Nou nou Nel, zoveel lof over een paar bloemetjes....da heb ik nie verdiend.
Toch wel fijn dat al je buren er ook plezier aan beleven. Ik ben ruimhartig....
Dat met die dokter valt wel mee (althans nu). Sinds we terug zijn van vakantie met die Basiq Air vlucht last van kleine rode bultjes en ontzettende jeuk. Vorige week zei hij nog dat het een allergische reactie was en ik na moest gaan wat er veranderd was.
Ik maar denken en nergens anders opkomen dan dat ik van 'n zonnig Kreta in een regenachtig Nederland ben teruggekomen. De huisarts vond dat geen medische aanleiding....
Omdat de bultjes steeds erger worden en de jeuk toeneemt, is het nu waarschijnlijk allemaal een opeenhoping van kleine ontstekeningen.
Ik heb inderdaad een verminderde weerstand.
Vorig jaar, toen we net terug kwamen van onze vakantie op Karpathos een long-operatie ondergaan, waarbij een stuk long is verwijderd (kwaadaardige tumor). Dat wisten we net voordat we op vakantie gingen. We hebben er voor gekozen om die vakantie door te laten gaan en afgesproken om te proberen er het niet over te hebben. Dat is ons aardig gelukt.
Ik ben vandaag ook gelijk begonnen aan mijn 3-maandelijkse APK-keuring (bloed prikken, longfoto's) en maandag een longfunktie-onderzoek. Volgende week dinsdag zijn alle uitslagen weer bij de longarts. Een spannend weekje dus....zeker met die kleine ontstekingen die er nu zijn, hoop je steeds weer dat er niets anders aan de hand is.
Maar ja, dat zal wel een lange tijd duren voordat je daar iets laconieker mee om kan gaan. Althans dat denk ik. Hoe vaker en langer je te horen krijgt dat alles goed is, zal ik daar ook wel beter mee om kunnen gaan.
Maar dat neemt niet weg dat we toch op vakantie willen. Echter dit jaar mocht ik (ca. 6 maanden na de long-operatie) pas half/eind mei weer vliegen.
En nu we pas terug zijn, begint het eigenlijk weer te kriebelen om voor september maar weer eens te gaan boeken.
Uiteraard weer naar Griekenland, want dat is toch wel mijn vakantieland geworden.
Ik weet niet, op de een of andere manier heb ik daar het gevoel alsof ik daar ook thuis hoor.
De sfeer, het eten, de mensen, niets moet direct, geen afspraken/verplichtingen, geen telefoon......heerlijk.
Dus we gaan eens serieus kijken op internet naar wat interessante aanbiedingen, alleen moet het hier dan wel wat beter weer worden.
Zolang het slecht weer blijft hier, zullen de prijzen voor zonnige vakantielanden niet zakken.
Misschien is een Basiq Air vlucht dan wel een uitkomst, alhoewel ik eigenlijk niet begrijp dat een Seat Only vaak nog duurder is dan een z.g. pakketreis (vlucht, transfers, accomodatie).
gr.
Louis