LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Siematic Zaltbommel

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
gastvrij

Re: Siematic Zaltbommel

Ongelezen bericht door gastvrij »

Geef liever antwoord op mijn vraag, zo moeilijk is dat toch niet?

Paperclipjes

Ongelezen bericht door Paperclipjes »

Tegenwoordig word al het kastenmateriaal van MDF gemaakt, dat is beter en duurder dan spaanplaat. Hout is massief en daarmee steviger en duurder dan MDF.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

gast,

in dat zelfde gebouw werkte ik voordat gebr van wanrooy er kwamen.

plieger wil nl niet dat hun naam te grabbel wordt gegooid!
immers zoals gezegd ,denken de meeste uit onze regio dat het van plieger is! vandaar mijn reactie.

Paperclipjes

Gebr. van Wanrooij, is nou niet bepaald een kleine jongen. En door relaties als zeer betrouwbaar ervaren. Dus ik denk niet dat die naam beschadigend is voor Plieger.

Gast

Dat jij net zo denkt als al die andere mensen, is prima. Alleen houd ik mij bij de feiten.

En ik heb ook niet gezegd dat Gebr. van Wanrooy geen betrouwbare partner is. Ik zeg alleen dat ze met SieMatic Zaltbommel nog geen draai hebben gevonden. Eerst komt er een directeur, die is nu naar Henry's Kitchen, dan zoeken ze een directeur, maar niemand wordt of geschikt gevonden of niemand wil, dat weet ik niet, wat ik wel weet dat er op dit moment een a.i. van SieMatic Nederland zit. Een a.i. die overal al uitgespuwd is.

De vraag die ik wel wil stellen is hoe het in de toekomst verder zal gaan met dit bedrijf, zeker nu een van de grondleggers van Gebr. van Wanrooy is overleden en aangezien deze man een zeer drijvede kracht achter het bedrijf is geweest en veel te jong is overleden, vraag ik mij af wie nu de draai aan SieMatic Zaltbommel kan (blijven) geven.

En paperclip,

Zit je nog gedraaid?

Gastvrij

Ongelezen bericht door Gastvrij »

Hout is massief en daarmee steviger......
Maar hout kan toch splijten.Wil hiermee niet bijdehand overkomen, maar heb dit zo ervaren bij massief houten meubels die ik heb.
Het hout kan gaan werken door schommelingen in de luchtvochtigheid en daardoor kromtrekken en splijten.
Ben dit probleem ook al tegengekomen binnen dit forum, bij iemand die een massief houten keuken had gekocht.

Maar dacht dat de kasten vaak van spaanplaat zijn en frontjes van MDF.

Gastvrij

Dit wordt een chaotische discussie zo. :oops:

Gast

gastvrij,boor maar eens in high density mdf! je boor is bij wijze van spreken zo bot!

high density is mdf van een zeer hoge persing! is vrij duur maar beter dan massief hout(vuren,grenen e.d) je kunt het niet in de gewone bouwmarkt kopen!

een keuken daarvan gemaakt gaat 100 jaar mee! en trekt niet krom!

Paperclipjes

Beste Gast,

Wie is volgens jou dan die IA van SieMatic en waar basseer je het op dat hij overal al is uitgespuwd?

Tevens heb je je concurrentieanalyse niet geactualiseerd. Total Concept heeft sinds enkele weken een nieuwe directeur.

De heer Wim van Wanrooij, recentelijk overleden. Heeft met de oprichting van Total Concept niks te maken gehad, hij was toen al geruime tijd ziek. Dit alles is onder de kennis van zijn zoon gebeurd. Dezelfde persoon die nu algemeen directeur is van Gebr. van Wanrooij.

Ik heb mijn draai al lang gevonden, en hoop dat mensen die een nieuwe keuken kopen dat ook vinden.

Paperclipjes

high density MDF (23mm dik) wordt eigenlijk niet in keukens verwerkt. Dit materiaal wordt gebruikt voor Speakerkasten.

Gast

IA van SieMatic
IA ken ik niet, wel AI, je weet wel van Ad Interim.

En voor wat betreft die nieuwe directeur, gedraaide paperclip, blijf ik verbaasd dat er deze week (week 46/2004) nog iemand benaderd is voor deze post. Deze persoon is uitgenodigd voor een gesprek op het hoofdkantoor in Geffen. Maar ja, gebogen paperclip, die concurrentieanalyse (3 x woordwaarde) is vor mij ook niet van belang. Ik wens SieMatic Total Concept Zaltbommel veel succes, vooral met het opleiden van onervaren keukenmensen. Diezelfde onervaren keukenmensen (later zullen ze ervaring krijgen) zullen orders af moeten gaan sluiten van minimaal 10.000,- en maximaal 200.000,- euro. Dat wordt lachen.

