LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hallo Andre,
Ik heb u een mail gestuurd naar [email protected], inhoud is een brief van T MOBILE.
Ook ik heb een probleem met T-Mobile, mijn toestel is ook defect maar dan mijn display.
Word niet gerepareerd mijn toestel is 11 maanden oud.
Ook vocht word er beweerddddddddddddddd!
IK HAAT JULLIE T MOBILE!!!
Ik heb u een mail gestuurd naar [email protected], inhoud is een brief van T MOBILE.
Ook ik heb een probleem met T-Mobile, mijn toestel is ook defect maar dan mijn display.
Word niet gerepareerd mijn toestel is 11 maanden oud.
Ook vocht word er beweerddddddddddddddd!
IK HAAT JULLIE T MOBILE!!!
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
@JLjutter:
Vochtschade is geen bewering. Vochtschade is *keihard* te bewijzen. Op meerdere manieren. Het is verstandig om dan de schuld niet op T-Mobile af te schuiven, want die kunnen daar absoluut niets aan doen.
Qua Andre: Het vehraal over Samsungs die niet samen gaan met T-Mobile komt mij volstrekt onbekend voor. Nooit van gehoord. De enige plausibele verklaring die ik dan ook heb is dat je op een randgebied qua dekking zit en net een Samsung model hebt met een iets minder dan gemiddelde ontvangst. Was dat het toevallig?
(T-Mobile wil nl nog wel eens qua abokosten compenseren als de dekking op een adres te wensen overlaat).
Vochtschade is geen bewering. Vochtschade is *keihard* te bewijzen. Op meerdere manieren. Het is verstandig om dan de schuld niet op T-Mobile af te schuiven, want die kunnen daar absoluut niets aan doen.
Qua Andre: Het vehraal over Samsungs die niet samen gaan met T-Mobile komt mij volstrekt onbekend voor. Nooit van gehoord. De enige plausibele verklaring die ik dan ook heb is dat je op een randgebied qua dekking zit en net een Samsung model hebt met een iets minder dan gemiddelde ontvangst. Was dat het toevallig?
(T-Mobile wil nl nog wel eens qua abokosten compenseren als de dekking op een adres te wensen overlaat).
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
?? GAST
Ik ben er 100% zeker van dat mijn toestel (samsung) en meerdere personen met gebruik van Samsung toestellen het netwerk probleem hebben.
Dat is al maanden bekend ik zal ook deze week brief als bewijs op een site zetten, moet hem alleen inscannen, ze bieden mij zelfs een vergoeding aan die ik in geweigerd heb, staat ook in de brief.
Groetjes
Ik ben er 100% zeker van dat mijn toestel (samsung) en meerdere personen met gebruik van Samsung toestellen het netwerk probleem hebben.
Dat is al maanden bekend ik zal ook deze week brief als bewijs op een site zetten, moet hem alleen inscannen, ze bieden mij zelfs een vergoeding aan die ik in geweigerd heb, staat ook in de brief.
Groetjes
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hey Andre,
Ik heb zelf ook een samsung gsm en die ging na 1 jaar vreemd doen. Beeldscherm deed het niet meer etc. En ik ging er ook vanuit dat ik 1 jaar garantie had.
Ik had toen een mailtje naar samsung gestuurd met mijn probleem en die verwezen mij door naar een reparatiecenter in rijswijk. Ik ben er langs geweest (eerst gebeld) en toen vertelde een van de medewerkers mij dat samsung gsm's 18 maanden garantie hebben. En mijn gsm is toen gratis gemaakt.
Hier is het adres:
Solid Vision BV
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. helpdesk: 070-3073112
Fax. algemeen: 070-3073177
E-mail: [email protected]
www.solid-vision.com
Succes
Ik heb zelf ook een samsung gsm en die ging na 1 jaar vreemd doen. Beeldscherm deed het niet meer etc. En ik ging er ook vanuit dat ik 1 jaar garantie had.
Ik had toen een mailtje naar samsung gestuurd met mijn probleem en die verwezen mij door naar een reparatiecenter in rijswijk. Ik ben er langs geweest (eerst gebeld) en toen vertelde een van de medewerkers mij dat samsung gsm's 18 maanden garantie hebben. En mijn gsm is toen gratis gemaakt.
Hier is het adres:
Solid Vision BV
Polakweg 26
2288 GG Rijswijk
Tel. helpdesk: 070-3073112
Fax. algemeen: 070-3073177
E-mail: [email protected]
www.solid-vision.com
Succes
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Nou bedankt Poshie voor de adres gegevens maar daar is mijn toestel al heen geweest.
