LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Basiq Air
Re: Basiq Air
Nel, hik, hartsikke bedankt, hik, voor je glas Lefkas-hik-wijn.
Smaakt, hik, lekker tussen de, hik, metaxa en, hik, ouzo door.
Hik, Proost!
Alle hikheid op een stokje:
Ik zei je toch dat je de kaart beter in de brievenbus bij het postkantoor kan gooien, ook al is dat postkantoor kilometertje verder.
Volgende keer eerst Postkantoortje zoeken en dan pas kaarten gaan kopen. Hoe lang heeft de kaart er over gedaan?
Ik doe trouwens geen kaart meer op de bus, want iedere keer komt het potje kaarten niet meer uit omdat m'n kaartspel niet meer compleet is
Misschien is dat een optie om voortaan al in het vliegtuig kaarten te schrijven en mee terug te geven als je op de plaats van bestemming uitstapt.
Misschien een idee voor BAS?
Bas?
Ja Bas! --> Basiq Air Service.....
gr.
Louis
Smaakt, hik, lekker tussen de, hik, metaxa en, hik, ouzo door.
Hik, Proost!
Alle hikheid op een stokje:
Ik zei je toch dat je de kaart beter in de brievenbus bij het postkantoor kan gooien, ook al is dat postkantoor kilometertje verder.
Volgende keer eerst Postkantoortje zoeken en dan pas kaarten gaan kopen. Hoe lang heeft de kaart er over gedaan?
Ik doe trouwens geen kaart meer op de bus, want iedere keer komt het potje kaarten niet meer uit omdat m'n kaartspel niet meer compleet is
Misschien is dat een optie om voortaan al in het vliegtuig kaarten te schrijven en mee terug te geven als je op de plaats van bestemming uitstapt.
Misschien een idee voor BAS?
Bas?
Ja Bas! --> Basiq Air Service.....
gr.
Louis
Hola hik ,hik oja hallo hik.Wat is die wijn hik.goed zeg.Metaxa is ook goed en de ouzo hik bonke bonk.is ook heerlijk en vooral als je basiq air vliegt.Heel goed idee van je om eerst het postkantoor te vinden en dan de kaartjes.Wat ben ik toch stom he ??????Ze hebben er 3 weken over gedaanen 2 dagen.Ik ben al blij dat ze aangekomen zijn.Voortaan schrijven en als postkantoor niet te vinden is dan mee nemen en op schiphol in de brievenbus doen. Is ook een optie. Iedereen nu blij dat er een kaartje is alleen weet ik niet meer wat voor kaartje.Maar het maakt niet uit .Ik heb gedaan wat ik beloofd hebt en nog wel basiq air.!!!Hoe krijg ik het weer voor elkaar.Dat vragen meerdere zich nu ook af. In lefkas bedankte de ober nog voor mijn gezelligheid en werden wij nog extra verwent wan er zat een wesp in mijn fanta lemmon en die had geen bandjes om dus kon niet zwemmen zei ik.Ze lagen blauw achter die bar.Maar goed volgend jaar surf plank les.Moet er wel wind staan.Hik groetjes Hik. Yammas nel-moos hik
Yassou Nel,
Voortaan ook een snorkelsetje voor die wesp meenemen.
Even laten snorkelen in de ouzo, en voila! je hebt een sirtaki-dansende wesp......
Ik zou dan niet meer durven te zeggen wie er dan meer lol heeft, jij of die wesp......
Hik, als dit, hik, geen, hik, slotje van modje, hik, gaat opleveren, dan, hik, weet ik het, hik, niet meer.
gr.
Louis
Voortaan ook een snorkelsetje voor die wesp meenemen.
Even laten snorkelen in de ouzo, en voila! je hebt een sirtaki-dansende wesp......
Ik zou dan niet meer durven te zeggen wie er dan meer lol heeft, jij of die wesp......
Hik, als dit, hik, geen, hik, slotje van modje, hik, gaat opleveren, dan, hik, weet ik het, hik, niet meer.
gr.
