Wat dacht je met het verkopen van hamburgers?Waar verdient McDonalds haar geld mee Madeleine ?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Er was eens.....sprookje deel 2
Re: Er was eens.....sprookje deel 2
sorry, maar de vorige behoeft een correctie:
Dat antwoord had ik al verwacht en toont aan dat jij er niets van snapt. Geeft niets we hebben ook slimme kantoormeiden nodig
Oja graag antwoord op mijn vraag. Jij praat steeds over het feit dat mensen hun geld kwijt zijn. Dat kunnen ze terug vragen binnen 14 dagen tot 1 maand na hun start.
Oja graag antwoord op mijn vraag. Jij praat steeds over het feit dat mensen hun geld kwijt zijn. Dat kunnen ze terug vragen binnen 14 dagen tot 1 maand na hun start.
Het lijkt wel een melodrama. Wat was de vraag? En trouwens, je meldt je weer onder de naam GAST, ik weet niet eens wie je bent! Eigenlijk is dat heel onbeschoft van jullie.@ Madeleine : Waarom antwoord je niet ?
Jij denkt echt dat ik achterlijk ben. Het is een franchiseformule die wordt verkocht. Maar, ik heb nog nooit, nooit, nooit, van mijn leven, in welk land dan ook, 10 McDonald naast elkaar gezien. Er wordt pas een franchise afgegeven na een onderzoek of het een haalbare kaart is. In een dorp van 5000 inwoners zul je ook nooit een McDonalds zien; ik denk dat het begint bij 30 á 40.000 inwoners (één Mc).Dat antwoord had ik al verwacht en toont aan dat jij er niets van snapt.
Maar bij MLM kunnen al mijn buren al distribiteur zijn EN DIT WEET IK NIET! Daar gaat het om. Ik word niet eerlijk voorgelicht. En dan niet beginnen over familie en vrienden, want dan is 98% van de bevolking gauw uitgepraat.
Graag je antwoord !Oja graag antwoord op mijn vraag. Jij praat steeds over het feit dat mensen hun geld kwijt zijn. Dat kunnen ze terug vragen binnen 14 dagen tot 1 maand na hun start.
Je moet het forum eens goed doorlezen, ik lees andere verhalen. Er wordt zeer veel druk uitgeoefend. Maar, iemand die produkten afneemt, kan deze niet meer teruggeven omdat deze gebruikt zijn als demonstratiemodel.Oja graag antwoord op mijn vraag. Jij praat steeds over het feit dat mensen hun geld kwijt zijn. Dat kunnen ze terug vragen binnen 14 dagen tot 1 maand na hun start.
Ik weet ook van Herbalife dat er naar de klanten een niet-goed-geld-terug-garantie is. Maar de verkoopster mag dit uit eigen zak terugbetalen en zit met een aangebroken verpakking. Dus, die garantie is ook een wassen neus omdat je gewoon je geld niet terugkrijgt.
Ik verkoop geen producten. Wat moeten ze dan terug geven ? Een zakje belminuten
Er wordt helemaal geen druk uitgeoefend ! Iemand moet het zelf willen opdat hij/zij mogelijkheden voor zichzelf ziet.
Je spreekt jezelf tegen Madeleine
Er wordt helemaal geen druk uitgeoefend ! Iemand moet het zelf willen opdat hij/zij mogelijkheden voor zichzelf ziet.
Je spreekt jezelf tegen Madeleine
Een zakje inleggeld?Ik verkoop geen producten. Wat moeten ze dan terug geven ? Een zakje belminuten
Krijgen ze binnen 14- 1 maand terug van het bedrijf.
Maareh dan verdient er niemand geld toch ? Want het inleggeld ging toch naar de hoge heeren ?!
Maareh dan verdient er niemand geld toch ? Want het inleggeld ging toch naar de hoge heeren ?!
Maareh, waarom moet er dan überhaupt inleggeld betaald worden?? Dit snap ik dus helemaal niet. Daar gaat het juist om met mlm!!
Nee daar gaat het helemaal niet om maar dat denken de tegenstanders altijd. Zou je inleg geld gaan verdelen onder de top dan is er sprake van een Piramidespel.
Ik verdien mijn geld doordat mijn klanten goedkoper bellen en daarmee voor een X omzet per maand zorgen. Daarover word ik in een X percentage betaald.
