Pagina 2 van 2

Re: Blokker levert slechte service aan klanten

Geplaatst: 21 dec 2018 11:25
door NeoDutchio
BreejKC schreef:
21 dec 2018 09:54
En ja, u heeft gelijk. Blokker hoort niet tot de kleinere zaken, dus hebben zij kennelijk moeite met het leveren van een stukje extra service naar "gewaardeerde" klanten.
Jammer van deze sneer weer. U snapt dus werkelijk niets hoe de inkoop geregeld wordt in een filiaalbedrijf.

Re: Blokker levert slechte service aan klanten

Geplaatst: 21 dec 2018 12:44
door BreejKC
Dank u voor het compliment neodutchio. U bent altijd zo positief over alles, dat ik me telkens weer verbaas over uw 'optimisme'.

Inderdaad, ik snap niet hoe de inkoop bij een filiaalbedrijf geregeld is. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen zelfstandig ondernemer ben en dat nooit geweest ben ook. Hierdoor moet ik mijzelf dan tot het zgn. "Klootjesvolk", in uw ogen, rekenen.

Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.

Tot slot wens ik ook u toch goede feestdagen en een heel positief nieuw jaar toe.

Re: Blokker levert slechte service aan klanten

Geplaatst: 21 dec 2018 14:15
door Moneyman
BreejKC schreef:
21 dec 2018 12:44
Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.
Aan het soort klantenservice wat jij voor ogen hebt, gaat een retailer juist failliet.

Re: Blokker levert slechte service aan klanten

Geplaatst: 21 dec 2018 15:14
door NeoDutchio
BreejKC schreef:
21 dec 2018 12:44
Dank u voor het compliment neodutchio. U bent altijd zo positief over alles, dat ik me telkens weer verbaas over uw 'optimisme'.

Inderdaad, ik snap niet hoe de inkoop bij een filiaalbedrijf geregeld is. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen zelfstandig ondernemer ben en dat nooit geweest ben ook. Hierdoor moet ik mijzelf dan tot het zgn. "Klootjesvolk", in uw ogen, rekenen.

Maar ooit in mijn werkende leven heb ik wel een cursus "klantvriendelijkheid" gehad, daarvan heb ik veel geleerdn het onthouden ook. En geloof me, misschien zelfs een leerpunt voor u, dat gaat heel ver, juist om als ondernemer niet in een negatieve spiraal te geraken.

Tot slot wens ik ook u toch goede feestdagen en een heel positief nieuw jaar toe.
Een zelfstandig ondernemer zou het wel kunnen bestellen. Zoals de Handyman ook wil doen. Echter wil deze man ook een boterham kunnen verdienen en dat gaat niet van die 10 euro die u wilt betalen.
Klantvriendelijk of niet, Blokker kan het met de beste wil van de wereld niet bestellen voor u. Het heeft dus geen enkele nut om af te blijven geven op de Blokker. En als u dan niet weet hoe het werkt, waarom er dan wel uitspraken over doen? U weet niets van de processen die nodig zijn, maar u bepaald wel dat een partij als Blokker dat zal moeten bestellen voor u. Dan mag u mij negatief noemen, maar klanten die voor mij bepalen wat ik moet doen, die worden het laatst geholpen.

Re: Blokker levert slechte service aan klanten

Geplaatst: 21 dec 2018 15:49
door Aygulf
Het is toch niet de schuld van Blokker dat Philips verkeerde informatie verstrekt. Belachelijke reactie om meteen Blokker "een dik verdiend faillissement" toe te wensen.