LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chatsites
Re: Chatsites
Hahaha, wat ben je grappig. Ik lig echt in een deuk. En NEE, die andere forummers ben ik niet. Maar goed, denk wat je wil denken, Louis!Zijn alle andere forummers niet een en dezelfde persoon in dit verhaal?
Ik weet trouwens nog een goeie alias voor je:
Pa Papagaai of N.A. Aper
oké dan.Laten we met z'n allen een vuiste vormen tegen deze chatters.
Sla de Van Dale er maar op na: 'Vuist maken e.o. vuist vormen.......
Het is vuist i.p.v. vuiste.....
En het is: een vuist maken.
Ik weet niet welke Dikke van Dale je hebt, maar vast een vooroorlogse...
Oeioei, hij heeft zich een lettertje vergist. Da's erg. Niet beters te doen?
Er zij hier 2 malloten een persoonlijke vete aan het uitvechten. Waar gaat dit over?
Maar het is wel erg stil rond die AK, Louis, Nel-moos en Stella
Of chatten ze nu onder 'gast' ??
Maar het is wel erg stil rond die AK, Louis, Nel-moos en Stella
Ja, of zijn ze eindelijk iets nuttigs aan het doen of toch naar een chatsite gegaan?
Hé, weer 'n nieuwe alias voor Gast.Maar het is wel erg stil rond die AK, Louis, Nel-moos en Stella
Het is wel erg stil rond Satellite en al die andere nepnamen....of chatten ze nu allemaal onder "Gast"????
En we chatten hier met z'n allen vrolijk er op los......Geplaatst op 22 Jul 2004 16:23 door joepiedepoepie
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, of zijn ze eindelijk iets nuttigs aan het doen of toch naar een chatsite gegaan?
Zo is dat! Tjonge, wat had ik weer veel te lezen! En sommige items kwamen mij zò bekend voor hè! De klokkenluider van de Notre Dame?
Zou zomaar kunnen. Gr. De enige echte. AK
Zou zomaar kunnen. Gr. De enige echte. AK
Enfin! Ik ging dus terug met die blouse en ook m'n zwembroek die ik vorig jaar had gekocht vertoonde slijtageplekken en ging dus ook mee.
De blouse werd volledig vergoed, hoewel ik geen bonnetje meer had en 2 jaar geleden gekocht had.
De zwembroek werd een ander verhaal en werd slechts gedeeltelijk vergoed.
Dat is pas wat ik een goede service noem.
De blouse werd volledig vergoed, hoewel ik geen bonnetje meer had en 2 jaar geleden gekocht had.
De zwembroek werd een ander verhaal en werd slechts gedeeltelijk vergoed.
Dat is pas wat ik een goede service noem.
Jullie willen namelijk helemaal niet over consumentenproblemen discussiëren.
Jullie willen chatten.
Doe dat dan op daarvoor bestemde sites en niet hier.
Wat zitten jullie nou toch te "bazelen". Op zowat elke pagina in elk onderwerp wordt chatgedrag (zoals jullie dat waarschijnlijk bedoelen) vertoont. Noem er maar eens een paar waar dat niet het geval is.dat mag ook wel want we ergeren ons rot aan al die chatters
Als Tros Radar jullie "filosofie" zou moeten volgen kan ze het gehele forum wel op slot gooien.
Bemoei je dus niet met de manier van reageren van anderen en doe tenminste zelf niet datgene waar je zo fel tegen bent of hou anders je mond.
Klopt, iedere topic vertoont chatgedrag. En op iedere topic kom je dezelfde namen tegen (ik zal ze niet WEER noemen).Wat zitten jullie nou toch te "bazelen". Op zowat elke pagina in elk onderwerp wordt chatgedrag (zoals jullie dat waarschijnlijk bedoelen) vertoont
Nee RADAR moet niet alles dichtgooien. Jullie moeten stoppen met chatten!!Als Tros Radar jullie "filosofie" zou moeten volgen kan ze het gehele forum wel op slot gooien
We hebben hier gewoon een discussie over chatten. Daar gaat deze topic ook over, trouwens.doe tenminste zelf niet datgene waar je zo fel tegen bent of hou anders je mond.
Radar gooi de boel nu maar dicht voor deze klieren die de hele dag al bezig zijn.Ze hebben mensen eraf gegooid om zelf te chatten over blousen en zwembroek zonder bon.Dit is chat klets onzin wat kant nog wal raakt dus dicht spijkeren zodat ze naar een andere hangplek kunnen gaan en de mensen gewoon weer hun gang kunnen gaan.Dus ophoepelen snotneuzen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja!Geplaatst op 22 Jul 2004 19:26 door Gast
Klopt, iedere topic vertoont chatgedrag. En op iedere topic kom je dezelfde namen tegen (ik zal ze niet WEER noemen).
We hebben hier gewoon een discussie over chatten. Daar gaat deze topic ook over, trouwens
Ad 1: Dat betekent dus dat JIJ diegene bent die alle topics afschuimt op zoek naar "voer".
Reageer eens normaal en erken en accepteer gewoon dat de dingen anders zijn alsdat jij wilt.
Ad 2: Eereder is daar al over gezegd dat wat jij doet ineens een discussie heet als het jouw reacties betreft en reacties van anderen die jou niet welgevallen worden door JOU betiteld als chatgedrag. Erg kortzichtig van je.
Ga lekker een boek lezen, TV kijken of met je vrienden (als je die überhaupt nog hebt) een potje kaarten.....
Nogmaals: Doe niet zo hypocrytisch en verwijt anderen niet wat je zelf ook doet!
Zo is dat A.K en ik heb er nog een de oren uit gewassen op een andere pagina .Want ze moeten van mijn vrouw nel afblijven.Ze zijn te vergegaan en daarom radar verzocht daar ook een slot op te hangen. Die verdraaide snotneus,!!!!!! . En anders ga ik naar radar toe de tros natuurlijk.Maar an mijn nel blijven ze af.Dat lucht op .Iedereen de groetjes en hopelijk komt er nu fatsoen.
Maar we laten wel die fles wijn dicht hè?
Ik ben van de week al opgestaan met een Basiq Air kater....
Ik ben van de week al opgestaan met een Basiq Air kater....
We laten hem nog even dicht hoor voor op betere tijden.Dat is beloofd.!!!!Het was even spitstijd maar ook dat gaat over.En de wijn word er alleen steeds lekkerder op.En foppe is rustig en ik ook . hij komt nooit op het forum maar nu was het even nodig.Ik wilde een nummer doorgeven of wat anders maar het kan niet vanwege deze toestand Ik zie geen mogelijkheid nu.Inloggen lukte niet en registreren was ook niet helenmaal oke.Maar dat zoek ik nog uit.Het wachtwoord was goed het ging over gebruikersnaam.Maar even dit ik ben er en af en toe horen wij elkaar. Heel veel groetjes.........