Ik zit niet met betalingsproblemen van mijn klanten, technische kennis, facturatie en indien een prive persoon de boekhouding. Die wordt namelijk door het hoofdkantoor gedaan.
Mag het iets kosten ?
Ik verdien mijn geld doordat mijn klanten goedkoper bellen en daarmee voor een X omzet per maand zorgen. Daarover word ik in een X percentage betaald.
Ik zit niet met betalingsproblemen van mijn klanten, technische kennis, facturatie en indien een prive persoon de boekhouding. Die wordt namelijk door het hoofdkantoor gedaan.
Mag het iets kosten ?
Geld verdienen? Eindeloos geld verdienen? Kijk op www.bijstandsloterij.nl Klik op de banners en reken jezelf, en anderen, rijk...Je hebt je eigen toekomst in de hand:-)
PS Madeleine, zet je schroom opzij:-)
PS Madeleine, zet je schroom opzij:-)
Nee daar gaat het helemaal niet om maar dat denken de tegenstanders altijd. Zou je inleg geld gaan verdelen onder de top dan is er sprake van een Piramidespel.
Mag het iets kosten ?
Mag het iets kosten? Wat mag iets kosten, administratie etc.? Jij denkt toch niet dat in de prijs van de telefoonaansluitingen en belminuten geen administratiekosten etc. verdisconteerd is? Het gaat om jullie inleggeld en daar rekent inderdaad iedereen zich rijk mee, maar helaas zullen weinigen dit bereiken.
Joh, wat ben jij eigenlijk tja.....hoe noem je dat....?
Wat mij opvalt is dat als er b.v. een berekening wordt voorgelegt, of je krijgt een uitnodiging, je eigenlijk niet reageert.je walst eroverheen met sla-bewegingen.Komt echt heel dom over, als je alles terugleest.
MLM is werken met contacten.Als mijn buurvrouw met hetzelfde bedrijf als ik werk, is er niets aan de hand.Zij kent immers heel andere mensen dan ik.Je denkt bekrompen, klein en zielig.het is wel vermakelijk om iemand zoals jij te zien ploeteren in een mlm-wereld waar je echt, maar dan ook ECHT geen hol van snapt.Het komt echt zo ongelooflijk dom over.Je hebt het gedrag van een kuddedier.
In mlm heb je geen concurrentie.Klinkt onwaarschijnlijk, maar het is wel zo.Als jij het over MD hebt, praat je over een heel ander concept.Groot pand, met alle toeters en bellen erop en eraan.Met mlm heb je al die sorres niet.Maarja, ik kan het wel uit gaan leggen , maar het is vrij nutteloos.Het voelt of ik een kind van 3jaar uitleg probeer te geven over de werking van een vrachtwagen moter.
Wat mij opvalt is dat als er b.v. een berekening wordt voorgelegt, of je krijgt een uitnodiging, je eigenlijk niet reageert.je walst eroverheen met sla-bewegingen.Komt echt heel dom over, als je alles terugleest.
MLM is werken met contacten.Als mijn buurvrouw met hetzelfde bedrijf als ik werk, is er niets aan de hand.Zij kent immers heel andere mensen dan ik.Je denkt bekrompen, klein en zielig.het is wel vermakelijk om iemand zoals jij te zien ploeteren in een mlm-wereld waar je echt, maar dan ook ECHT geen hol van snapt.Het komt echt zo ongelooflijk dom over.Je hebt het gedrag van een kuddedier.
In mlm heb je geen concurrentie.Klinkt onwaarschijnlijk, maar het is wel zo.Als jij het over MD hebt, praat je over een heel ander concept.Groot pand, met alle toeters en bellen erop en eraan.Met mlm heb je al die sorres niet.Maarja, ik kan het wel uit gaan leggen , maar het is vrij nutteloos.Het voelt of ik een kind van 3jaar uitleg probeer te geven over de werking van een vrachtwagen moter.
Zoek eens met Google op:
ACN Multilevel Problemen
Je krijgt dan een Duitse site van iemand die vertelt hoe het er toegaat op de bijeenkomsten (moest trouwens 600€ inleggen) om verkoper te mogen worden! Het is inderdaad psychische druk.
Leuk om te lezen.
