Pagina 2 van 2
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 00:18
door NeoDutchio
J. Deltoer schreef: ↑26 jun 2021 00:13
NeoDutchio schreef: ↑ De facturatie loopt los van de werkplaats, waardoor er dan wel iets op de factuur komt dat niet uitgevoerd
Wat een flauw min onzinsmoesje. Dit is pure oplichting.
U bedoeld dat het in uw ogen voelt als oplichting. Om van oplichting te spreken is echt wel meer nodig dan 1 onderdeel die niet uitgevoerd is. Schijnbaar kunt u de opzet uit het verhaal lezen, maar het staat nergens.
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 00:49
door J. Deltoer
Ga nou niet proberen mijn woorden in uw richting uit te leggen....Wat ik bedoel heb ik heel duidelijk gezegd. Oplichting. En u kunt nu wel weer proberen een vriendje uit de wind te houden, feit is dat de klachten over dit autobedrijf zich opstapelen dat we toch wel kunnen spreken over een tendens.
snellie schreef: ↑25 jun 2021 22:54
..... hebben we om meerdere redenen twijfels over.....
Maar als het vertrouwen in een garage eenmaal is beschaamd ga ik er niet snel weer naar terug.
Twijfels en gebrek aan vertrouwen, daar is alles mee gezegd en sla je dit bedrijf over.
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 01:22
door mahadma
U heeft 2 (twee) ontevreden klanten gezien op de hoeveel tevreden klanten. En wat wint u bij 'lotgenoten?'.
Ik kon bij mijn garage nog net 1 dag voor de keuringsdag terecht, gewoon druk.
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 08:38
door NeoDutchio
J. Deltoer schreef: ↑26 jun 2021 00:49
Ga nou niet proberen mijn woorden in uw richting uit te leggen....Wat ik bedoel heb ik heel duidelijk gezegd. Oplichting. En u kunt nu wel weer proberen een vriendje uit de wind te houden, feit is dat de klachten over dit autobedrijf zich opstapelen dat we toch wel kunnen spreken over een tendens.
Ten eerste is het geen vriend van mij en ten tweede zie ik nergens waar de klachten zich opstapelen. Dit topic is al bijna 1,5 jaar oud met daarin 1 TS die ontevreden is en 1 persoon waarvan ik twijfel of hij over de juiste garage klaagt. Er zijn namelijk 2 Van Mourik autobedrijven in Geldermalsen. Eentje met personenwagens waar nagenoeg geen klachten over te vinden zijn (Jan va Mourik) en eentje met een mix van voertuigen met in verhouding veel bedrijfswagens waar meer klachten over te vinden zijn (Jilis van Mourik). Met ook een soortgelijke klacht die EuroBiljarts hier neergezet heeft.
En ook al zou de tweede klacht over Jan gaan, dan nog is het geen opstapelen. En een tendens? Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Een TS die niet aangeeft wat het probleem is, nooit enige duidelijk geeft en nooit heeft verteld of het opgelost is en een biljartboer die ook een half verhaal neerzet. Een tendens van klagers die niets onderbouwen. Geen tendens van bewust klanten oplichten. Kijk alleen maar eens naar hoe groot Jan van Mourik is qua personeelsaantallen in de 3 bedrijven die hij heeft. Dat bereik je niet met oplichting en al helemaal niet 40 jaar lang.
Mijn vaste garage is ook wel eens vergeten iets te doen. Met excuses en een gratis leenauto was voor mij de kous af. Dan kan je wel gaan klagen dat het oplichting zou zijn, maar daar is werkelijk geen enkel bewijs voor. Schijnbaar hebt u dat wel, dus graag, kom maar op. Of bent u dan exact hetzelfde als TS die in december 2019 de auto kocht en nooit meer iets heeft laten weten? Oftewel, iets roepen, maar niets zeggen.
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 10:51
door Petra1987
Waarom breng je dit voertuig niet naar een onafhankelijk keuringsstation ? Dan weet je wat er aan de hand is en dan kun je met de juiste info een Jurdische claim indienen.
Re: Onvakkundigheid garage Jan van Mourik Geldermalsen
Geplaatst: 26 jun 2021 11:55
door NeoDutchio
snellie schreef: ↑26 jun 2021 11:45
NeoDutchio schreef: ↑26 jun 2021 08:38
Er zijn namelijk 2 Van Mourik autobedrijven in Geldermalsen. Eentje met personenwagens waar nagenoeg geen klachten over te vinden zijn (Jan va Mourik) en eentje met een mix van voertuigen met in verhouding veel bedrijfswagens waar meer klachten over te vinden zijn (Jilis van Mourik).
Dan moet ik hierbij mijn excuses aanbieden aan Jan. Mijn klacht betrof Jilis. Ik dacht dat het hetzelfde bedrijf was.
Dat is inderdaad het nadeel met 2 bedrijven met bijna dezelfde naam in dezelfde stad. En waarschijnlijk zal de bus van Biljart ook bij Jilis gekocht zijn. En inderdaad, over Jilis zijn meer klachten te vinden. Vooral in het niet oplossen van problemen.
Of het familie is durf ik niet te zeggen, maar de werkwijze is een wereld van verschil tussen die 2.