LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Ok, ivm met de omzetting naar DVB-T2.
Maakt verder niets uit. De Ts wordt ten onrechte belast voor € 10.
Maakt verder niets uit. De Ts wordt ten onrechte belast voor € 10.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Volgens die bevestiging heb je nu in totaal 3 ontvangers. 2 huur ontvangers en 1 koop ontvanger. 1 ontvanger zit altijd kosteloos in het abonnement en die zie ik hier nu niet terug, dat zou een medewerker zo om kunnen zetten. En daarnaast moet dan 1 ontvanger weer worden verwijderd want als ik het goed heb begrepen wil je je eigen koop ontvanger nog even houden (zal niet lang meer werken) en maar 1 nieuwe huur ontvanger gebruiken.danny1977 schreef: ↑07 mar 2019 20:14en dan krijg ik nu ineens deze mail van KPN omdat ik voor de oude ontvanger een nieuwe aangevraagd heb.
https://ibb.co/L9ZpXK4
Dus nu ga ik voor beide ontvangers betalen?
Voorlopig zou je dan nog op 15,50 uit moeten komen, en als straks de koopontvanger wordt omgeruild, 20,50. Nu staat er een ontvanger te veel in, en 1 verkeerd.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Volgens KPN heb ik 2 ontvangers in het bezit (die ene is nu besteld omdat hier het signaal over anderhalve week omgezet word) maar ik krijg geen korting omdat ik koopontvangers had. weet iemand of er nog een termijn zit tussen dat je mag afzeggen en weer opnieuw aanmelden? want nieuwe abonnee's die krijgen wel 1 huurontvanger gratis. en met de 35 euro activatiekosten heb je dat er in 7 maanden uit.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
U hoeft helemaal niet op te zeggen.
Die omruil van de kapotte gratis ontvanger is administratief fout verwerkt.
Dat moeten ze gewoon herstellen.
Ook bestaande abonnees krijgen één ontvanger “gratis”. Oftewel begrepen in het abonnement.
Zet uw klacht op het KPN forum.
Die omruil van de kapotte gratis ontvanger is administratief fout verwerkt.
Dat moeten ze gewoon herstellen.
Ook bestaande abonnees krijgen één ontvanger “gratis”. Oftewel begrepen in het abonnement.
Zet uw klacht op het KPN forum.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
probleem is opgelost, ik heb excuses gekregen en ik krijg me teveel betaalde geld terug.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Mooi dat het opgelost is. En fijn dat u dat ook meldt.
Annemieke67
vindt dit leuk
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
en dan krijg ik nu een rekening waarbij de 40 euro korting afgerekend word, maar er op de nieuwe rekening geen gratis ontvanger opstaat...
weet iemand hoelang er tussen afzeggen en aanvragen moet zitten? want nieuwe abonnee's krijgen wel standaard 1 ontvanger in de maand gratis. (bij het abonnement)
kpn gaat goed met klanten om die al sinds het begin lid zijn!
weet iemand hoelang er tussen afzeggen en aanvragen moet zitten? want nieuwe abonnee's krijgen wel standaard 1 ontvanger in de maand gratis. (bij het abonnement)
kpn gaat goed met klanten om die al sinds het begin lid zijn!
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
Dan maar weer even naar het KPN forum gaan.
Re: KPN wil slechts gedeeltelijk compenseren na fout met Digitenne
na belletje hopelijk nu echt opgelost