(gewoon ACN levert uiteraard een heleboel sites op!)
ACN Multilevel Problemen
Je krijgt dan een Duitse site van iemand die vertelt hoe het er toegaat op de bijeenkomsten (moest trouwens 600€ inleggen) om verkoper te mogen worden! Het is inderdaad psychische druk.
Leuk om te lezen.
(gewoon ACN levert uiteraard een heleboel sites op!)
Beste Mr. Gun,
Weet je wat nou het echte probleem is? IK BEGRIJP NAMELIJK WEL HOE HET WERKT! En daarom zou ik er van mijn levensdagen niet instappen.
En trouwens, berekeningen van jullie kant heb ik nog nooit gezien. Ben wel wijzer geworden van bovengenoemde site (helaas Duits, maar goed te begrijpen voor iedereen denk ik).
600 € inleg, voor iedere nieuwe distribiteur krijg ik 50€ terug en als mijn distribiteurs telefoontikken verkopen, krijg ik 2% van de omzet. Dus als iemand voor 100€ belt per maand (en met die lage bedragen van jullie, 0,05 € per minuut, dit betekend 100: 0,05 per belminuten = 33,33 uren telefoneren per maand) verdien ik 2,00 €. Omdat ik nog belastingen moet betalen, sociale voorzieningen, ziektekostenverzekering, etc. moet ik minimaal 3.500 ontvangen om een leuk basisinkomen te hebben van € 1.750 netto.
Dus, nog even rekenen want dat kan ik wel:
100€ omzet levert mij € 2,00 op. 3.500 : 2 x 100 = 175.000€ omzet per maand, oftewel 175.000 : 0,05 belminuten = 58.333 telefoonuren.
Nu die meneer die beweert 500.000 euro per maand te verdienen.
Nu gaan we even lachen:
Om een inkomen van 500.000 per maand te genereren moet ik omzetten:
500.000 : 2 (euro die ik ontvang per 100 € omzet) = 250.000 betalende klanten x 100 € omzet bij de beller per maand = 25.000.000 miljoen omzet per maand! x 12 = 300.000.000 (DRIEHONDERDMILJOEN) omzet per jaar!!! Maar die 250.000 klanten hebben niet allemaal 100 € omzet per maand, dit is te hoog. Ik denk dat je moet praten over max 50€ per maand, dat is dus 500.000 klanten. 6 mio huishoudens hou je 12 mensen over die zo'n salaris zouden kunnen verdienen als iedereen bij jullie is aangesloten. REST IS 600€ INLEGGELD KWIJT! In het gewone bedrijfsleven zijn er die meer verdienen.
Zijn jullie nou echt zo dom?
Weet je wat nou het echte probleem is? IK BEGRIJP NAMELIJK WEL HOE HET WERKT! En daarom zou ik er van mijn levensdagen niet instappen.
En trouwens, berekeningen van jullie kant heb ik nog nooit gezien. Ben wel wijzer geworden van bovengenoemde site (helaas Duits, maar goed te begrijpen voor iedereen denk ik).
600 € inleg, voor iedere nieuwe distribiteur krijg ik 50€ terug en als mijn distribiteurs telefoontikken verkopen, krijg ik 2% van de omzet. Dus als iemand voor 100€ belt per maand (en met die lage bedragen van jullie, 0,05 € per minuut, dit betekend 100: 0,05 per belminuten = 33,33 uren telefoneren per maand) verdien ik 2,00 €. Omdat ik nog belastingen moet betalen, sociale voorzieningen, ziektekostenverzekering, etc. moet ik minimaal 3.500 ontvangen om een leuk basisinkomen te hebben van € 1.750 netto.
Dus, nog even rekenen want dat kan ik wel:
100€ omzet levert mij € 2,00 op. 3.500 : 2 x 100 = 175.000€ omzet per maand, oftewel 175.000 : 0,05 belminuten = 58.333 telefoonuren.
Nu die meneer die beweert 500.000 euro per maand te verdienen.