Louis
Neem nog een paar bitterballetjes louis want het zijn bizondere voetbal bitter balletjes met stippen.Hik want hik je moet nog hik rijden en het hik slotje hik is niet basiq hik air.Foei toch moos -nel hik. Groetjes hikkende moos-nel of was hethikkende wesp met een hik voet balletje ????????? doei.!!!!!
Hik, ik lus alleen, hik, bitterballen met het officiële, hik, EK-logo.
Wie luzzer nog un borrultje, ik, hik, hoef nie meer.
keb nog wa metaxa en ouzo! Hoezo? Nee, Ouzo!
doei allumaal, kben heelumaal out (buiten spel).
Dag Nel, Foppe(met of zonder snor? Dus wel of niet Basiq?)
gr.
Louis
Wie luzzer nog un borrultje, ik, hik, hoef nie meer.
keb nog wa metaxa en ouzo! Hoezo? Nee, Ouzo!
doei allumaal, kben heelumaal out (buiten spel).
Dag Nel, Foppe(met of zonder snor? Dus wel of niet Basiq?)
gr.
Louis
Dutchbird goes basiq!
Op de website van Dutchbird staat het zo mooi omschreven: "Dutchbird gaat mee in een veranderende eetcultuur"
Ammehoela; dit is gewoon een oirdinaire bezuiniging!
Vanaf 2004 rekent Dutchbird € 9,00 voor een bakje vliegtuigvoer.
"Veranderende eetcultuur!!". Zoiets verzin je toch niet?!
Op de website van Dutchbird staat het zo mooi omschreven: "Dutchbird gaat mee in een veranderende eetcultuur"
Vanaf 2004 rekent Dutchbird € 9,00 voor een bakje vliegtuigvoer.
"Veranderende eetcultuur!!". Zoiets verzin je toch niet?!
Stella, dat is toch erg diplomatiek gezegd van Dutchbird! Zeg gewoon dat de klanten de aanleiding zijn en iedereen is ingedekt.Geplaatst op 19 Jul 2004 16:50 door Stella
--------------------------------------------------------------------------------
Dutchbird goes basiq!
Zeg gewoon dat de klanten een snelle snack tussendoor willen als het beleid gemaakt is op zo min mogelijk moeite doen voor je klanten en daardoor misschien besparing op de bemanningskosten (1 crewlid minder bijv).
Ik snap alleen 1 ding niet.
Alles blijft ongewijzigd als je (vooraf) betaald voor je eten. Is er dan ineens geen sprake van een veranderde eetcultuur?
Wat is Basiq dan wel ineens heel erg basiq.
gr.
Louis
Och die stella toch gewoon ordinaire basiq air.Foei toch.Daar voor die prijs had ik de volle 2 dozen vol met poffertjes voor en die waren overheerlijk vers en lekker met poedersuiker en nog een betere stoel met meer ruimte en konden de riemen tenm,inste vast. Het is gewoon bezuinigen anders kan je het niet vertalen.Je doet er niets aan dan flink op schiphol eten en een cappucino in het vliegtuig nemen in de hoop dat ze de zelfde catering hebben als transavia.Veel succes stella ik had je beter gegund.Cuppesoep kanniet verknald worden.Maar dat is ook het enige
Toch een hele fijne vakantie stella en ik kom je persoonlijk uitzwaaien met mijn vlag.Groetjes moos -nel Toedeloe.en OLE.
Toch een hele fijne vakantie stella en ik kom je persoonlijk uitzwaaien met mijn vlag.Groetjes moos -nel Toedeloe.en OLE.
Men bedoelt bij Dutchbird met "veranderende eetcultuur" dat je de voorheen gratis maaltijden nu ineens moet gaan betalen en als je niet betaalt krijg je dus niet te eten!Alles blijft ongewijzigd als je (vooraf) betaald voor je eten. Is er dan ineens geen sprake van een veranderde eetcultuur?
Tja, ik zie het verband ook niet!
