Om die identiteit zal het gaan.PietertjeTwee schreef: ↑22 apr 2020 12:39Ah, scherp. Ik kwam uit bij de advocaat, dat kon ik me al niet voorstellen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slechte service van Prenatal!
Re: Slechte service van Prenatal!
Nee, daar gaat het juist niet om, of begrijp ik u verkeerd?tttlocke schreef: ↑22 apr 2020 13:29Om die identiteit zal het gaan.PietertjeTwee schreef: ↑22 apr 2020 12:39Ah, scherp. Ik kwam uit bij de advocaat, dat kon ik me al niet voorstellen.
Er is een advocaat maar er is ook een jurist die geen advocaat is met dezelfde naam. Die laatste is actief op het forum. Zij heeft een website met adresgegevens, foto's enz., dus echt een eigen identiteit.
Nee, u begreep mij goed.
Ik zat er alleen naast.
Via het profiel vond ik nu pas uit dat het niet de advocaat is.
Het woord 'identiteit' gebruikte ik bewust (en niet 'persoon'), omdat ik niet uitsloot dat iemand die 'identiteit' gekaapt had, om hier wat te trollen.
Aha, ik dacht al. Ik had dezelfde gedachte overigens, maar toen zag ik ineens het juiste spoor. Wat een bizar en ongelukkig toeval, die namen.tttlocke schreef: ↑22 apr 2020 16:52Nee, u begreep mij goed.
Ik zat er alleen naast.
Via het profiel vond ik nu pas uit dat het niet de advocaat is.
Het woord 'identiteit' gebruikte ik bewust (en niet 'persoon'), omdat ik niet uitsloot dat iemand die 'identiteit' gekaapt had, om hier wat te trollen.
Zeker. En het is al helemaal lastig te beoordelen of de ene MF zich voordoet als de andere.
Daarom richt ik me maar op wat er geschreven wordt, en niet door wie het geschreven wordt. Datgene wat hier geschreven wordt, is makkelijk genoeg te weerleggen omdat het gewoon onjuist is. Wie het schrijft, kan ik toch niet achterhalen.
Hoe dan ook; datgene wat MF tot nu toe op het forum laat zien, is bepaald geen reclame.
Hoe dan ook; datgene wat MF tot nu toe op het forum laat zien, is bepaald geen reclame.
Een username is niet altijd een goede indicator
Moneyman
vindt dit leuk
Moneyman
vindt dit leuk