Klopt! Als MP alleen de advertentie van de verkoper verwijderd heeft en zijn account nog bestaat, kun je nog contact met hem opnemen.
Zodra het account verwijderd is, is contact niet meer mogelijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Klopt! Als MP alleen de advertentie van de verkoper verwijderd heeft en zijn account nog bestaat, kun je nog contact met hem opnemen.
witte angora schreef: ↑28 nov 2019 08:33borgqueenx schreef: ↑27 nov 2019 20:56Echter heeft marktplaats de gebruiker en zijn advertentie verwijderd omdat het "vermoeden" is van oplichterij.Hoe weet je zo goed dat de gebruiker verwijderd is vanwege een vermoeden van oplichterij? Je hebt immers van MP nog geen bericht gehad. Ze zullen jou de reden ook absoluut niet vertellen als je de gebruiker niet bent.borgqueenx schreef: ↑27 nov 2019 22:22op dit moment mee bezig, al verwacht ik een standaard antwoord te krijgen die totaal niets helpt.
Gaat het toevallig om je eigen account?
Sorry, ik vind het maar een raar en vaag verhaal.
Excuses, ik bedoel dat hij in getypte woorden zo overkwam. Geen telefonisch contact gehad.sylvesterb schreef: ↑27 nov 2019 22:45Op basis vanv.d.Heyden schreef: ↑27 nov 2019 22:36Heb je geen telefonisch contact met de verkoper gehad voordat je je geld over hebt gemaakt? Vind ik voor mezelf een eerste vereiste als ik iets moet kopen van een onbekende. Even horen wie ik aan de telefoon krijg.
Maar waarschijnlijk heb jij dat dus niet gedaan, anders had je wel een mogelijkheid om alsnog contact met de verkoper op te nemen.
Hoe dan ook: succes, en ik hoop dat je ofwel je geld terug krijgt ofwel alsnog de airpods opgestuurd krijgt.kun je veronderstellen dat hij de verkopen heeft gesproken. De vraag blijft dus waarom hij een topic hier aanmaakt voor een wildvreemde van zijn marktplaats account is verwijderd en zelf bij Marktplaats gaat klagen. Nergens lees ik dat hij de verkopen niet meer kan bereiken of de airpods niet heeft ontvangen of verwacht niet te ontvangen.De verkoper sprak goed Nederlands in plaats van gebrekkig, en deed niet een copy-paste verhaal wat je vaak meemaakt
Los dat marktplaats daarna geen partij meer is, immers heeft TS niet gebruik gemaakt van de dienst gelijkoversteken. En als het airpods pro zijn die hij heeft gekocht dan is hij zeker opgelicht, het bedrag van € 180,00 is veel te laag. Apple producten verliezen niet zo snel hun waarde.
Dit topic bewijst het nut. En dat staat niet op zichzelf, want mijn al omschreven ervaring komt voort uit een vrijwel identieke situatie.
het account is verwijderd. Hoe kan je zonder account artikelen aanbieden?
Beter lezen!