LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup
Re: s'Werelds grootste finacieciële dienst verlener Citigroup
Aan Strohalm:
Geklets.
Het feit of je tevreden klanten hebt, staat compleet los van je distributie- of marketingaanpak. Jouw tevreden klant zegt niets over het al dan niet in orde zijn van MLM.
Mijn vraagtekens zet ik in jouw geval dan ook niet bij de MLM aanpak maar wel bij je producten. Zoals ik al zei, staat het Legio-lease forum vol met verhalen van ongelukkigen die enkele jaren tevreden klanten waren van Dexia, Spaarselect en meer van dat soort boevenbendes!
Veel afnemers van beleggingshypotheken zijn wellicht heel tevreden (omdat ze niet beseffen welke risico's lopen) maar is dat straks ook zo? Daarnaast doet jouw verhaal me vermoeden dat het om een financieel product gaat waar velen de consequenties niet van overzien.
Correct me if i'm wrong.
Jan
Geklets.
Het feit of je tevreden klanten hebt, staat compleet los van je distributie- of marketingaanpak. Jouw tevreden klant zegt niets over het al dan niet in orde zijn van MLM.
Mijn vraagtekens zet ik in jouw geval dan ook niet bij de MLM aanpak maar wel bij je producten. Zoals ik al zei, staat het Legio-lease forum vol met verhalen van ongelukkigen die enkele jaren tevreden klanten waren van Dexia, Spaarselect en meer van dat soort boevenbendes!
Veel afnemers van beleggingshypotheken zijn wellicht heel tevreden (omdat ze niet beseffen welke risico's lopen) maar is dat straks ook zo? Daarnaast doet jouw verhaal me vermoeden dat het om een financieel product gaat waar velen de consequenties niet van overzien.
Correct me if i'm wrong.
Jan
Was het maar waar. Maar ik heb mezelf even zitten rijk rekenen. Mag toch wel zo af en toe?
Nou snap ik het niet meer. Hoe zit het nou met rijk rekenen? Ben je dan wel of niet rijk? ...Haha...
Jan[/i]
Geld verdienen? Eindeloos geld verdienen? Kijk op www.bijstandsloterij.nl Klik op de banners en reken jezelf, en anderen, rijk...Je hebt je eigen toekomst in de hand:-)
Jan[/i]
Ja, echt rijk tussen je oren!!
Nou. Ziet er ook erg professioneel uit allemaal. En dan die foto's. Kunnen zo op een affiche van de nieuwe Freddy Krueger.
"Gaandeweg realiseerde ik dat ACN "het" was waar ik mijn hele leven op heb zitten wachten en kon mij nergens anders meer mee bezig houden"
Een leven zonder ACN is voor mij nu ondenkbaar.
ACN geeft mij en mijn kinderen nu het leven waar ik altijd van droomde.""
Welkom in de wereld van Peter Stuyvesant.... Yakkie.
"Gaandeweg realiseerde ik dat ACN "het" was waar ik mijn hele leven op heb zitten wachten en kon mij nergens anders meer mee bezig houden"
Een leven zonder ACN is voor mij nu ondenkbaar.
ACN geeft mij en mijn kinderen nu het leven waar ik altijd van droomde.""
Welkom in de wereld van Peter Stuyvesant.... Yakkie.
ik heb in een antiekwinkel in Vlissingen bronzen leeuwen EN paarden gezien voor een fractie van deze prijs! (achtentwintigduizend euro)
Je zal toch de boer op worden gestuurd om dit te verkopen!
Je zal toch de boer op worden gestuurd om dit te verkopen!
goh madeleine,
ik weet niet wat zo'n wereldje je zit ,in ieder geval klein.
de bazen houden personeel zo'n dom mogelijk. Anders.....
Dit heeft niets met mlm te maken. Maar als je 2% van een goede order binnen kunt halen van enkele miljoenen is heel normaal ,(vaak5%)
Agent bent.(niet in mlm) Als je dat niet gelooft, De directie van je bedrijf vertelt echt niet MEER wat nodigt is aan jou.
Maar goed van deze jongens ken je niet.
Normaalste zaak.
ik weet niet wat zo'n wereldje je zit ,in ieder geval klein.
de bazen houden personeel zo'n dom mogelijk. Anders.....
