Pagina 2 van 2
Re: Restaurantcadeaukaart misleidend en rigide
Geplaatst: 07 jul 2019 08:10
door witte angora
Ach, het is gewoon weer een kwestie van: 'ik zit fout, en daarom moet een ander ervoor opdraaien'.
Re: Restaurantcadeaukaart misleidend en rigide
Geplaatst: 07 jul 2019 09:55
door rvjapio
'Kil en zakelijk'. U bedoelt dat ze een bedrijf runnen. Dat gebeurt overal om u heen. Maar inderdaad: Slimme bedrijven verdienen slimme klanten. Doe er uw voordeel mee.
Re: Restaurantcadeaukaart misleidend en rigide
Geplaatst: 08 jul 2019 11:16
door Komkommertijd
Als je een of meerdere kaarten kreeg, even van alle de datum opvragen en controleren....
Als je het zelf erop scheef omdat zij dit niet doen zou wel handig zijn.
Bij verschillende data de korte eerst en je weet wanneer het op moet zijn.
Dit bij elke Cadeau bon doen.
Ik denk dat ze gekregen bonnen hebben doorgegeven en soms kregen mensen reeds verlopen bonnen als afscheid!
Zelf ben ik om andere reden tegen dit soort bonnen, de populaire en overal geaccepteerde VVV bon kan ik niet kwijt bij de Action en dergelijke, en vaak stoppen bedrijven plotseling hiermee en word je gedwongen bij een duurdere winkel met bijbetaling dit op te maken... naast parkeermeter ook nog een winkel waar ik normaal niet zou komen.