Adiós amigos y hasta la vista!
Stella
Laat je niet kisten stella op to the ole de matadora hotsekidee.!!!!!!!!!!!!!!Ole ole numero uno---hispanje.......nel moos
Maar louis heeft het meeste gehad want die had de hik en die heb ik nu over genomen.Hik!Ik heb nog wel een fles maar die blijft dicht Oei ik krijg nu een naam!!!!
Jeetje vergeten.Maar hij is leeg en er zit een hol in mijn glas.Morgen bezoek van een dikke kater,of houthakkertjes. Ik ga maar weer basiq air dat is safer.Toedeloe nel-moos en foppe
Jeetje vergeten.Maar hij is leeg en er zit een hol in mijn glas.Morgen bezoek van een dikke kater,of houthakkertjes. Ik ga maar weer basiq air dat is safer.Toedeloe nel-moos en foppe
Goejemorgen Nel,
Ja, ik ben er vroeg bij, moet zo naar de huisarts, vandaar.
Ik heb een beetje een kater van die metaxa, ouzo en ook nog eens die Lefkas-wijn van jou er bovenop.
De "luiken" gingen ineens dicht gisteren....
En, hoe vond je de planten in het parkje ter gelegenheid van je verjaardag?
En al die overvliegende vliegtuigen die ca. elke halve minuut een verjaardagsgroet brengen?
Ik hoop dat je er van geniet, want ik heb begrepen dat ze ook vandaag doorgaan met elke halve minuut een groet te brengen.
Tsja, het koste wel een paar euri's, maar je leeft tenslotte maar 1 keer.
Als we het doen, doen we het in ieder geval niet Basiq Air!!!
Ik moet gaan...
gr.
Louis
Ja, ik ben er vroeg bij, moet zo naar de huisarts, vandaar.
Ik heb een beetje een kater van die metaxa, ouzo en ook nog eens die Lefkas-wijn van jou er bovenop.
De "luiken" gingen ineens dicht gisteren....
En, hoe vond je de planten in het parkje ter gelegenheid van je verjaardag?
En al die overvliegende vliegtuigen die ca. elke halve minuut een verjaardagsgroet brengen?
Ik hoop dat je er van geniet, want ik heb begrepen dat ze ook vandaag doorgaan met elke halve minuut een groet te brengen.
Tsja, het koste wel een paar euri's, maar je leeft tenslotte maar 1 keer.
Als we het doen, doen we het in ieder geval niet Basiq Air!!!
Ik moet gaan...
gr.
Louis
Louis ik vind het zo prachtig en lief van je,dat ik er geen woorden voor heben ben je daar enorm dankbaar voor en die vliegtuigen is een prachtig gezicht en de park jes is een zee van mooie bloemen.Alle buren spreken mij er opaan.En dan vertel ik het ze en ik moest je ook namens hun je heel hartelijk bedanken daarvoor en zeggen chappeau!!!Die willen nu ook wel jarig zijn.Ik zal het nooit vergeten !!!!!!En ik heb voor het eerst geen bouwvakkertjes gehad of een kater.Dus hele goede wijn.En ook geen hoofdpijn.Zeg Louis het is toch niets ernstig he van je dokter???????Ik hoef alleen maar de griepprik gaan halen.En ik gebruik af en toe mjn puffertje sinds ik heel erg ziek ben geweest na de griepprik.Foppe begon en anderhave dag later lag ik ziek en foppe ging de honden uitlaten omdat ik helenmaal lag te ijlen van de koorts.Onze dochter de oudste zei toen dat ze dacht daar gaat ma.Maar gelukkig kreeg ik weer lucht want ik dacht ik stik zo benauwd had ik het.Maar ik ben een knokker.Foppe zei nel als we nu eens gaan eten want anders vinden ze ons dood.Daar schrok ik van en eigenlijk moet ik de longinhoud laten nameten.Maar daar is nog niets van gekomen.Maar het komt er wel een keer van .Maar nu gaan we straks op 1 oktober met martin air naar pythagorion op samos mijn vrienden opzoeken dinah georgos en poppy en nog wat mensen.Nu nog een presentje verzinnen om mee te nemen voor ze.Hou je het rustig louis want we hebben het fantastisch gehad en we willen toch nog wat genieten van zoveel hartelijkheid.In iedergeval,bedankt daarvoor !!!!!