Ik wacht nog even af op T-Mobile en kijken wat hun laatste antwoord is, en anders neem ik wel weer contact op met Solid Vision.
Ik laat hier zeker weer een bericht achter als ik wat gehoord heb.
Mvg,
Andre
Ik wacht nog even af op T-Mobile en kijken wat hun laatste antwoord is, en anders neem ik wel weer contact op met Solid Vision.
Ik laat hier zeker weer een bericht achter als ik wat gehoord heb.
Mvg,
Andre
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hoe erg het ook allemaal klinkt en denk je toch nog, dat je enigzins aanspraak te kunt maken op verhaal bij dzee provider (nou vergeet het maar).
We zijn alleen, voor deze provider, alleen maar een paar domme "Hollanders", die voor een dubbeltje (10 eurocent) op de éérste plaats willen zitten.
Als klant heb je totaal niets meer in te brengen en moet men er zich maar neerleggen, dat je op alle fronten 'niet' in je recht staat.
Dus zoek het maar lekker uit, is het motto waar het bij T-mobile om draait.
Ik vind dit een zeer bedenkelijk ontwikkeling en zal in de toekomst zeker 10 keer nadenken, voordat ik een kontrakt onderteken en met name bij T-mobile.
We zijn alleen, voor deze provider, alleen maar een paar domme "Hollanders", die voor een dubbeltje (10 eurocent) op de éérste plaats willen zitten.
Als klant heb je totaal niets meer in te brengen en moet men er zich maar neerleggen, dat je op alle fronten 'niet' in je recht staat.
Dus zoek het maar lekker uit, is het motto waar het bij T-mobile om draait.
Ik vind dit een zeer bedenkelijk ontwikkeling en zal in de toekomst zeker 10 keer nadenken, voordat ik een kontrakt onderteken en met name bij T-mobile.
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Dat heet nu Duits arrogantie
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
@ Andre, mijn nokia 7650 schakelde zichzelf zomaar uit. Als ik hem weer aanzette, ging hij gelijk weer uit. ik heb hem begin juni op laten halen door de t-mobile vervangservice. Ik heb hem nóg niet terug. ik heb zeker 30 keer gebeld met t-mobile klantenservice, proxy-assist en by proxy.
de eerste maand was hij in reparatie, de tweede maand afwisselend gerepareerd en kon ik elk moment bericht krijgen, dan was hij nog steeds in reparatie en vervolgens viel hij niet te repareren en kon ik een brief verwachten met "mijn opties".
Daarna zei men dat hij weer in reparatie was en er slechts gewacht werd op de "ok" van de verzekering.
Vandaag belde ik weer met proxy, en blijkt dat ik alleen een vervangservice heb en geen t-mobile gegarandeerd. Ik heb ze gezegd dat ik vond dat dat er niet toe deed, omdat het jaar garantie nog niet voorbij is. Toen gaven ze uiteindelijk toe dat de garantietermijn inderdaad nog niet voorbij was, maar: de reparateur zei dat het defect door een val was veroorzaakt, en dan wordt er zowiezo niet vergoed.
dus:
-Ik wacht drie maanden op reparatie van mijn telefoon,
-ik heb mijn abonnement met twee jaar verlengd voor een nokia met camera aanbieding die ik maar 8 maanden heb gebruikt, -min de eerste 2 maanden, want toen ik hem kreeg was hij al gelijk stuk dus hij is al eens in reparatie geweest-
-niet één keer in die drie maanden wachten is er contact met mij opgenomen, ik heb steeds zelf gebeld.
-en nu probeert men de schuld op mij af te schuiven.
mijn telefoon zit áltijd in mijn tas, en hij is zeker niet gevallen.
het lijkt mij, dat het wel erg makkelijk, en vooral, moeilijk te weerleggen is om de schuld op de gebruiker te schuiven.
waterschade, of het laten vallen van een telefoon komt t-mobile m.i. wel erg goed uit.
Zelfs als ik hem nu door een onafhankelijk reparateur zou laten nakijken zoals iemand hier schreef, kan ik er niet zeker van zijn dat de reparateur van t-mobile mijn telefoon niet even hard heeft laten vallen voordat hij naar mij werd teruggestuurd.
Elke keer krijg ik wéér een ander aan de telefoon, sta ik minstens 10, soms 20 minuten in de wacht, en elke keer hoor ik zo spoedig mogelijk iets of is het al geregeld.
het klantenservice nummer is gratis, maar het nummer van de verzekering, van de reparatieafdeling en de helpdesk is niet gratis.
