Volgens mij diskwalificeert u zich nu zelf voor een serieuze discussie.
Maar goed, dat is uw eigen keuze

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik hoop dat het luchten van uw hart op diverse sites geholpen heeft want verder is het een vrij nutteloze actie. En U kunt alleen uw verhaal vertellen en niet dat van duizenden anderen. En als u spreekt met de klantenservice dan helpt misschien om met de medewerkers te spreken zoals U ook aangesproken wilt worden. En tenzij uw beroep clown is lijkt me de benaming pipo voor de medewerker niet echt gepast om van tut nog maar te zwijgen.Wennietet schreef: ↑31 jul 2019 11:57bla bla bla Ik heb inmiddels op verschillende sites en media’s een klacht ingediend en het verhaal verteld van ons en duizenden anderen. Net een pipo aan de lijn , een meisje wat totaal niet klantvriendelijk is enz .. en wat zegt deze domme tut ; u kiest hier zelf voor
bla bla bla
Als het een stofzuiger met zak is, dan is het niet normaal dat de filters vies worden. Een beetje stof kan er langs de vulmond gaan, maar niet veel. Heeft u dan wel de juiste zakken gebruikt en hebt u de stofzuiger regelmatig onderhouden? Een jaar niets aan doen is natuurlijk niet normaal te noemen.Saka34 schreef: ↑31 dec 2019 22:58Wij zijn nu 3 weken verder krijg ik telefoon van Mediamarkt Turnhout dat ze slecht nieuws hebben voor me namelijk dat ze het stofzuiger op hebben gestuurd maar Bosch en dat Bosch bij reparatie hebben geconstateerd dat ik het stofzuiget niet goed heb gebruikt ik snapte er niks van een stofzuiger gebruikt je een stofzuiger om te stofzuigen en meer niet lijkt mij je gooit hem niet tegen de muren of iets dergelijk. Medewerkers vertelde mij aan de telefoon dat de stofzuiger daarvan zou de filters verwisseld zijn deze waren namelijk heel vies dat is ook wel logisch als je stof-zuigt.