Ik heb nog wel een fles metaxa en ouzo en nog een heel speciale wijn uit KARPATHOS DIE DAAR GEBOTTELD is en gemaakt en die wil ik alleen dri nken met speciale mensen.Daar wacht die op.En nu ie basiq air hoop ik voor Stella dat die dezelfde cateraar heeft als transavia-Volgend jaar krijgen we meer keuzes uit warme maaltijden.Maar we nemen voor de zekerheid een snorkelsetje mee.Een vliegenmepper zit in de koffer want daar haalde ik veel vliegende voorwerpen mee uit hewt zwembad en dan legde ik ze aan de kant om te drogen en daarna vlogen ze weer weg en het bad was schoon.Dus een paar keer de ronde doen en iedereen kon veilig zwemmen zonder gestoken te worden.En dit is geen onzin verhaal.We gaan met ons allen basiq airen en dat kan heel gezellig zijn.Nu lieve louis we zijn broodje nuchter weer en doe voorzichtig en blijf gezond iedereen.Dat is mijn wens voor jullie en vrienden en familie.Want dat is een grote gift en goed.Heel veel groetjes uit een dankbaar hart van de 55 plus......Moos-nel
En nogmaals ....BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb nog wel een fles metaxa en ouzo en nog een heel speciale wijn uit KARPATHOS DIE DAAR GEBOTTELD is en gemaakt en die wil ik alleen dri nken met speciale mensen.Daar wacht die op.En nu ie basiq air hoop ik voor Stella dat die dezelfde cateraar heeft als transavia-Volgend jaar krijgen we meer keuzes uit warme maaltijden.Maar we nemen voor de zekerheid een snorkelsetje mee.Een vliegenmepper zit in de koffer want daar haalde ik veel vliegende voorwerpen mee uit hewt zwembad en dan legde ik ze aan de kant om te drogen en daarna vlogen ze weer weg en het bad was schoon.Dus een paar keer de ronde doen en iedereen kon veilig zwemmen zonder gestoken te worden.En dit is geen onzin verhaal.We gaan met ons allen basiq airen en dat kan heel gezellig zijn.Nu lieve louis we zijn broodje nuchter weer en doe voorzichtig en blijf gezond iedereen.Dat is mijn wens voor jullie en vrienden en familie.Want dat is een grote gift en goed.Heel veel groetjes uit een dankbaar hart van de 55 plus......Moos-nel
En nogmaals ....BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou nou Nel, zoveel lof over een paar bloemetjes....da heb ik nie verdiend.
Toch wel fijn dat al je buren er ook plezier aan beleven. Ik ben ruimhartig....
Dat met die dokter valt wel mee (althans nu). Sinds we terug zijn van vakantie met die Basiq Air vlucht last van kleine rode bultjes en ontzettende jeuk. Vorige week zei hij nog dat het een allergische reactie was en ik na moest gaan wat er veranderd was.
Ik maar denken en nergens anders opkomen dan dat ik van 'n zonnig Kreta in een regenachtig Nederland ben teruggekomen. De huisarts vond dat geen medische aanleiding....
Omdat de bultjes steeds erger worden en de jeuk toeneemt, is het nu waarschijnlijk allemaal een opeenhoping van kleine ontstekeningen.
Ik heb inderdaad een verminderde weerstand.
Vorig jaar, toen we net terug kwamen van onze vakantie op Karpathos een long-operatie ondergaan, waarbij een stuk long is verwijderd (kwaadaardige tumor). Dat wisten we net voordat we op vakantie gingen. We hebben er voor gekozen om die vakantie door te laten gaan en afgesproken om te proberen er het niet over te hebben. Dat is ons aardig gelukt.