Nu gaan we even lachen:
Om een inkomen van 500.000 per maand te genereren moet ik omzetten:
500.000 : 2 (euro die ik ontvang per 100 € omzet) = 250.000 betalende klanten x 100 € omzet bij de beller per maand = 25.000.000 miljoen omzet per maand! x 12 = 300.000.000 (DRIEHONDERDMILJOEN) omzet per jaar!!! Maar die 250.000 klanten hebben niet allemaal 100 € omzet per maand, dit is te hoog. Ik denk dat je moet praten over max 50€ per maand, dat is dus 500.000 klanten. 6 mio huishoudens hou je 12 mensen over die zo'n salaris zouden kunnen verdienen als iedereen bij jullie is aangesloten. REST IS 600€ INLEGGELD KWIJT! In het gewone bedrijfsleven zijn er die meer verdienen.
Zijn jullie nou echt zo dom?
het word weer een zooitje! Elke keer als madeleine zinnige dingen
zegt, reageren de voorstanders alsof ze gebeten worden! het is zo
dat jullie geen informatie geven, ook mijn vriend is naar een
infoavond geweest. Toen hij even per mobiel ruggespraak met zijn
vrouw wilde! [ hijstond er niet eens afwijzend tegen over !!] werd hem
dat belet. DOM ,want daar keek hij zo van op dat hij argwanend werd,
en de hele boel liet barsten en ging. Je vraagt je toch echt af als er
niets te verbergen is waarom dan zo angstig doen .Maar Madeleine,
ik denk dat ze zo gehersenspoeld zijn dat ze het zelf geloven , vandaar
het fanatisme. joopat
,
zegt, reageren de voorstanders alsof ze gebeten worden! het is zo
dat jullie geen informatie geven, ook mijn vriend is naar een
infoavond geweest. Toen hij even per mobiel ruggespraak met zijn
vrouw wilde! [ hijstond er niet eens afwijzend tegen over !!] werd hem
dat belet. DOM ,want daar keek hij zo van op dat hij argwanend werd,
en de hele boel liet barsten en ging. Je vraagt je toch echt af als er
niets te verbergen is waarom dan zo angstig doen .Maar Madeleine,
ik denk dat ze zo gehersenspoeld zijn dat ze het zelf geloven , vandaar
het fanatisme. joopat
,
Vergeet ik nog te vragen, mr. Gun. Hoe kom ik aan 1.750 klanten om toch een redelijk, normaal inkomen te hebben? Denk jij dat mijn familie zo groot is?
Ik heb in het verleden aan verchillende MLM-bijeenkomsten deelgenomen. AMWAY, NSA, en nog een waar ik de naam van kwijt ben. Ik heb zelfs korte tijd met NSA meegedaan.
Wat me opvalt, is dat het over het algemeen over kwalitatief goede producten gaat die in principe in elk huisgezin hun toepassing kunnen vinden.
Wat mij tegenstond, was de welhaast religieuze sfeer die hangt op al die bijeenkomsten. Ik voelde me zelf een potentiele zak geld voor alle mensen die daar met Euro-tekens in hun ogen rondlopen. Ook van de gemaakte vriendelijkheid en quasi-kameraadschappelijkheid op de bijeenkomsten stond ik te kijken. In het echte leven zijn de meeste mensen niet zo vriendelijk. Behalve wanneer ze iets aan je willen verkopen natuurlijk.
Daarnaast moet je, naar mijn bescheiden mening, een bepaald type (doorzetter) zijn met wellicht een kleine plaat voor je hoofd om succesvol te zijn. Maar het is zeker niet onmogelijk
De vergelijking met Pyramidespelen gaat m.i. niet op.
Jan
Wat me opvalt, is dat het over het algemeen over kwalitatief goede producten gaat die in principe in elk huisgezin hun toepassing kunnen vinden.
Wat mij tegenstond, was de welhaast religieuze sfeer die hangt op al die bijeenkomsten. Ik voelde me zelf een potentiele zak geld voor alle mensen die daar met Euro-tekens in hun ogen rondlopen. Ook van de gemaakte vriendelijkheid en quasi-kameraadschappelijkheid op de bijeenkomsten stond ik te kijken. In het echte leven zijn de meeste mensen niet zo vriendelijk. Behalve wanneer ze iets aan je willen verkopen natuurlijk.
Daarnaast moet je, naar mijn bescheiden mening, een bepaald type (doorzetter) zijn met wellicht een kleine plaat voor je hoofd om succesvol te zijn. Maar het is zeker niet onmogelijk
De vergelijking met Pyramidespelen gaat m.i. niet op.
Jan