| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] computer gekocht bijk lidl
-
Gast
Re: computer gekocht bijk lidl
ik heb ook zo'n targa pc gekocht bij lidl.... werkt perfect
-
Gast
Wij hebben nu ongeveer 2 jaar een aldi pc, die het prima doet! Is wel 2 keer gecrashed, maar dat is meestal eigen schuld 
-
Gast
bij de slager koop je vlees bij de bakker koop je brood. dus voor een computer ga je naar de computer winkel!
Nee hoor, dit is allemaal te koop in de supermarkt, lekker gemakkelijk en de kwaliteit is meestal niet minder. Vooral vlees, bij de zogenoemde vakslager wordt er vaak van de ene soort vleeswaren naar de andere naar de andere gegaan zonder handen te wassen, er zijn zelfs vakslagers die met dezelfde handen geld aannemen en wisselen. Ze willen dan niet laten pinnen. Computers zijn in de supermarkt vaak ook beter, dan de op maat gemaakte PC , door een goedwillende verkoper die er ook geen verstand van heeft. Eigen ervaring met een landelijke keten.Gast
Gast
Geplaatst op 16 Aug 2004 15:03 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
bij de slager koop je vlees bij de bakker koop je brood. dus voor een computer ga je naar de computer winkel!
-
Gast
Op maat gemaakte PC minder .
Nou dacht het niet. Je kiest toch zelf wat je er in wilt .
Configuratie die niet bij elkaar past, dit omdat ze niet echt weten wat ze verkopen, dozenschuivers, die doen alsof ze er verstand van hebben.Geplaatst op 20 Aug 2004 21:31 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Op maat gemaakte PC minder .
Het gaat over Computers niet over personeelsbeleid.
Mijn ervaringen m.b.t. personeelsbeleid bij LIDL zijn overigens prima.
De computers welke men bij LIDL verkoopt komen over het algemeen zeer goede uit de tests van diverse consumentenorganisaties.
Echter kan er bij iedere pc wel eens iets mis gaan,en ook dan komt LIDL over het algemeen zeer goed uit de tests naar voren...Dit kan ik niet zeggen van Packard-Bell,Tragere pc GEEN service.
Mijn ervaringen m.b.t. personeelsbeleid bij LIDL zijn overigens prima.
De computers welke men bij LIDL verkoopt komen over het algemeen zeer goede uit de tests van diverse consumentenorganisaties.
Echter kan er bij iedere pc wel eens iets mis gaan,en ook dan komt LIDL over het algemeen zeer goed uit de tests naar voren...Dit kan ik niet zeggen van Packard-Bell,Tragere pc GEEN service.