Ik ben vandaag ook gelijk begonnen aan mijn 3-maandelijkse APK-keuring (bloed prikken, longfoto's) en maandag een longfunktie-onderzoek. Volgende week dinsdag zijn alle uitslagen weer bij de longarts. Een spannend weekje dus....zeker met die kleine ontstekingen die er nu zijn, hoop je steeds weer dat er niets anders aan de hand is.
Maar ja, dat zal wel een lange tijd duren voordat je daar iets laconieker mee om kan gaan. Althans dat denk ik. Hoe vaker en langer je te horen krijgt dat alles goed is, zal ik daar ook wel beter mee om kunnen gaan.
Maar dat neemt niet weg dat we toch op vakantie willen. Echter dit jaar mocht ik (ca. 6 maanden na de long-operatie) pas half/eind mei weer vliegen.
En nu we pas terug zijn, begint het eigenlijk weer te kriebelen om voor september maar weer eens te gaan boeken.
Uiteraard weer naar Griekenland, want dat is toch wel mijn vakantieland geworden.
Ik weet niet, op de een of andere manier heb ik daar het gevoel alsof ik daar ook thuis hoor.
De sfeer, het eten, de mensen, niets moet direct, geen afspraken/verplichtingen, geen telefoon......heerlijk.
Dus we gaan eens serieus kijken op internet naar wat interessante aanbiedingen, alleen moet het hier dan wel wat beter weer worden.
Zolang het slecht weer blijft hier, zullen de prijzen voor zonnige vakantielanden niet zakken.
Misschien is een Basiq Air vlucht dan wel een uitkomst, alhoewel ik eigenlijk niet begrijp dat een Seat Only vaak nog duurder is dan een z.g. pakketreis (vlucht, transfers, accomodatie).
gr.
Louis
Toch wel fijn dat al je buren er ook plezier aan beleven. Ik ben ruimhartig....
Dat met die dokter valt wel mee (althans nu). Sinds we terug zijn van vakantie met die Basiq Air vlucht last van kleine rode bultjes en ontzettende jeuk. Vorige week zei hij nog dat het een allergische reactie was en ik na moest gaan wat er veranderd was.
Ik maar denken en nergens anders opkomen dan dat ik van 'n zonnig Kreta in een regenachtig Nederland ben teruggekomen. De huisarts vond dat geen medische aanleiding....
Omdat de bultjes steeds erger worden en de jeuk toeneemt, is het nu waarschijnlijk allemaal een opeenhoping van kleine ontstekeningen.
Ik heb inderdaad een verminderde weerstand.
Vorig jaar, toen we net terug kwamen van onze vakantie op Karpathos een long-operatie ondergaan, waarbij een stuk long is verwijderd (kwaadaardige tumor). Dat wisten we net voordat we op vakantie gingen. We hebben er voor gekozen om die vakantie door te laten gaan en afgesproken om te proberen er het niet over te hebben. Dat is ons aardig gelukt.
Ik ben vandaag ook gelijk begonnen aan mijn 3-maandelijkse APK-keuring (bloed prikken, longfoto's) en maandag een longfunktie-onderzoek. Volgende week dinsdag zijn alle uitslagen weer bij de longarts. Een spannend weekje dus....zeker met die kleine ontstekingen die er nu zijn, hoop je steeds weer dat er niets anders aan de hand is.
Maar ja, dat zal wel een lange tijd duren voordat je daar iets laconieker mee om kan gaan. Althans dat denk ik. Hoe vaker en langer je te horen krijgt dat alles goed is, zal ik daar ook wel beter mee om kunnen gaan.
Maar dat neemt niet weg dat we toch op vakantie willen. Echter dit jaar mocht ik (ca. 6 maanden na de long-operatie) pas half/eind mei weer vliegen.
En nu we pas terug zijn, begint het eigenlijk weer te kriebelen om voor september maar weer eens te gaan boeken.
