LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 'Dexia moet niet klagen'

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
berendjan

Re: 'Dexia moet niet klagen'

Ongelezen bericht door berendjan »

Willems, ik verdenk jou er eerder van door Dexia te worden ingezet om op dit forum de boel op stelten te zetten. De uitdrukking is toch Huilen met de wolven in het bos? Mensen leid je niet om de tuin door ze onder hun kont te schoppen, wel door ze stroop om de momd te smeren......
Willems, kom nu maar uit de kast en geef toe dat je bij Dexia op de loonlijst staat en elke dag opnieuw trots op de hoogste etage kruiperig komt laten zien wat je weer aan bijdrages hebt geplaatst.............

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Berendjan,

Zo'n verdachtmaking moet kunnen op dit forum, maar heb je enige concrete aanwijzing, dat ik als ernstig zou kunnen opvatten! Je kan mijn dossier hier op het forum nagaan, stuk voor stuk. Ik ben hier op het forum sinds het begin in voorjaar 2001. Sta dikwijls met Piet schouder aan schouder om jullie te bevrijden van ondergang. Graag jouw concrete verwijzing!!
Ik zit met € 30.000,-- schuld, maar zou best kunnen begrijpen, dat figuren zoals jij, indien je links of rechts een graantje zou kunnen meeslikken , dat je het zal doen al moet je over de lijk van je moeder heen.
Verder heb ik hierover geen commentaar, je denkt wat je wilt en de karavan gaat rustig verder!!!

Joshua

Ongelezen bericht door Joshua »

Krantenartikels van woensdag 15 maart 2000

Dexia weer op koopjesjacht

BRUSSEL -- De Belgisch-Franse financiële groep Dexia neemt de Amerikaanse kredietverzekeraar FSA over en koopt de Nederlandse nichebank Labouchere. Tegelijk lanceert Dexia binnenkort een pan-Europese on line bank voor vermogende klanten en neemt ze andere internetinitiatieven. Aan dat alles hangt een prijskaartje van zowat 4 miljard euro, omgerekend ongeveer 160 miljard frank. Dexia gaat daarom een kapitaalverhoging doorvoeren.

Dexia kan nu in de boeken schrijven goedkoop is duurkoop

[Dexia boos over dreigende onthulling geheim overleg]

Dexia Bank, de grootste aanbieder van aandelenleaseproducten, voelt zich bedrogen door minister Zalm (Financien). Wat werd aangekondigd als een onafhankelijke bemiddelingspoging van de door de minister aangestelde Commissie Geschillen Aandelenlease (CGA), dreigt nu volgens Dexia uit te draaien op een 'dolksteek in de rug van aanbieders'. Dexia zegt zich in de toekomst wel drie keer te zullen bedenken voordat het weer aan tafel schuift bij een 'neutrale bemiddelingscommissie'. (pagina 25)

Gesloten