Het leentoestel dat ik heb gekregen doet het prima, maar het is een simpel toestelletje waar niet de uitgebreide functies van mijn nokia 7650 opzitten, en zeker geen camerafunctie. en ik heb wél mijn abonnement verlengd omdat ik deze nokia kon krijgen.
Ik baal van T-mobile, en van de manier waarop t-mobile, bij proxy, en proxyassist de schuld op elkaar en uiteindelijk op mij proberen te schuiven.
de eerste maand was hij in reparatie, de tweede maand afwisselend gerepareerd en kon ik elk moment bericht krijgen, dan was hij nog steeds in reparatie en vervolgens viel hij niet te repareren en kon ik een brief verwachten met "mijn opties".
Daarna zei men dat hij weer in reparatie was en er slechts gewacht werd op de "ok" van de verzekering.
Vandaag belde ik weer met proxy, en blijkt dat ik alleen een vervangservice heb en geen t-mobile gegarandeerd. Ik heb ze gezegd dat ik vond dat dat er niet toe deed, omdat het jaar garantie nog niet voorbij is. Toen gaven ze uiteindelijk toe dat de garantietermijn inderdaad nog niet voorbij was, maar: de reparateur zei dat het defect door een val was veroorzaakt, en dan wordt er zowiezo niet vergoed.
dus:
-Ik wacht drie maanden op reparatie van mijn telefoon,
-ik heb mijn abonnement met twee jaar verlengd voor een nokia met camera aanbieding die ik maar 8 maanden heb gebruikt, -min de eerste 2 maanden, want toen ik hem kreeg was hij al gelijk stuk dus hij is al eens in reparatie geweest-
-niet één keer in die drie maanden wachten is er contact met mij opgenomen, ik heb steeds zelf gebeld.
-en nu probeert men de schuld op mij af te schuiven.
mijn telefoon zit áltijd in mijn tas, en hij is zeker niet gevallen.
het lijkt mij, dat het wel erg makkelijk, en vooral, moeilijk te weerleggen is om de schuld op de gebruiker te schuiven.
waterschade, of het laten vallen van een telefoon komt t-mobile m.i. wel erg goed uit.
Zelfs als ik hem nu door een onafhankelijk reparateur zou laten nakijken zoals iemand hier schreef, kan ik er niet zeker van zijn dat de reparateur van t-mobile mijn telefoon niet even hard heeft laten vallen voordat hij naar mij werd teruggestuurd.
Elke keer krijg ik wéér een ander aan de telefoon, sta ik minstens 10, soms 20 minuten in de wacht, en elke keer hoor ik zo spoedig mogelijk iets of is het al geregeld.
het klantenservice nummer is gratis, maar het nummer van de verzekering, van de reparatieafdeling en de helpdesk is niet gratis.
Het leentoestel dat ik heb gekregen doet het prima, maar het is een simpel toestelletje waar niet de uitgebreide functies van mijn nokia 7650 opzitten, en zeker geen camerafunctie. en ik heb wél mijn abonnement verlengd omdat ik deze nokia kon krijgen.
Ik baal van T-mobile, en van de manier waarop t-mobile, bij proxy, en proxyassist de schuld op elkaar en uiteindelijk op mij proberen te schuiven.
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
sorry, ik vergeet mijn naam.
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
hoi Andre en alle andere personen die last hebben van waterschade en er van overtuigd zijn dat dit onmogelijk is.
Hieronder een paar berichten van de consumentenbond:
- Artikel 1 op de 5 GSM's snel stuk, met daarbij de top 34 van mobiele telefoons die snel stuk gaan. http://www.consumentenbond.nl/informati ... auMv_g6baL_
- Stukje over waterschade:
Zijn mobiele telefoons waterbestendig?
Ja, over het algemeen wel. Uit onze test blijkt dat ze uitstekend bestand zijn tegen damp, transpiratievocht en regen. We vermoeden dan ook dat fabrikanten nogal eens onterecht het argument van waterschade aangrijpen om een reparatie onder de garantie te weigeren.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien dat je de consumentenbond om advies kunt vragen. Hiervoor moet je wel lid zijn!
Hieronder een paar berichten van de consumentenbond:
- Artikel 1 op de 5 GSM's snel stuk, met daarbij de top 34 van mobiele telefoons die snel stuk gaan. http://www.consumentenbond.nl/informati ... auMv_g6baL_
- Stukje over waterschade:
Zijn mobiele telefoons waterbestendig?
Ja, over het algemeen wel. Uit onze test blijkt dat ze uitstekend bestand zijn tegen damp, transpiratievocht en regen. We vermoeden dan ook dat fabrikanten nogal eens onterecht het argument van waterschade aangrijpen om een reparatie onder de garantie te weigeren.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Misschien dat je de consumentenbond om advies kunt vragen. Hiervoor moet je wel lid zijn!