Uiteraard weer naar Griekenland, want dat is toch wel mijn vakantieland geworden.
Ik weet niet, op de een of andere manier heb ik daar het gevoel alsof ik daar ook thuis hoor.
De sfeer, het eten, de mensen, niets moet direct, geen afspraken/verplichtingen, geen telefoon......heerlijk.
Dus we gaan eens serieus kijken op internet naar wat interessante aanbiedingen, alleen moet het hier dan wel wat beter weer worden.
Zolang het slecht weer blijft hier, zullen de prijzen voor zonnige vakantielanden niet zakken.
Misschien is een Basiq Air vlucht dan wel een uitkomst, alhoewel ik eigenlijk niet begrijp dat een Seat Only vaak nog duurder is dan een z.g. pakketreis (vlucht, transfers, accomodatie).
gr.
Louis
Ik hoop voor je dat het lukt en het gevoel zeg me dat het ook lukt.Alleen reuze goed in de gaten houden want het gaat mis in de reis bisnes.Was vanmorgen op het nieuws.Ben toch blij voor je dat je je eigen goed doorheen slaat ook al zal het eens minder zijn.Maar jij heb het dan ook goed voor je kiezen gehad.Ik heb het met mijn eigen moeder mee gemaakt die had van alles een orgaan.Maar toch optimistiesch zijn en nog zingen op haar sterf bed.Genoeg daarover mee gemaakt Ik was toen 16 jaar en alles lag op zijn gat .Maar ik ben er toch gekomen en mijn broer ook alleen mijn zus niet. die is er niet meer.Alles moeten verwerken.Ik ben een taaie maar soms denk waarom ben ik er.Maar genoeg erover gewoon doorgaan en basiq vliegen en in griekenland tot rust komen en blij zijn dat er zoveel hartelijkheid en liefde is daar en tijd om alles even te vergeten en weer moed en kracht opdoen.Als ik het niet zie zitten dan draai ik het muziek c.d die ik op karpathos heb gekocht en dat helpt nij uit diepe dalen.Het plaatje .is van Yannis Parios.Daar knap ik van op.Maar als we basiq air in het griekenland aan komen zeggen wij tegen elkaar; we zijn weer thuis gekomen.Het is mijn tweede home and.Wij gaan1 oktober weer dus daar verheugen wij ons op .En aan de haven gaan we ons voor twee weken een eigen jachtje aanmeten.En dromen wij erover.
En denk erom je gaat en goed genieten van zoveel hartelijkheid en liefde en al dat prachtige grieks eiland.Dat kunnen ze jou en familie niet meer afnemen.Heel veel geluk daarmee en dat het lukt.Ik duim voor je Heel veel groetjes van ons ...foppe en nel
En denk erom je gaat en goed genieten van zoveel hartelijkheid en liefde en al dat prachtige grieks eiland.Dat kunnen ze jou en familie niet meer afnemen.Heel veel geluk daarmee en dat het lukt.Ik duim voor je Heel veel groetjes van ons ...foppe en nel
Hoeft niet hoor Stella.We gaan weer door op staan en hoppa er tegenaan. iedereen heeft zo zijn leventje met vallen en opstaan.Maar er is nog zoveel moois in het leven dat je er voor moet gaan en het is de moeite waard.!!!!!!!!Alleen hebbenwij nu eten met martin air en we zien wel of we nog extra voor de kerosine moeten betalen.Dat weet ik nog niet.Maar we verheugen ons er zeer op en daarna weer sparen voor volgend jaar.Ik heb het nu nog warm.Ongelooflijk he.!!!!!Onze buurvrouw zorgt weer voor de post en daar gaat weer een fles wijn naar haar toe die ik koop op samos.We hebben lieve buurtjes en ik zorg weer voor haar huis als ze op vakantie gaan.Tsonge ik heb de was buiten hangen regend de vouwen weer in de broeken.Ha -Ha-Kom op louis ga mee op naar het warme griekenland en lekker ons ontspannen.Dat zal alsnog zeker lukken en laat het wel even weten hoor want ik moet de vlag nog wassen en er jouw mee uitzwaaien.Weer het dak op.!!!!!!!!! En stella jij naar spanje maar ik heb geen spaanse vlag.Mag het ook de griekse zijn ????om je uit te zwaaien~???Zo kan die wel weer hoor !! groeten vanuit amsterdam ;nell-foppe( met snor)
Zo is 't Nel, nemen zoals 't komt.
