Volgens mij is Aliexpress alleen maar de paraplu waaronder talloze individuele webwinkeltjes schuil gaan. Ik zou toch maar eens de afzender vragen of hij contact op wil nemen met zijn vervoersbedrijf om je aan een betere tracking code te helpen. Zelf heb ik daar goede ervaringen mee, al ging het toen om Ebay.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pakketje op verkeerd adres bezorgd
Re: Pakketje op verkeerd adres bezorgd
Re: Pakketje op verkeerd adres bezorgd
@ grun,
Ja dat heb ik ook al gedaan, hem gevraagd om contact op te nemen met zijn vervoersbedrijf maar dat doet hij ook niet.
Hij laat het maar een beetje gaan, maar ik krijg misschien toch ondanks 2 weigeringen mijn gelijk met mijn dispuut.
AliExpress heeft nu de status valid gegeven betreft mijn melding: Pakket niet ontvangen, de verkoper moet nu binnen 3 dagen reageren.
Postnl kan ik vergeten daar komt niets zinnigs vandaan maar misschien krijg ik mijn geld nog terug.
Ja dat heb ik ook al gedaan, hem gevraagd om contact op te nemen met zijn vervoersbedrijf maar dat doet hij ook niet.
Hij laat het maar een beetje gaan, maar ik krijg misschien toch ondanks 2 weigeringen mijn gelijk met mijn dispuut.
AliExpress heeft nu de status valid gegeven betreft mijn melding: Pakket niet ontvangen, de verkoper moet nu binnen 3 dagen reageren.
Postnl kan ik vergeten daar komt niets zinnigs vandaan maar misschien krijg ik mijn geld nog terug.