Pagina 2 van 2

Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar

Geplaatst: 02 jul 2020 11:54
door HenkvanPutten
Goede vraag. Wat ik, los van alle juridische aspecten, zo vreselijk vind tegenvallen, is dat de klantenservice wordt opgeheven zodra het moeilijk wordt. Jarenlang miljoenen en miljoenen verdiend hebben, maar de klant als een baksteen laten vallen in zo'n crisis. Ik heb een kleine tien automatische mails ontvangen, een aantal identiek, alle met informatie die op de website ook al te vinden was. Mijn indruk is dat mijn eigen berichten, met concrete vragen, helemaal niet zijn gelezen. En of ze dat nog ooit worden.....?!

Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar

Geplaatst: 02 jul 2020 14:24
door Nijogeth
Je kunt moeilijk de kernactiviteiten stoppen. Krijg je dadelijk allemaal mensen die de klantenservice bellen met de vraag waarom er geen nieuwe vliegtickets meer aangeboden worden en dan is het standaard antwoord 'daar zijn we mee gestopt, omdat we moesten bezuinigen, maar wel de klantenservice intact wilden houden'. Dat gaat 'm ook niet worden, lijkt me.

Re: Annulering bij vliegwinkel.nl, al 3 maanden telefonisch niet bereikbaar

Geplaatst: 02 jul 2020 15:56
door HenkvanPutten
Als iemand nu een vliegticket koopt bij een van de bij Travix aangesloten labels, en er moet iets veranderd worden, ook al is het maar iets kleins, dan is hij/zij de sigaar. Ze zijn al maanden onbereikbaar en zullen dat voorlopig nog wel even blijven.
Wel wordt het probleem steeds kleiner: klanten lopen per honderden tegelijk weg. Goed te volgen op Trustpilot.