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Een telefoon die tegen regen kan? Ligt eraan hoeveel. Een paar spetters - OK. Maar een pittige bui - dus niet.
Dan erbij, ik snap werkelijk niet waarom mensen die amateurs van de Consumentenbond nog serieus nemen. Ik heb ze eens een keer een toestel tot Beste Koop uit zien roepen met een uitval van een dikke 80% (binnen 1 jaar). De SonyEricsson T68i, die nu bovenaan staat in de uitvallijst van de CB, is overigens ook uitgeroepen tot Beste Koop.
De netwerktest die ze jaren geleden hebben uitgevoerd deugde van geen kant; dat ding werd van alle kanten de grond in geboord (en terecht - de gemiddelde 1e jaars student zou een beter onderzoek opzetten). En zo maken ze de ene blunder na de andere. Het is jammer dat er nog geen organisaties zijn die eens een keer grondige producttesten uitvoeren in plaats van , drijvend op een imago, de consument verkeerde voorlichting geven.
Qua vochtschade: dat tonen ze aan. Het is gel*l dat fabrikanten hiermee onder de garantie uit proberen te komen; ze kunnen keihard bewijzen dat een toestel in contact is gekomen met meer vocht dan waar 'ie tegen kon. Vocht op de printplaat = einde verhaal. Je toestel rot dan langzaamaan weg, de enige oplossing is dan het toestel vervangen. En dat doen ze uiteraard niet, omdat vocht geen productiefout is maar een gebruikersfout.
(BNN heeft trouwens eens een keer toestellen in een bak met water geknikkerd en vervolens bijgehouden hoe lang het duurde voordat het toestel de geest gaf. Er was volgens mij geen enkel toestel die het langer van twee minuten volhield).
Dan erbij, ik snap werkelijk niet waarom mensen die amateurs van de Consumentenbond nog serieus nemen. Ik heb ze eens een keer een toestel tot Beste Koop uit zien roepen met een uitval van een dikke 80% (binnen 1 jaar). De SonyEricsson T68i, die nu bovenaan staat in de uitvallijst van de CB, is overigens ook uitgeroepen tot Beste Koop.
De netwerktest die ze jaren geleden hebben uitgevoerd deugde van geen kant; dat ding werd van alle kanten de grond in geboord (en terecht - de gemiddelde 1e jaars student zou een beter onderzoek opzetten). En zo maken ze de ene blunder na de andere. Het is jammer dat er nog geen organisaties zijn die eens een keer grondige producttesten uitvoeren in plaats van , drijvend op een imago, de consument verkeerde voorlichting geven.
Qua vochtschade: dat tonen ze aan. Het is gel*l dat fabrikanten hiermee onder de garantie uit proberen te komen; ze kunnen keihard bewijzen dat een toestel in contact is gekomen met meer vocht dan waar 'ie tegen kon. Vocht op de printplaat = einde verhaal. Je toestel rot dan langzaamaan weg, de enige oplossing is dan het toestel vervangen. En dat doen ze uiteraard niet, omdat vocht geen productiefout is maar een gebruikersfout.
(BNN heeft trouwens eens een keer toestellen in een bak met water geknikkerd en vervolens bijgehouden hoe lang het duurde voordat het toestel de geest gaf. Er was volgens mij geen enkel toestel die het langer van twee minuten volhield).
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hallo lezers,
Ten 1e wil ik zeggen tegen MIRANDA erg vervelend dat het ook jou is overkomen.
Zou je mij je email adres (liefst MSN) kunnen mailen naar [email protected] dan kunnen we contact houden, en kan ik je documenten sturen die ik binnen heb gekregen van stichting de ombudsman.
Ten 2e GAST bedankt voor je informatie over de consumentenbond.
Ik zal het zeker doornemen en hou jullie op de hoogte.
Ten 3e GAST ?? leuk dat je een reactie geeft, maar waarom zeg je dat de fabrikant het keihard kunt bewijzen dat een toestel met meer vocht in aanraking is geweest dan dat ie kan.
Mag je mij vertellen hoe? Via dat papiertje die verkleurt is in je toestel?
Wie zegt dat mijn microfoon het niet meer doet door de water/vocht schade die in mijn GSM is aangetroffen?
Mijn GSM is letterlijk open geschroefd en direct weer dicht geschroefd!
Ik heb zelf met de reparateurs gesproken en hun zeggen ook dat als er vocht/condens is aangetroffen kan je als gebruiker SOMS er ook niks aan doen.
