Anders lees je eerst ff... Je bent me aan het tegenspreken, terwijl je vervolgen exact beargumenteert wat ik de hele tijd al schrijfElleFlowers schreef: ↑14 mar 2020 00:38nee als je niet mag ontbinden als gevolg van dergelijke stijgingen is dat een voorwaarde die niet mag cq nietig is danwel vermoed wordt onredelijk te zijn.
Het hoeft niet de de algemene voorwaarden te staan dat het NIET mag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekering scootmobiel: premie verdubbeld! Mag dat?
Re: Verzekering scootmobiel: premie verdubbeld! Mag dat?
ElleFlowers
vindt dit leuk
-
Nou tijd voor een feestje we zijn het een keer eens! xxxMoneyman schreef: ↑14 mar 2020 13:48Anders lees je eerst ff... Je bent me aan het tegenspreken, terwijl je vervolgen exact beargumenteert wat ik de hele tijd al schrijfElleFlowers schreef: ↑14 mar 2020 00:38nee als je niet mag ontbinden als gevolg van dergelijke stijgingen is dat een voorwaarde die niet mag cq nietig is danwel vermoed wordt onredelijk te zijn.
Het hoeft niet de de algemene voorwaarden te staan dat het NIET mag.
Sorry, ik mag niet zoenen. Corona enzo. Maar verder: top dat we ‘t eens zijn
ElleFlowers
vindt dit leuk
Nou ook ik kreeg een rolberoerte van een stijging met de Factor 2,25.
Pfff... je zou een aanval krijgen en dan heb je zeker de scootmobiel nodig.
En dan ook nog dat je geen premie korting kan krijgen ( bonus/malus) als je al jaren schade vrij rijdt.
Pfff... je zou een aanval krijgen en dan heb je zeker de scootmobiel nodig.
En dan ook nog dat je geen premie korting kan krijgen ( bonus/malus) als je al jaren schade vrij rijdt.