Re: Slechte service van Ziggo
Geplaatst: 25 aug 2020 09:04
sterk verhaal
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nationale_ombudsmanDe Nationale ombudsman is een onafhankelijke functionaris die klachten van burgers over onbehoorlijk overheidsoptreden behandelt.
Ik heb zelf geen ziggo, maar als ik kijk bij ziggo hebben ze allemaal modems met ingebouwde router. Als u daar achter een eigen router plaatst, werkt dit niet optimaal. Tenzij u het modem van ziggo in bridge-mode kunt zetten.
Hoeveel geld heeft u achtergehouden? En heeft u dat gedaan voordat u uw klacht ingediend heeft? Sowieso is het niet raadzaam om zomaar geld achter te houden. Incasso loopt via een geautomatiseerd proces, en niet betalen resulteert vaak in een afsluiting, ongeacht wat er verder speelt.
U had het wellicht beter via de geschillencommissie kunnen spelen. Voordat u "even" wat geld kunt inhouden, zult u wel enige communicatie moeten hebben gehad, en dit ook hard kunnen maken.
wanneer heeft u de monteur afgebeld? Volgensmij staat hier een termijn voor van 24 of 48 uur vooraf aan de afspraak, dan kunnen ze wellicht zien dat u afgebeld heeft, maar als dit te kort voor de afspraak was, brengen ze wel kosten in rekening.
Was dit overigens de eerste keer dat er een monteur gestuurd is? Of is er nadat u voor het eerst geklaagd heeft al eerder een monteur geweest?