Condens is er overal, met het volgende wat ik typ ben ik 100% zeker van want heb zelf voor elektricien/electronica gestudeerd.
In jou huis zijn er stopcontacten, tv, radio, magnetron, lampen, lasdozen (plafond/muur), etc....... ook daar zul je condens/vocht/roest aantreffen, of loop jij ook met je elektronica spullen over straat in de regen?
Mijn GSM Samsung is opengehaald (door ons) en er is zeker geen vocht/condens/roest aagetroffen.
Maar nogmaals kan best zijn dat de fabrikant het geconstanteerd heeft, maar naar mijn mening is dan mijn GSM te gevoelig voor condens/vocht.
Hun hebben mijn GSM TOTAL LOSS verklaard i.v.m. met vochtschade.
Maar ik kom hierop terug want verwacht op korte termijn een 2e bericht van T-Mobile (definitieve), ik wacht dat af.
Ik zal hun ook deze week nog bellen als ik nog geen post van hun heb ontvangen deze week.
Dus ik hou jullie op de hoogte.......
Met vriendelijke groeten,
Andre
T-MOBILE HEBBEN JULLLE ALTIJD GELIJK DAN? NEE DEZE KEER NIET!
Ten 1e wil ik zeggen tegen MIRANDA erg vervelend dat het ook jou is overkomen.
Zou je mij je email adres (liefst MSN) kunnen mailen naar [email protected] dan kunnen we contact houden, en kan ik je documenten sturen die ik binnen heb gekregen van stichting de ombudsman.
Ten 2e GAST bedankt voor je informatie over de consumentenbond.
Ik zal het zeker doornemen en hou jullie op de hoogte.
Ten 3e GAST ?? leuk dat je een reactie geeft, maar waarom zeg je dat de fabrikant het keihard kunt bewijzen dat een toestel met meer vocht in aanraking is geweest dan dat ie kan.
Mag je mij vertellen hoe? Via dat papiertje die verkleurt is in je toestel?
Wie zegt dat mijn microfoon het niet meer doet door de water/vocht schade die in mijn GSM is aangetroffen?
Mijn GSM is letterlijk open geschroefd en direct weer dicht geschroefd!
Ik heb zelf met de reparateurs gesproken en hun zeggen ook dat als er vocht/condens is aangetroffen kan je als gebruiker SOMS er ook niks aan doen.
Condens is er overal, met het volgende wat ik typ ben ik 100% zeker van want heb zelf voor elektricien/electronica gestudeerd.
In jou huis zijn er stopcontacten, tv, radio, magnetron, lampen, lasdozen (plafond/muur), etc....... ook daar zul je condens/vocht/roest aantreffen, of loop jij ook met je elektronica spullen over straat in de regen?
Mijn GSM Samsung is opengehaald (door ons) en er is zeker geen vocht/condens/roest aagetroffen.
Maar nogmaals kan best zijn dat de fabrikant het geconstanteerd heeft, maar naar mijn mening is dan mijn GSM te gevoelig voor condens/vocht.
Hun hebben mijn GSM TOTAL LOSS verklaard i.v.m. met vochtschade.
Maar ik kom hierop terug want verwacht op korte termijn een 2e bericht van T-Mobile (definitieve), ik wacht dat af.
Ik zal hun ook deze week nog bellen als ik nog geen post van hun heb ontvangen deze week.
Dus ik hou jullie op de hoogte.......
Met vriendelijke groeten,
Andre
T-MOBILE HEBBEN JULLLE ALTIJD GELIJK DAN? NEE DEZE KEER NIET!
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Als jij van mening bent dat je telefoon te gevoelig is voor vocht danwel condens zul je dat aan moeten tonen. Samsung heeft aangetoond dat het vochtschade betreft (doen ze soms ook middels een foto waarop de vochtplek zichtbaar is) en dan is het aan jou om aan te tonen dat dat niet jouw fout is.
Houd enige rekening met scepsis van de kant van de fabrikant en T-Mobile. Helaas is niet iedereen even eerlijk en er zijn zat mensen die beweren dat hun toestel nooit in contact is gekomen met vocht en dit bij hoog en laag volhouden, terwijl het toestel ondertussen bijna verzopen blijkt te zijn. En een telefoon vergelijken met bijvoorbeeld een DVD speler is natuurlijk niet helemaal fair. Een telefoon krijgt veel meer voor z'n kiezen. Een telefoon wordt in de regen gebruikt, heeft te maken met gigantische temperatuurverschillen (krijg je veel sneller condens), veel mensen gooien met hun toestel (van een meter afstand op de bank, etcetera), mensen praten met consumptie -de een meer dan de ander- en daar heeft een DVD speler ook geen last van, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is misschien zo dat je niet altijd wat kunt doen aan condens, maar een fabrikant ook niet. Een toestel kun je nooit 100% waterdicht maken; je hebt altijd wel ergens een opening.
