Dan oordelen ze dus helemaal niet te snel, maar compleet terecht. Het feit dat je dit niet wist is je eigen verantwoordelijkheid en niet die van Tele 2.oh en daarnaast mensen, oordeel niet te snel. Ik WIST niet eens dat ik een telefoonlijn nodig had voor deze diensten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kosten voor niets door falende aansluiting Tele2
Re: Kosten voor niets door falende aansluiting Tele2
En zo “ouderwets” is het ook niet om de telefoonlijn daarvoor te gebruiken. Bijvoorbeeld nog genoeg plekken waar geen kabel is. Of mensen die iets goedkopers dan kabel willen.
Ook hoeft men daarvoor geen electricien te zijn. Vroeger geen vaste lijn gehad?
Ook hoeft men daarvoor geen electricien te zijn. Vroeger geen vaste lijn gehad?
-
Ik kijk via die ouderwetse lijn TV, heb snel internet en ook nog ouderwetse telefoon. Zoveel over ouderwets. Als je het niet via de antenne kabel krijgt moet er toch een manier zijn om je huis aan te sluiten. Tele2 is een telefoon provider. Dat zou toch een richting aangeven. Als je ergens gaat wonen en je wilt gas gebruiken kijk je eerst of er wel een gasleiding is voordat je een contract afsluit. Zo ook voor een ouderwetse telefoon aansluiting.
Wij zijn ook zo gemeen om niet elke consument gelijk te geven. Wij oordelen zo snel.
Wij zijn ook zo gemeen om niet elke consument gelijk te geven. Wij oordelen zo snel.
Het probleem is waarschijnlijk niet dat je geen vaste lijn hebt, als je deze niet zou hebben zou er namelijk in de postcode check niet naar voren komen dat er een aansluiting mogelijk is. Het is veel waarschijnlijker dat jullie vaste lijn ergens weggewerkt is in huis, mogelijk door een vorige eigenaar.ingevankuik schreef: ↑12 dec 2018 10:15oh en daarnaast mensen, oordeel niet te snel. Ik WIST niet eens dat ik een telefoonlijn nodig had voor deze diensten. Daarnaast is het wel erg ouderwets om deze te gebruiken, wij hebben geen vaste lijn, dus ik heb er ook nog nooit naar gezocht. Duidelijk is, dat veel mensen hier "vinden"dat het inderdaad mijn probleem zou zijn... Niet iedereen is zo perfect voorbereid en weet alles over aansluitingen/ wat je moet hebben etc. Ik ben er inderdaad gewoon van uit gegaan, dat de postcodecheck voldoende was. Wellicht een voorlichtingsregel voor je iets aanschaft? Daarnaast ben ik geen elektricien wellicht iedereen met de verbijsterende commentaren wel.
Wat weten mensen toch allemaal prima hoe het werkt als het henzelf niet treft.
Ik zou trouwens niet zeggen dat het gebruik van koperlijnen direct ouderwets is, het is naar mijn mening wel ouderwets deze als enkel telefoonlijnen te benoemen, daar worden ze namelijk regelmatig juist niet meer voor gebruikt op de traditionele manier, voor Internet, TV en Voip dan weer wel zeer regelmatig.