En die MDF'ers. Start even lekker zelf ene topic. Wat kan mij het nou schelen wat voor MDF er in speakerboxen gebruikt wordt. Pak lekker zelf een eigen topic en ga daar even lekker simpel lopen doen.

Paperclipjes

Dat was een antwoord op een vraag in dit topic. Lees maar eens, ipv je slechts in frustratie op enkele woorden te storten en te gaan mierenneuken over spelfouten. Laat mij eens weten wie je bent... Daar ben ik ontzettend naar benieuwd.

Gast

Zeg paperclip,

Niet krom praten wat recht is, ook al ben je gebogen!

En vanwaar die nieuwsgierigheid?

Gast

En die MDF'ers. Start even lekker zelf ene topic. Wat kan mij het nou schelen wat voor MDF er in speakerboxen gebruikt wordt. Pak lekker zelf een eigen topic en ga daar even lekker simpel lopen doen.

Naar boven

Paperclipjes

Geplaatst op 11 Nov 2004 16:21 door Paperclipjes

--------------------------------------------------------------------------------

Dat was een antwoord op een vraag in dit topic. Lees maar eens, ipv je slechts in frustratie op enkele woorden te storten en te gaan mieren****** over spelfouten. Laat mij eens weten wie je bent... Daar ben ik ontzettend naar benieuwd.

Naar boven
Voelt zich dus aangesproken, die kromme ijzerdraad!

Gastvrij

MDF- ers,
Bedankt voor jullie info.

Siematic Zaltbommelaren,
Hopelijk spoedig duidelijkheid in het beleid van jullie werkgever!

Gast

Even uit de oude doos weer een beetje actueel maken. Dit bedrij fheeft onlangs wederom een advertentie gezet voor verkooppersoneel. Is er nu zo´n groot verloop?

KS

Gast

Wij zijn zaterdag 19-02 in de showroom geweest. We konden rustig rondkijken en we werden vriendelijk aangesproken door een verkoper. Toen we later vragen hadden heeft hij ons onder het genot van een kopje koffie te woord gestaan. We wilden wel advies over een Siematic ontwerp zonder grepen op de deuren. We hebben uitleg gehad bij de diverse modellen. Na inventarisatie van onze wensen werd er een ruw ontwerp geschets en zagen we de mogelijkheden en onmogelijkheden van onze wensen/eisen. De verkoper werkt dit uit en volgende week ga we terug voor een presentatie. Dit kon ook 's avonds door de week. We hebben ook het keukenideenboek en programma overzicht van Siematic mee gekregen. De verkoper gaf meteen aan dat het beter was een vervolg afspraak te maken. Snelle verkoop past niet bij Siematic. We krijgen geen tekening en offerte mee op papier want ze willen niet dat je met hun ontwerp gaat shoppen. Als het serieus is kan je ook een deurtje meenemen om bij je bestaande interieur te houden. Eventueel komt de adviseur bij je thuis om op te meten en evt. advies te geven.

Al-met-al hebben we er een positief gevoel bij. Er is helemaal niet aangestuurd om meteen te beslissen. Als het ontwerp over ons budget heen gaat dan krijgen we een telefoontje. We willen een graniete werkblad. Impala zou het meest verkocht zijn. Is dit inderdaad zo?

Scara

Ongelezen bericht door Scara »

Impala in inderdaad hardloper, al dan niet gezoet.
Zwart M doet het ook al sinds jaren erg goed

Gast

Snelle verkoop past niet bij Siematic. We krijgen geen tekening en offerte mee op papier want ze willen niet dat je met hun ontwerp gaat shoppen. Als het serieus is kan je ook een deurtje meenemen om bij je bestaande interieur te houden
Dus u bent niet serieus?

Wat heeft het berijf te verbergen om een tekening of offerte mee te geven? Waarom zijn ze bang dat u gaat shoppen? U mag dus eigenlijk niet gaan vergelijken!

KS

pfff

Ongelezen bericht door pfff »

Tja, KS, is wel makkelijk he als een ander je werk doet, hoef je er alleen maar een apenmerk voor in de plaats te nemen en de klant iets op de mouw spelden dat de kwaliteit exact het zelfde is.
Maar goed, dat zal je werkwijze zijn.

NB Waarom is een offerte nog gratis ?? Offertes van tuinen dienen gewoon betaald te worden.

Gesloten