Pagina 2 van 2
Re: Tv beeld van Ziggo onder de maat, wel blijven betalen?
Geplaatst: 04 mei 2020 22:33
door alfatrion
MarcelPeters schreef: ↑04 mei 2020 20:36
alfatrion schreef: ↑01 mei 2020 17:52
Ik raad aan om op dit moment door te blijven betalen. De oorzaak van het probleem is namelijk onduidelijk. Als de oorzaak binnenhuis zit dan is Ziggo hier niet verantwoordelijk voor. Als de oorzaak buitenshuis zit dan heb je recht op prijsvermindering.
Er is een monteur van Ziggo geweest. Binnen is alles vervangen. De tv is nu net een jaar oud, het was het nieuwste model van Samsung.
Dan sta je sterk en zou ik ook stoppen met betalen.
Re: Tv beeld van Ziggo onder de maat, wel blijven betalen?
Geplaatst: 06 mei 2020 08:24
door Hawk-Eye
kijk uit met niet betalen, ze schuiven het zo op overmacht en daar sta je dan....
ik heb hetzelfde probleem gehad met ziggo toen ze overgenomen werden al weer heel wat jaren terug, na talloze telefoontjes ben ik overgestapt en kijk nu via de koperen kpn kabel en probleem is weg, geen blokjes meer geen storingen meer niets van dat alles en....deze provider reageert wel snel als ik al eens een vraag heb....
blijf het lekker uit zitten en zeg op zodra je kan.....