Dat neemt niet weg dat de angst er inzit.
Het heeft me wel veranderd. Ik geniet anders van het leven dan voorheen. Ja, geniet, want geloof me, je gaat de kleinste dingen waarderen.
Zo ben ik al heel gelukkig dat we sindsien al 2x onbezorgd op vakantie hebben kunnen gaan, terwijl dat voorheen eigenlijk een "luxe-probleem" was.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat je eerst kritischer was wat bijv. accomodatie betreft. Nu vind ik een schoon bed en een dak boven m'n hoofd al een genot en ben ik blij dat IK tenminste wél op vakantie ben en de mogelijkheid héb om te gaan. Proef je het verschil?
Dit betekent echter ook niet dat ik nonchalanter ben geworden, wel makkelijker.
Zo is het eigenlijk ook met Basiq Air. Het is nu eenmaal zo. Waarom zou ik me druk maken omdat er geen eten meer aan boord verstrekt wordt? Als ik dat van tevoren weet, zorg ik zelf voor proviand en anders eerst op Schiphol e.e.a. nuttigen.
Maar dat neemt niet weg dat ik daar ook (g)een mening over zou hebben.
Ik vond het eten een aangename onderbreking in de vlucht en zorgde tenminste toch voor wat afleiding en maagvulling.
Jammer dat enkele maatsch. dat hebben afgeschaft.
Ik geloof echter niet in Dutchbird z'n verhaal van "veranderde eetcultuur". 'T lijkt mij gewoon een bezuinigingsmaatregel.
gr.
Louis
Dat neemt niet weg dat de angst er inzit.
Het heeft me wel veranderd. Ik geniet anders van het leven dan voorheen. Ja, geniet, want geloof me, je gaat de kleinste dingen waarderen.
Zo ben ik al heel gelukkig dat we sindsien al 2x onbezorgd op vakantie hebben kunnen gaan, terwijl dat voorheen eigenlijk een "luxe-probleem" was.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat je eerst kritischer was wat bijv. accomodatie betreft. Nu vind ik een schoon bed en een dak boven m'n hoofd al een genot en ben ik blij dat IK tenminste wél op vakantie ben en de mogelijkheid héb om te gaan. Proef je het verschil?
Dit betekent echter ook niet dat ik nonchalanter ben geworden, wel makkelijker.
Zo is het eigenlijk ook met Basiq Air. Het is nu eenmaal zo. Waarom zou ik me druk maken omdat er geen eten meer aan boord verstrekt wordt? Als ik dat van tevoren weet, zorg ik zelf voor proviand en anders eerst op Schiphol e.e.a. nuttigen.
Maar dat neemt niet weg dat ik daar ook (g)een mening over zou hebben.
Ik vond het eten een aangename onderbreking in de vlucht en zorgde tenminste toch voor wat afleiding en maagvulling.
Ik geloof echter niet in Dutchbird z'n verhaal van "veranderde eetcultuur". 'T lijkt mij gewoon een bezuinigingsmaatregel.
gr.
Louis
Dit is precies de spijker op de kop!Ik vond het eten een aangename onderbreking in de vlucht en zorgde tenminste toch voor wat afleiding en maagvulling.
Verder is het natuurlijk geen wereldschokkende maatregel van Dutchbird en ik kan er ook niet echt wakker van liggen.
In feite is alles maar zeer betrekkelijk als je gezondheid in het geding is.
Ik sluit mij volledig aan bij de mooie woorden van Nel.
Stella