LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Korting bij Dekbed discounter klopt niet

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Stampingwitch

Re: Korting bij Dekbed discounter klopt niet

Ongelezen bericht door Stampingwitch »

Tja marketing is een mooi iets. Dit wordt door veel winkels gedaan.
Ik zelf heb goede ervaringen. Had een Splittopper laken besteld. In de aanbieding. Deze moest inderdaad gewassen worden vanwege alleen de lucht al. Bleek dat dit laken te kort was en te smal. Terwijl ik wel de goede maat had besteld. En het laken niet gedroogd in de droger. Mailtje verstuurd met mijn "klacht" en een laar dagen later kreeg een prima laken gestuurd. Dat wel paste met hun verontschuldigingen dat de maten niet klopte en dat ze me nu een hotelkwaliteit laken stuurde wat zeker zou passen. En nee het eerste laken hoefde ik niet terug te sturen. Was tenslotte ook al gewassen. Duur of niet ze hebben een hele goede service.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

MargotHeselmans schreef:
30 jan 2019 15:59
Bedankt voor de tip ik zal daar even naar kijken!
Hou er wel rekening mee dat je een vergoeding moet betalen, indien je een bero3p op het herroepingsrecht doet. Als de overe3nkomst tot stand is gekomen als gevolg van de misleiding dan kun je overeenkomst vernietigen. Voor je hier een beroep op doet zou ik eerst een klacht bij de reclame code commissie indienen, zodat je een idee hebt van hoe deze klacht uitpakt. Daarna kun je altijd nog de overeenkomst vernietigen. In de tussen tijd mag je de producten niet gebruiken.

Aygulf

Ongelezen bericht door Aygulf »

Mensen klagen overal over, behalve over zichzelf. Als je iets op het oog hebt ga je toch niet in op de eerste de beste aanbieding maar vergelijk je nog andere webshops. Ga je "de stad in" dan kijk je toch ook in diverse winkels om de voordeligste keus te doen, zo ook op internet. Vind je het aanbod prima en heb je geen zin om verder te zoeken dan accepteer je de aankoop en ga je niet achteraf alsnog (te laat!) aanbiedingen naast elkaar leggen. Niet zeuren dus, je bent blij met je bestelde artikelen en richt je energie weer op iets anders.

16again

Ongelezen bericht door 16again »

Of de mensen nu opletten of niet, er zijn gewoon regels waar de reclame aan dient te voldoen. Dat lijkt hier niet het geval, klagen is dus terecht.

Gesloten