Houd enige rekening met scepsis van de kant van de fabrikant en T-Mobile. Helaas is niet iedereen even eerlijk en er zijn zat mensen die beweren dat hun toestel nooit in contact is gekomen met vocht en dit bij hoog en laag volhouden, terwijl het toestel ondertussen bijna verzopen blijkt te zijn. En een telefoon vergelijken met bijvoorbeeld een DVD speler is natuurlijk niet helemaal fair. Een telefoon krijgt veel meer voor z'n kiezen. Een telefoon wordt in de regen gebruikt, heeft te maken met gigantische temperatuurverschillen (krijg je veel sneller condens), veel mensen gooien met hun toestel (van een meter afstand op de bank, etcetera), mensen praten met consumptie -de een meer dan de ander- en daar heeft een DVD speler ook geen last van, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is misschien zo dat je niet altijd wat kunt doen aan condens, maar een fabrikant ook niet. Een toestel kun je nooit 100% waterdicht maken; je hebt altijd wel ergens een opening.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Goede voorbeeld gast ??.
Een GSM is veel gevoeliger dan een DVD speler 100% mee eens,
maar wat gebeurt er dan als de DVD kapot gaat en er word roest geconstateerd, dan word er ook gezegd: ''Vochtschade''.
Ook al ben je er niet buiten mee geweest.
Ik maak vaak genoeg mee dat er zelfs van de stopcontacten de schroefjes helemaal vastgeroest zitten.
Ook is de stopcontact met muur en al niet buiten geweest.
Condens heb je overal en een GSM is daar veel gevoeliger voor, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen ook GSM's beter beschermen tegen condens.
Het bestaat zelfs bijv. siemens M35 en er zijn er veeeeeeel meer.
Ze moeten sommige toestellen steviger maken en beter de printplaten beschermen met een speciale laag.
Wij als gebruiker gaan er vanuit dat je een GSM binnen als buiten kunt gebruiken, een toestel moet wel zeker een jaar of 2 mee kunnen.
Ook in je broekzak word het toestel zweterig maar ja, daar moet ie toch wel tegen kunnen?
In ieder geval bedankt voor je mening.
Groetjesssss
Een GSM is veel gevoeliger dan een DVD speler 100% mee eens,
maar wat gebeurt er dan als de DVD kapot gaat en er word roest geconstateerd, dan word er ook gezegd: ''Vochtschade''.
Ook al ben je er niet buiten mee geweest.
Ik maak vaak genoeg mee dat er zelfs van de stopcontacten de schroefjes helemaal vastgeroest zitten.
Ook is de stopcontact met muur en al niet buiten geweest.
Condens heb je overal en een GSM is daar veel gevoeliger voor, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen ook GSM's beter beschermen tegen condens.
Het bestaat zelfs bijv. siemens M35 en er zijn er veeeeeeel meer.
Ze moeten sommige toestellen steviger maken en beter de printplaten beschermen met een speciale laag.
Wij als gebruiker gaan er vanuit dat je een GSM binnen als buiten kunt gebruiken, een toestel moet wel zeker een jaar of 2 mee kunnen.
Ook in je broekzak word het toestel zweterig maar ja, daar moet ie toch wel tegen kunnen?
In ieder geval bedankt voor je mening.
Groetjesssss
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
@Andre:
"Een GSM is veel gevoeliger dan een DVD speler 100% mee eens,
maar wat gebeurt er dan als de DVD kapot gaat en er word roest geconstateerd, dan word er ook gezegd: ''Vochtschade''."
Ja, dan krijg je waarschijnlijk ook vochtschade als antwoord. Dan is er waarschijnlijk een of andere vloeibare substantie over de speler heen gegaan en uiteraard wast de fabrikant dan zijn handen in onschuld.
"Ook al ben je er niet buiten mee geweest.
Ik maak vaak genoeg mee dat er zelfs van de stopcontacten de schroefjes helemaal vastgeroest zitten.
Ook is de stopcontact met muur en al niet buiten geweest.
Condens heb je overal en een GSM is daar veel gevoeliger voor, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen ook GSM's beter beschermen tegen condens.
Het bestaat zelfs bijv. siemens M35 en er zijn er veeeeeeel meer.
Ze moeten sommige toestellen steviger maken en beter de printplaten beschermen met een speciale laag".
