Kaart bij Radar maar subfora aan voor deze bedrijven, en reken maar dat klachten opvallend meer boven water komen, zie maar aan de UPC subfora.
Ik denk niet dat dat helemaal in overeenstemming met de werkelijkheid zal zijn. Het lijkt zo of een subfora klachten genereerd i.p.v. (veel) klachten die, uiteindelijk de grond voor een subforum creëren.
UPC spant volgens mij de kroon en heeft daarom subfora gekregen waar veel gebruik van wordt gemaakt. Okee, UPC klachten komen nu natuurlijk wel heel nadrukkelijk naar voren maar ik betwijfel of dat ook bij de andere aanbieders zou zijn.
misschien eens aankaarten en afwachten of het daar ook zo storm zal lopen
Moeten we natuurlijk ook het aantal gebruikers af zetten tegen het aantal klachten. Ik weet niet hoe groot UPC nu eigenlijk is in verhouding tot anderen.
Ik kreeg vandaag mijn tweede email, hieronder mijn tweede antwoord
Geachte chello provider,
Met deze e-mail wil ik u nogmaals informeren over uw datalimietvasstelling.
Ik constateer dat uw Emails over dataverkeer overmatig irritant dreigen te worden,
ondanks mijn eerdere waarschuwing deze maand.
De hoeveelheid ergernis die ik op dit moment heb opgelopen is enkele percentages verwijderd van de hoeveelheid die ik als overmatig voor uw abonnement heb vastgesteld.
Bij verdere ingrepen in de snelheid voor de rest van deze maand ( DRIE hele dagen)
zal ik direct mijn abonnement opzeggen.
Als u wilt voorkomen dat mijn abonnement wordt beeindigd,
adviseer ik u nogmaals dringend om per direct uw dreigementen te stoppen.
Indien u deze maand uw bedreigingen overmatig blijft sturen,
ontvangt u een derde en laatste e-mail terug.
In deze e-mail zal ik UPC kennis geven van de opzegging die dan onmiddellijk in werking treedt. uiteraard met een maand opzegtermijn.
Uw informatie in artikel 3 van de chello Acceptable Use Policy is al net zo veelzeggend als uw hinderlijk dataverkeer, niet dus.
Als ik verwacht in de toekomst vaker grotere hoeveelheden data te gebruiken, wil ik u graag attenderen op ADSL.
Bij dit product zijn grotere hoeveelheden dataverkeer toegestaan zonder dat men overmatig zeurt.
Bovendien kan ik dan rekenen op een stabiele verbinding,
wat bij UPC nog geen dag het geval is,
en hoef ik niet enkele keren per week mijn gegevens opnieuw in te voeren.
Nogmaals, ik heb mijn aanvraag voor ADSL al klaar liggen, ik wacht nu op uw laatste dreigbrief
Als je als bedrijf je toevlucht moet nemen tot consumentenforums, en daar medewerkers onder schuilnamen als KeesJan, Cableguy etc, inzet om je imago op te krikken, hoe diep ben je dan gezonken.
Dan verdien je het toch niet om langer te bestaan.
Naar de haaien met UPC..
Gelukkig is UPC het ook eens met de stelling UPC moet kaputt.
Niemand werkt daar harder dan zij zelf op het moment
Ga vooral door met de FUP, alle storingen, idioten op de helpdesk en asociale prijsverhogingen. Blijf vooral NIETS investeren in extra bandbreedte, biedt geen goedkope TV apkketten met een beperkt aantal zenders tegen redelijke prijs en hou de kabel vooral als monopolie voor jezelf. Ga zo door, zijn jullie vanzelf binnen 3 jaar
Kaputt.
Volgens mij nemen de meeste klagers hier gewoon diensten van het bedrijf af. En maar met de meute meeklagen. Makkelijk he, als je gewoon kan naroepen wat anderen schreeuwen.
Volgens mij nemen de meeste klagers hier gewoon diensten van het bedrijf af. En maar met de meute meeklagen. Makkelijk he, als je gewoon kan naroepen wat anderen schreeuwen.
Die lopen allemaal weg .Wat een bedrijf en nu maar flink de TV tarieven verhogen omdat de inkomsten van andere diensten tegenvallen.
Om dezelfde reden dat de Aldi goedkoper is dan de AH en de Hema goedkoper dan de Bijenkorf. Verschillen in doelgroepen, kwaliteit, service en gebruikte techniek.
Haahahahaaaa, verschil in kwaliteit. Jaja, UPC levert zeker kwaliteit. Laat me niet lachen Keesjan. Een groot k.lotebedrijf dat UPC. Ze weten echt niet wat ze doen en het is een schande dat je ze probeert te beschermen. Werk je daar ofzo??
Ik moet even iets kwijt en wel het volgende, na onderzoek is gebleken dat 90% van de klagers en schreeuwers over de rekeningen van UPC ook zo hun problemen hebben met Canal plus, wehkamp, otto, telecom providers, krediet verstrekkers enz enz dus graag even wakker worden aub.
Met wehkamp heb ik prima ervaringen. Mijn ervaring is dat daar alles goed geregeld wordt, bezorgtijden worden nagekomen, verhuizing wordt goed in de sytemen geregeld, retouren worden goed verwerkt. kortom prima bedrijf.
Upc, met verhuizingen kunnen ze niet omgaan, afgesproken kortingen worden niet verleend, opzeggingen behandelen ze niet en van communicatie begrijpen ze niet veel.
Zeker zelf verzonnen dat onderzoek. Jij bent net zo gek als KeesJAn.
Heb geen enkel contact met door jouw genoemde berdrijven.
UPC is een asociaal bedrijf met idiote hoge bedrijven en moet dus kapot om ander bedrijven een kans te geven.
UPC heeft de prijs van AH en de service van ALDI!!
Was er maar een goedkope "ALDI" op de kabel. UPC moet kapot, einde aan de monopolist
Met mensen die het verschil tussen monopolie en oligopolie niet kennen valt niet te discussieren. Hij is met recht verstandig om niet (meer) te reageren.