| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] aangepast beleid CJIB
Re: aangepast beleid CJIB
Ik ging er van uit dat het mocht/moest, blijkbaar onjuist. Voor mijn gevoel volkomen logisch. Maar het is mij, in de ca. vijftig jaar dat ik auto rijd, maar één keer overkomen, dus gelukkig op dat gebied niet bepaald ervaren.
Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Komkommertijd
Je mag alleen door Rood rijden als naar zijkant rijbaan niet voldoende is. vlak voor de streep is opschuiven onmogelijk dus moet je wel... de er achter staande kunnen vaak naar zijkant baan en zo voldoende ruimte bieden!
Maar omdat er geen duidelijke overheidsinfo is gegeven word 99% gewoon geseponeerd.
Wel moet je voorzichtig doorrijden omdat de rest nog groen heeft.
U heeft dus geen vrijbrief om vol door rood te gaan!
Maar omdat er geen duidelijke overheidsinfo is gegeven word 99% gewoon geseponeerd.
Wel moet je voorzichtig doorrijden omdat de rest nog groen heeft.
U heeft dus geen vrijbrief om vol door rood te gaan!
Begrijp er werkelijk helemaal niets meer van. Zou bekeuringen gemakkelijk kunnen betalen maar heb al zeker 20 jaar geen enkele bekeuring meer gekregen. Gewoon netjes aan de regels houden. Tuurlijk een bekeuring voor bijv. 3 km te hard rijden kan iedereen gebeuren maar lees helaas vaak dat er mede weggebruikers zijn die telkens weer in overtreding zijn en dan allerlei smoesjes verzinnen om dit te rechtvaardigen.