Aad van Hoorn schreef: ↑07 feb 2020 13:51
Wie moet rijden moet niet drinken en wie nog moet drinken moet niet gaan rijden daarna.
Ik ben een blijf voorstander van 0,0
Helemaal met je eens, drink je, dan lekker de auto laten staan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Aad van Hoorn schreef: ↑07 feb 2020 13:51
Wie moet rijden moet niet drinken en wie nog moet drinken moet niet gaan rijden daarna.
Ik ben een blijf voorstander van 0,0
ik ook. Maar ik ben ook voorstander van 150 op de snelweg, maar daar is de politie het meestal niet zo mee eens.
Ik vind dat niet, het is zo.
Nul punt nul is technisch onmogelijk.
Ik heb dat medelijden evenmin. Maar nogmaals: daar gaat het niet om.
een aanhouding kan inderdaad in de ambulance plaats vinden, maar voor zover ik weet heeft een ambulance geen mobiel ademanalyseapparaat. De politie heeft die ook niet in draagbaar formaat. Die hebben alleen een apparaat waarmee ze een vooranalyse kunnen doen, maar die geeft alleen aan óf er alcohol in de adem gemeten wordt, maar niet in welke hoeveelheid. Hiervoor moet nauwkeuriger gemeten worden, waarvoor ze voertuigen hebben, busjes, die uitgerust zijn met zo'n apparaat, dit geldt bij grotere controles. Anders zul je mee moeten naar het bureau voor een nauwkeurige analyse.
Zo, en dat zeg jij.reggie2 schreef: ↑07 feb 2020 16:43Als ik jou was TS, zou ik naar het juridisch loket gaan, en daar info halen.
Ik ben een tegenstander van alcohol achter het stuur , maar ga er vanuit dat je hier van geleerd hebt.
Dit forum moet je trouwens niet serieus nemen, zoveel meningen zoveel antwoorden waar je verder geen bal aan hebt.
Weet je zeker dat je dit niet alleen maar schrijft omdat iemand je net, keurig netjes, gecorrigeerd heeft en dat dat je 'mood' negatief beïnvloed heeft?reggie2 schreef: ↑07 feb 2020 16:43Als ik jou was TS, zou ik naar het juridisch loket gaan, en daar info halen.
Ik ben een tegenstander van alcohol achter het stuur , maar ga er vanuit dat je hier van geleerd hebt.
Dit forum moet je trouwens niet serieus nemen, zoveel meningen zoveel antwoorden waar je verder geen bal aan hebt.
*verkondigtIrene van Houte schreef: ↑07 feb 2020 17:51Zo, en dat zeg jij.reggie2 schreef: ↑07 feb 2020 16:43Als ik jou was TS, zou ik naar het juridisch loket gaan, en daar info halen.
Wat mij betreft nooit meer achter het stuur. Valt me op dat iedereen leugens verkondigd, behalve jij zelf. Misschien weet je door je beschonken toestand niet eens meer wat er gebeurd is. Ik lees jou verhaal, spreek je de waarheid...ik mis toch wat.. Ik denk dat hier meer aan de hand is, anders duurt het niet zo lang...
Ik lees dat Irene het heeft tegen de topicstarter DDS2020kuklos schreef: ↑07 feb 2020 18:40*verkondigtIrene van Houte schreef: ↑07 feb 2020 17:51(...)
Wat mij betreft nooit meer achter het stuur. Valt me op dat iedereen leugens verkondigd, behalve jij zelf. Misschien weet je door je beschonken toestand niet eens meer wat er gebeurd is. Ik lees jou verhaal, spreek je de waarheid...ik mis toch wat.. Ik denk dat hier meer aan de hand is, anders duurt het niet zo lang...
*jouw
Reggie2 is niet de topicstarter!!!!
Het bureau is op 1 november 2018 gesloten.