Re: Blokker levert slechte service aan klanten
Geplaatst: 21 dec 2018 09:54
@kweenie. Nee, dat onderscheid tussen onderdelen en nieuwe Philips huishoudelijke producten wordt op de Philips website niet gemaakt.
Uiteraard kan ik niet nagaan of Philips alle filialen van Blokker aanwijst als retailer van vervangbare onderdelen of dat zij verschil maakt tussen Blokker retailers die wel en die geen onderdelen leveren.
@Zeer Privé. Het gaat om onderdeelnummet CP9073. Staat weliswaar niet in uw opsomming, maar ik was nog niet in de gelegenheid dit op de door u genoemde website na te zoeken.
@Moneyman. Natuurlijk heb ik mij gerealiseerd dat dit een fout van Philips zou kunnen zijn. Naast mijn klacht bij Blokker voor te leggen heb ik deze ook bij Philips Consumercare ingediend. Ik wacht nog op hun antwoord en wat Philips zelf in dit geval eventueel voor mij kan betekenen.
Tja, en dan dat door mij genoemde faillissement dat opnieuw voor Blokker in de lucht hangt. Komt natuurlijk zomaar uit de lucht vallen. Die miljoenen verlies per jaar worden niet op één of andere manier door al die retailers ingelopen. En dat komt echt niet alleen omdat ze wat te laat waren met het creëren van een webshop of zaken als Action, Big Bazaar, Op=Op, So Low etc. etc. Om één of andere reden lopen veel te veel mensen die filialen, hoe mooi ze ook geworden zijn, toch voorbij. En dat heeft een reden. Sinds kort heb ik het geluk ook op door-de-weekse dagen het winkelcentrum te kunnen bezoeken. Als ik dan bij Blokker naar binnen kijk zou je er "een revolver leeg kunnen schieten" (uiteraard niet letterlijk bedoeld), zonder dat je er slachtoffers maakt.
@TheoTrucker. Ja, de Handyman . . . . Denkt daar een graantje van mee te pikken. Maar dat is één van de zaken waar ik liever met ern boogje omheen loop. Uiteraard ben ik gewoon bereid voor dit reservoir de normale prijs te betalen. Normale prijs, wel te verstaan. Want hoe Handyman aan een prijs voor hetzelfde onderdeel komt dat ca. 125% hoger ligt als de aanbevolen verkoopprijs die Philips vermeldt is mij een raadsel.
@komkommertijd. Zoals u in deze reactie kunt lezen was het juiste bestelnummer bekend. De webpagina met dit onderdeel had ik zelfs netjes uitgeprint. En ja, u heeft gelijk. Blokker hoort niet tot de kleinere zaken, dus hebben zij kennelijk moeite met het leveren van een stukje extra service naar "gewaardeerde" klanten.
Uiteraard kan ik niet nagaan of Philips alle filialen van Blokker aanwijst als retailer van vervangbare onderdelen of dat zij verschil maakt tussen Blokker retailers die wel en die geen onderdelen leveren.
@Zeer Privé. Het gaat om onderdeelnummet CP9073. Staat weliswaar niet in uw opsomming, maar ik was nog niet in de gelegenheid dit op de door u genoemde website na te zoeken.
@Moneyman. Natuurlijk heb ik mij gerealiseerd dat dit een fout van Philips zou kunnen zijn. Naast mijn klacht bij Blokker voor te leggen heb ik deze ook bij Philips Consumercare ingediend. Ik wacht nog op hun antwoord en wat Philips zelf in dit geval eventueel voor mij kan betekenen.
Tja, en dan dat door mij genoemde faillissement dat opnieuw voor Blokker in de lucht hangt. Komt natuurlijk zomaar uit de lucht vallen. Die miljoenen verlies per jaar worden niet op één of andere manier door al die retailers ingelopen. En dat komt echt niet alleen omdat ze wat te laat waren met het creëren van een webshop of zaken als Action, Big Bazaar, Op=Op, So Low etc. etc. Om één of andere reden lopen veel te veel mensen die filialen, hoe mooi ze ook geworden zijn, toch voorbij. En dat heeft een reden. Sinds kort heb ik het geluk ook op door-de-weekse dagen het winkelcentrum te kunnen bezoeken. Als ik dan bij Blokker naar binnen kijk zou je er "een revolver leeg kunnen schieten" (uiteraard niet letterlijk bedoeld), zonder dat je er slachtoffers maakt.
@TheoTrucker. Ja, de Handyman . . . . Denkt daar een graantje van mee te pikken. Maar dat is één van de zaken waar ik liever met ern boogje omheen loop. Uiteraard ben ik gewoon bereid voor dit reservoir de normale prijs te betalen. Normale prijs, wel te verstaan. Want hoe Handyman aan een prijs voor hetzelfde onderdeel komt dat ca. 125% hoger ligt als de aanbevolen verkoopprijs die Philips vermeldt is mij een raadsel.
@komkommertijd. Zoals u in deze reactie kunt lezen was het juiste bestelnummer bekend. De webpagina met dit onderdeel had ik zelfs netjes uitgeprint. En ja, u heeft gelijk. Blokker hoort niet tot de kleinere zaken, dus hebben zij kennelijk moeite met het leveren van een stukje extra service naar "gewaardeerde" klanten.