Het vervelende is alleen dat toestellen als de Siemens M35 het qua verkoop echt niet winnen van de normale toestellen. Mensen willen graag 'normale' toestellen - en geen telefoons die hoegenaamd spatwaterdicht zijn (maar ook het loodje kunnen leggen als gevolg van waterschade). Je vergelijking met een stopcontact is goed gevonden, maar gaat mank op het feit dat een mobiele telefoon toch een aardig vernuftig brokje techniek is. D'r zit zoveel op elkaar gepropt dat 1 druppel vocht al gigantisch veel schade aan kan richten. Om een stopcontact kapot te krijgen moet je er zo ongeveer een brandslang op richten - d'r is ook veel minder aan te slopen!
"Wij als gebruiker gaan er vanuit dat je een GSM binnen als buiten kunt gebruiken, een toestel moet wel zeker een jaar of 2 mee kunnen.
Ook in je broekzak word het toestel zweterig maar ja, daar moet ie toch wel tegen kunnen?"
De meeste toestellen kunnen dat ook wel. Toestellen die het loodje leggen als gevolg van condens zijn uitzonderlijk, maar het kan wel. Meestal weet de consument zelf ook wel wat 'ie met het toestel heeft uitgespookt en liegt gewoon straalhard in de hoop garantie te krijgen (en dat meen ik serieus! Heb al aardig wat strakke staaltjes meegemaakt). Maar met een redelijke regenbui hebben de meeste toestellen wel moeite. De ene keer legt een toestel sneller het loodje dan de andere keer, maar d'r hoeft maar 1 druppel verkeerd te vallen om een toestel naar de eeuwige jachtvelden te krijgen.
En nogmaals, zelfs toestellen als de Siemens M35 zijn niet volledig waterdicht en kunnen gesloopt worden.
"Een GSM is veel gevoeliger dan een DVD speler 100% mee eens,
maar wat gebeurt er dan als de DVD kapot gaat en er word roest geconstateerd, dan word er ook gezegd: ''Vochtschade''."
Ja, dan krijg je waarschijnlijk ook vochtschade als antwoord. Dan is er waarschijnlijk een of andere vloeibare substantie over de speler heen gegaan en uiteraard wast de fabrikant dan zijn handen in onschuld.
"Ook al ben je er niet buiten mee geweest.
Ik maak vaak genoeg mee dat er zelfs van de stopcontacten de schroefjes helemaal vastgeroest zitten.
Ook is de stopcontact met muur en al niet buiten geweest.
Condens heb je overal en een GSM is daar veel gevoeliger voor, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen ook GSM's beter beschermen tegen condens.
Het bestaat zelfs bijv. siemens M35 en er zijn er veeeeeeel meer.
Ze moeten sommige toestellen steviger maken en beter de printplaten beschermen met een speciale laag".
Het vervelende is alleen dat toestellen als de Siemens M35 het qua verkoop echt niet winnen van de normale toestellen. Mensen willen graag 'normale' toestellen - en geen telefoons die hoegenaamd spatwaterdicht zijn (maar ook het loodje kunnen leggen als gevolg van waterschade). Je vergelijking met een stopcontact is goed gevonden, maar gaat mank op het feit dat een mobiele telefoon toch een aardig vernuftig brokje techniek is. D'r zit zoveel op elkaar gepropt dat 1 druppel vocht al gigantisch veel schade aan kan richten. Om een stopcontact kapot te krijgen moet je er zo ongeveer een brandslang op richten - d'r is ook veel minder aan te slopen!
"Wij als gebruiker gaan er vanuit dat je een GSM binnen als buiten kunt gebruiken, een toestel moet wel zeker een jaar of 2 mee kunnen.
Ook in je broekzak word het toestel zweterig maar ja, daar moet ie toch wel tegen kunnen?"
De meeste toestellen kunnen dat ook wel. Toestellen die het loodje leggen als gevolg van condens zijn uitzonderlijk, maar het kan wel. Meestal weet de consument zelf ook wel wat 'ie met het toestel heeft uitgespookt en liegt gewoon straalhard in de hoop garantie te krijgen (en dat meen ik serieus! Heb al aardig wat strakke staaltjes meegemaakt). Maar met een redelijke regenbui hebben de meeste toestellen wel moeite. De ene keer legt een toestel sneller het loodje dan de andere keer, maar d'r hoeft maar 1 druppel verkeerd te vallen om een toestel naar de eeuwige jachtvelden te krijgen.
En nogmaals, zelfs toestellen als de Siemens M35 zijn niet volledig waterdicht en kunnen gesloopt worden.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hallo gast ??
