| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie kan goed rekenen?
-
pluto
Re: Wie kan goed rekenen?
Beste Matt,
Vergeet niet dat je bij 'gewoon beleggen'te maken krijgt met aan- en verkppkosten en beheerskosten. Dit kan oplopen tot een totaal van 6%
Pluto
Vergeet niet dat je bij 'gewoon beleggen'te maken krijgt met aan- en verkppkosten en beheerskosten. Dit kan oplopen tot een totaal van 6%
Pluto
-
matt
Bedankt voor je reactie Pluto. De beheerskosten zijn echter erg laag (0.25%) en het percentage aan- en verkoopkosten valt bij zo'n groot bedrag ook wel mee. Het valt in het niet bij het verschil tussen de rente die de Dexia-afzetters rekenen en de rente die de bank rekent. Bovendien zijn de aan- en verkoopkosten eenmalig.
Matt
Matt
-
Ruud
De grote vraag is dan:
als je bij de bank een lening kunt krijgen ter grootte van je schuld wat is dan voordeliger. Een x- aantal jaren een x- percentage bij de bank betalen. Of je schulden in een x aantal termijnen betalen aan dexia.
Je kunt de rentetarieven eens vergelijken.
Persoonlijk zou ik al zou ik bij de bank 2.000 euro extra kwijt zijn op een schuld van zeg 20.000 ik toch hiervoor zou kiezen.
Maar dat is een persoonlijke afweging.
m.v.g. Ruud
als je bij de bank een lening kunt krijgen ter grootte van je schuld wat is dan voordeliger. Een x- aantal jaren een x- percentage bij de bank betalen. Of je schulden in een x aantal termijnen betalen aan dexia.
Je kunt de rentetarieven eens vergelijken.
Persoonlijk zou ik al zou ik bij de bank 2.000 euro extra kwijt zijn op een schuld van zeg 20.000 ik toch hiervoor zou kiezen.
Maar dat is een persoonlijke afweging.
m.v.g. Ruud
-
Maarten
Ruud, op deze afweging zijn we uitvoerig ingegaan in de topic " Koersplan kortingskado....". Deze topic staat nu in het tweede scherm.
groet Maarten
groet Maarten