Dit heeft niets met mlm te maken. Maar als je 2% van een goede order binnen kunt halen van enkele miljoenen is heel normaal ,(vaak5%)
Agent bent.(niet in mlm) Als je dat niet gelooft, De directie van je bedrijf vertelt echt niet MEER wat nodigt is aan jou.
Maar goed van deze jongens ken je niet.
Normaalste zaak.
het was maar een grapje, als jullie met zulke bedragen strooien kan ik het ook. Zie je hoe makkelijk dat is!Dit heeft niets met mlm te maken. Maar als je 2% van een goede order binnen kunt halen van enkele miljoenen is heel normaal ,(vaak5%)
Maar toevallig zit ik op een niveau in het bedrijf dat ik wél alles weet. Leuk, nietwaar!
In ons bedrijf houdt de directie de mensen (tot in de laagste laag) niet dom. Onze directie wil graag dat de mensen meedenken hoe een en ander beter kan voor het bedrijf. Mensen mogen ideeën indienen en meepraten over bedrijfsmatige zaken. Enerzijds via de OR en anderzijds via wekenlijks werkoverleg.de bazen houden personeel zo'n dom mogelijk. Anders.....
Mag jij ook meepraten bij ACN/Euphonu/Herbalife etc. over de te volgen weg? Mag jij ideeën opperen?
Wat mij opvalt is dat de MLM-voorstanders bijzonder slecht zijn in de beheersing van het Nederlands.
Taalfouten, stijlfouten, onduidelijk wat ze nu precies bedoelen.
Is er een verband of zo? Geloven in MLM is slechte beheersing van onze taal?
Taalfouten, stijlfouten, onduidelijk wat ze nu precies bedoelen.
Is er een verband of zo? Geloven in MLM is slechte beheersing van onze taal?
ja, er is idd een verband.
Zonder fatsoenlijke beheersing van het Nederlands kan je het in een reguliere functie wel schudden, zeker vandaag de dag wanneer er 250 sollicitanten zijn voor iedere vacature.
Dan blijft er maar één ding over.........
Zonder fatsoenlijke beheersing van het Nederlands kan je het in een reguliere functie wel schudden, zeker vandaag de dag wanneer er 250 sollicitanten zijn voor iedere vacature.
Dan blijft er maar één ding over.........
Madeleine! bedankt voor de link, ik heb er veel plezier aan
beleefd. Wat een zooitje mafkezen , Kan mij niet voorstellen
dat er ook maar iemand is die hier in geloofd. Voor mij NOOIT
mlm, deze onzin kost de mensen alleen maar geld.
joopat
beleefd. Wat een zooitje mafkezen , Kan mij niet voorstellen
dat er ook maar iemand is die hier in geloofd. Voor mij NOOIT
mlm, deze onzin kost de mensen alleen maar geld.
joopat
Ha Joopat,
Ja, leuk hè. Hoe vond je die bronzen paarden. Wat gast ook al zegt: je zal er maar mee de boer op gestuurd worden. Wel slecht voor je rug, hoor.
Groetjes,
Madeleine
Ja, leuk hè. Hoe vond je die bronzen paarden. Wat gast ook al zegt: je zal er maar mee de boer op gestuurd worden. Wel slecht voor je rug, hoor.
Groetjes,
Madeleine
wat heeft dit er mee te maken...
als je maar slecht kunt spreken over een ander.
liever beter verdienen dan beter kunnen schrijven.
Eerst lezen en dan pas reageren. Weet je waar het mee heeft te maken.wat heeft dit er mee te maken...
website bekeken en???? Wat is er verkeerd ,niet de mooiste, niets verkeerd. Wat denk je wie je bent? Deze persoon verdient zijn geld als ondernemer(denk wel wat meer als jou) en doet mlm er naast klaar.
Dat is ook vaak zo dat ondernemers eerder meebeginnen dan van die fantastische fnv leden.
Dat is ook vaak zo dat ondernemers eerder meebeginnen dan van die fantastische fnv leden.
Nog een leuke link!
http://www.stelling.nl/simpos/esoterie.htm
Amway, vanilla: Multi Level Marketing staat hier in een forum over occulte zaken!!!
http://www.stelling.nl/simpos/esoterie.htm
Amway, vanilla: Multi Level Marketing staat hier in een forum over occulte zaken!!!
over de website gesproken....