| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kunnen burgers inspraak krijgen op functioneren rechtspraak en ambtenaren ?
Re: Kunnen burgers inspraak krijgen op functioneren rechtspraak en ambtenaren ?
Beroep in Europa, bij die linkse, neoliberale globalistische club, volledig onder controle van de Bilderberggroep en de Illuminati? Kom nou toch!
Lady1234
vindt dit leuk
-
juliomariner
Ik snap niet dat de mods dit onzinnige stierenpoep topic nog steeds niet verwijderd hebben. (De engelse vertaling van stieren..... wordt automatisch door het forum programma aangepast)
Inderdaad lijkt TS het zo ongeveer overal mee oneens te zijn in ons Nederland. Heeft waarschijnlijk de openbaar gepubliceerde rapporten van de Nationale Ombudsman nog nooit gelezen. Duidelijk dat overheidsorganisaties daar redelijk vaak aan het kortste eind trekken.
Eigenlijk zou ik van TS graag vernemen of onze overheid zijn/haar definitieve vertrek (lees emigratie) naar een bestemming buiten Nederland ook tegenhoudt. Zo ja, dan is er duidelijk iets anders aan de hand. Zo nee, dan lijkt het mij het beste als TS zo snel mogelijk zijn/haar heil zoekt buiten nederland. Want achter de horizon is "het gras natuulijk altijd groener". . . . . .
Eigenlijk zou ik van TS graag vernemen of onze overheid zijn/haar definitieve vertrek (lees emigratie) naar een bestemming buiten Nederland ook tegenhoudt. Zo ja, dan is er duidelijk iets anders aan de hand. Zo nee, dan lijkt het mij het beste als TS zo snel mogelijk zijn/haar heil zoekt buiten nederland. Want achter de horizon is "het gras natuulijk altijd groener". . . . . .
Als u dat allemaal wilt veranderen, richt dan een politieke partij op. Ik vraag me af of u veel medestanders zult vinden. Kennelijk is er in de veelheid van de politieke partijen die er al zijn,er nog niet één bij die aan uw wensen voldoet.
Ondanks al uw ontevredenheid, vraagt u zich eens werkelijk en serieus af óf we het hier in Nederland écht zo slecht doen. Geef uzelf dan ook een eerlijk antwoord.
Je hoeft elke dag weer de krant, of het internet, er maar voor te raadplegen om er achter te komen dat je écht niet zo ver weg hoeft te gaan om tot de conclusie te komen dat het er een stuk minder gesteld is.
Ondanks al uw ontevredenheid, vraagt u zich eens werkelijk en serieus af óf we het hier in Nederland écht zo slecht doen. Geef uzelf dan ook een eerlijk antwoord.
Je hoeft elke dag weer de krant, of het internet, er maar voor te raadplegen om er achter te komen dat je écht niet zo ver weg hoeft te gaan om tot de conclusie te komen dat het er een stuk minder gesteld is.
Tsja, dat mag je natuurlijk vinden. De vraag is wat je eraan wilt doen. Dit topic helpt je echt niet verder. Ga de politiek in, dan heb je invloed.
Of kijk eens met een open mind om je heen en bedenk of het écht allemaal zo slecht is. Kritiek vanaf de zijlijn is stukken makkelijker dan oplossingen bedenken.
BreejKC
vindt dit leuk
U kunt zich ook soms nog gewoon neerleggen dat dingen soms niet helemaal gaan zoals ú dat graag zou wilt. Scheelt een hoop stress en voorkomt een depressie. En heus, als u dat af en toe gewoon doet, maakt dat het leven een stuk leuker.
Ik ben het best wel met Ts eens , ik zie best wel veel spoken op de weg lopen . Denk dat ik maar in China of Turkije ga wonen ,daar hebben ze deze problemen niet.
Lady1234
vindt dit leuk
-
witte angora
Van de week las ik een artikel in een zeker reismagazine over de laatste koppensnellers. Koppen snellen doen ze niet meer, maar verder is er niet zo heel veel veranderd. Mensen daar leven nog bijzonder authentiek. Daar heb je absoluut geen last van ambtenaren of rechters. Prima woonplek als je het compleet anders wil.
Maar dat is natuurlijk niet de vraag van de TS.
Maar dat is natuurlijk niet de vraag van de TS.