Dus voor een gratis lot ga je overhevelen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht over zomerspaaractie Nationale Nederlanden
Re: Klacht over zomerspaaractie Nationale Nederlanden
Meiklokje
vindt dit leuk
@jantje7 Het quoten is niet goed gegaan, zie ik. Ik heb dat uurloon ook niet, maar ik schijn geen echte Ollander te zijn.
Ach, met een flink aantal gratis staatsloten (ook al gaat het om 1/5 lot) loop je toch een kans om je rendement relatief flink op te krikken. Bij 0,2% krijg je immers maar € 90 rente over €45.000. Met elk gewonnen tientje stijgt je rendement met 11%. Win je niets, heeft het je ook niets gekost. In dit geval is het dus de spreekwoordelijke loterij zonder nieten.
Ja, waarom niet? In elk geval als de rente niet (of nauwelijks) lager is dan op een andere spaarrekening.
@kweenie: ja, waarom wel? Sorry, maar ik begrijp het gewoon echt niet, net als ik de klachten over de rentedaling van 0,2 naar 0,1 niet begrijp. Dan denk ik: kom op mensen waar gaat het over. Maar goed, ik heb inmiddels de conclusie getrokken dat ik geen echte Ollander ben.
Ach, gratis een paar staatsloten is toch leuk meegenomen? Is ook nuttiger en leuker dan de zoveelste handdoek of strandbal. En geld verplaatsen is in een vloek en een zucht gebeurd, dus daarvoor hoef je het niet te laten.
Erthanax
vindt dit leuk
Vandaag de nummers van de 1/5 staats loten ontvangen. Samen met mijn vrouw een straatje dus € 10,- is al zeker.
Uw rendement schiet nu dus al omhoog! Laat u het eindresultaat ook nog even weten?
gewicht
vindt dit leuk
Vandaag was dus de trekking van de staatsloterij. Rendement sparen is nu verhoogd met € 15,-. Dus € 10,- van het straatje + € 5,- extra.
Was leuk om mee te doen.
Was leuk om mee te doen.
Erthanax
vindt dit leuk