dealer dus volgen zij de garantiebepalingen zoals Apple die hanteert maar terzijde. Deze link geeft wellicht meer helderheid. https://www.apple.com/legal/warranty/pr ... ranty.html
Amac moet zich houden aan de wettelijke garantie, dat zij onder bepaalde voorwaarden zich een Apple Premium Reseller mogen noemen verandert daar niks aan. Garantie moet je claimen bij de verkopende partij.

Re: Apple garantie is geen garantie meer maar een wassen neus

Geplaatst: 02 dec 2018 19:32
door queenfanmichel
snuffel1 schreef:
23 okt 2018 17:19
de technische dienst bekijkt hem alleen aan de buitenkant
De Ipad is dus niet open gemaakt en is nog niet bekend waarom de knop/schakelaar blijft hangen maar er zit wel zichtbaar een kras op die er niet hoort te zijn. Apple grijpt elke kans aan om maar onder de garantie uit te komen en dat blijkt hier ook wel weer. Een rechtszaak starten wordt moeilijk want Apple blijft zich beroepen op het Amerikaanse consumentenrecht en heeft lak aan het Europese recht zoals wij die kennen.
Nog steeds onzin, Apple is de fabrikant hoeft geen garantie te verlenen.Garantie moet je claimen bij de verkoper, in dit geval Amac.

Apple is hier geen partij in, helemaal het vetgedrukte stuk is de grootste onzin.