Ja wat moet ik er op zeggen, het enige wat ik nog voor nu hier wil/kan melden is:
Ik had een erkende instantie ingeschakeld, dit omdat ik me letterlijk opgelicht voel door T-Mobile en hun hebben mijn zaak nog in behandeling, en heb van hun voorlopig de volgende informatie al ontvangen.
Dat ik met de winkel een contract heb en niet met de fabrikant, dus in dit geval is mijn winkel T-Mobile, omdat hun mijn toestel hebben geleverd.
En wat hun met Samsung fabrikant doen of met de reparateurs dat is hun zaak.
En naar mijn mening mag T-Mobile mij wel tegemoet komen want ben al klant vanaf de jaar dat ze begonnen (BEN-NL).
Want ook al doet mij GSM het goed, ook dan doet ie het niet goed met het T-Mobile netwerk samen.
(dit was zeker paar maanden zo en dacht nog steeds hetzelfde probleem).
Heb het ook zwart op wit van T-Mobile gekregen, niet slim van hun.
Ook toen wilden ze mijn GSM niet terug nemen, maar ja dat is wanprestatie GSM verkopen die het niet goed doet op hun netwerk.
Maar ja zo is het eenmaal gewoon een machtspelletje.
Maar ik zou T-Mobile deze week al bellen over hoe en wat maar geen tijd gehad.
Maar zal ze volgende week maar bellen.
Dus jullie horen zeker nog wat van mij.
Ja wat moet ik er op zeggen, het enige wat ik nog voor nu hier wil/kan melden is:
Ik had een erkende instantie ingeschakeld, dit omdat ik me letterlijk opgelicht voel door T-Mobile en hun hebben mijn zaak nog in behandeling, en heb van hun voorlopig de volgende informatie al ontvangen.
Dat ik met de winkel een contract heb en niet met de fabrikant, dus in dit geval is mijn winkel T-Mobile, omdat hun mijn toestel hebben geleverd.
En wat hun met Samsung fabrikant doen of met de reparateurs dat is hun zaak.
En naar mijn mening mag T-Mobile mij wel tegemoet komen want ben al klant vanaf de jaar dat ze begonnen (BEN-NL).
Want ook al doet mij GSM het goed, ook dan doet ie het niet goed met het T-Mobile netwerk samen.
(dit was zeker paar maanden zo en dacht nog steeds hetzelfde probleem).
Heb het ook zwart op wit van T-Mobile gekregen, niet slim van hun.
Ook toen wilden ze mijn GSM niet terug nemen, maar ja dat is wanprestatie GSM verkopen die het niet goed doet op hun netwerk.
Maar ja zo is het eenmaal gewoon een machtspelletje.
Maar ik zou T-Mobile deze week al bellen over hoe en wat maar geen tijd gehad.
Maar zal ze volgende week maar bellen.
Dus jullie horen zeker nog wat van mij.
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
afgesproken dan maar. Bel je nog even voordat je gaat slapen.
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 05 aug 2004 04:12
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
Hallo Gast (05 Sep 2004 01:29)
Dat zal ik zeker doen maar weet niet hoe, heb geen SAMSUNG GSM
(is stuk) en ook al heb ik die, dan zal de kans klein zijn dat ik je kan bellen omdat T-Mobile en SAMSUNG niet samen gaan.
Dus vaak geen netwerk (bereik)!!!
Snik Snik jammer kan ik het goed maken?
Misschien met een bloemetje?
Mvg,
Dat zal ik zeker doen maar weet niet hoe, heb geen SAMSUNG GSM
(is stuk) en ook al heb ik die, dan zal de kans klein zijn dat ik je kan bellen omdat T-Mobile en SAMSUNG niet samen gaan.
Dus vaak geen netwerk (bereik)!!!
Snik Snik jammer kan ik het goed maken?
Misschien met een bloemetje?
Mvg,
Re: T-MOBILE GSM stuk maar word niet vergoed in garantieperiode!
@ Andre, heb vandaag eindelijk iemand bij de helpdesk te pakken gekregen die -zegt hij- alles voor me geregeld heeft. Byproxy gaat mij deze week een brief sturen waarin ze me precies uitleggen wat er de afgelopen drie! maanden is misgegaan, waarom ze niets van zich hebben laten horen en ze gaan mij ook een nieuwe aanbieding doen. verder zou in de brief ook de telefoonnummers moeten staan van de juiste contactpersonen, dat scheelt qua bellen toch een minuutje of 20 in de wacht denk ik. Klinkt goed hè? Ben benieuwd. Ik laat je nog weten wat er van terecht komt... Miranda