LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Aanbieding tegengekomen na werkzaamheden, recht op verschil?
Re: Aanbieding tegengekomen na werkzaamheden, recht op verschil?
Die cursussen worden toch altijd op het laatste moment afgelast?
Ik vind het een mooi compliment, dat het voor een ander aanvoelt dat het aanvoelt dat je maar één keer in de acht jaar en vergissing begaat.
-
Volgens mij gaat het er om dat je maar een keer in de 8 jaar een vergissing toegeeft... Dat jij het anders leest is vermoedelijk een vergissing.
De opmerking is voor tweeërlei uitleg vatbaar, zoals zoveel zaken.
-
Wat U kunt doen, zodat dit U niet meer overkomt is een App op uw pc/laptop/telefoon zetten die de goedkoopste prijs op zoekt voor U
Ik gebruik zelf hiervoor AVG SafePrice voor.
En wat betreft die € 31,=, daar zal U weinig aan kunnen veranderen, deal is deal
Ik gebruik zelf hiervoor AVG SafePrice voor.
En wat betreft die € 31,=, daar zal U weinig aan kunnen veranderen, deal is deal
-
Je snapt toch ook wel dat toekomstige aanbiedingen niet breed worden gecommuniceerd aan alle medewerkers. Er hoeft er maar 1 per ongeluk te zeggen dat er aanbiedingen komen en de verkoop valt voor een paar weken stil.WytzevandenBerg schreef: ↑02 dec 2019 16:36
Ik heb Alpha Ventilatie gevraagd, of ze ook bereid waren om 31 euro terug te storten, helaas, prijs was afgesproken buiten actie periode. Dat klopt, ik heb het in 2e week november afgesproken, voor de toenmalige prijs.