Re: Opzegging energiecontract zonder mijn weten
Geplaatst: 18 mar 2019 14:58
Ik heb (duhh) beide bedrijven gebeld.
Eneco zegt dat zij mij niet zomaar kunnen terug nemen, zonder dat Huismerk energie een herenprocedure starten. Je raadt het al Huismerk Energie wil dit niet doen. Ik heb al 5 werkdagen gewacht op het bandje dat wordt mee gedraaid tijdens zo'n callcenter gesprek. Mag nog 5 dagen wachten.
Tevens zeggen zij doordat ik de email heb ontvangen met het contract dat dit gezien kan worden als bevestiging dat ik met hen het contract aan ga. Echter ik heb de mail wel gezien maar niet gezien dat er een contract in stond omdat ik al nee aan de telefoon gezegd had. Ik heb hier dus niet meer verder naar om gekeken.
Wie kan mij nu (echte) raad geven. Waar sta ik als consument en wat zijn mijn rechten hierin?
Eneco zegt dat zij mij niet zomaar kunnen terug nemen, zonder dat Huismerk energie een herenprocedure starten. Je raadt het al Huismerk Energie wil dit niet doen. Ik heb al 5 werkdagen gewacht op het bandje dat wordt mee gedraaid tijdens zo'n callcenter gesprek. Mag nog 5 dagen wachten.
Tevens zeggen zij doordat ik de email heb ontvangen met het contract dat dit gezien kan worden als bevestiging dat ik met hen het contract aan ga. Echter ik heb de mail wel gezien maar niet gezien dat er een contract in stond omdat ik al nee aan de telefoon gezegd had. Ik heb hier dus niet meer verder naar om gekeken.
Wie kan mij nu (echte) raad geven. Waar sta ik als consument en wat zijn mijn rechten hierin?