LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terug betalig matras Livingcomfort

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hänschen klein

Re: terug betalig matras Livingcomfort

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Kwam deze mededeling tegen ...

https://www.bestematras.info/veel-gedup ... ctcomfort/

Wel vreemd, dat Bol.com nog steeds spullen aanbiedt, zoals al eerder door @Theotrucker aangesproken is.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

hänschen klein schreef:
15 dec 2018 11:45

Wel vreemd, dat Bol.com nog steeds spullen aanbiedt, zoals al eerder door @Theotrucker aangesproken is.
misschien kijk ik er overheen, maar als ik op bol.com zoek op livingcomfort vind ik 1 artikel dat aangeboden wordt door sleepworld, en voor zover ik kan zien valt die niet onder de groep van livingcomfort.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

berndv schreef:
15 dec 2018 12:19
hänschen klein schreef:
15 dec 2018 11:45

misschien kijk ik er overheen, maar als ik op bol.com zoek op livingcomfort vind ik 1 artikel dat aangeboden wordt door sleepworld, en voor zover ik kan zien valt die niet onder de groep van livingcomfort.

U heeft gelijk, het is inderdaad juist die ene site die naar sleepworld doorverwijst die ik er, helemaal toevallig, had uitgepikt als test.

https://www.bol.com/nl/b/livingcomfort/10447652/

Verder alleen maar "kan de site niet vinden" en "Livingcomfort biedt niet meer aan op Bol.com".

LidySchoon

Ongelezen bericht door LidySchoon »

Ook mijn vraag is: kan Radar wat doen? Mijn matras vertoont kuilen in de garantieperiode van 5 jaar. Kan niet reclameren. Wat doe ik nu? Nieuw matras kopen en oude matras bewaren voor het geval dat...

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Volgens mij is de boel al een tijdje failliet.

Gesloten