>>
Ik ben het hier zeker mee eens...
Achteraf heeft de huurbaas als enige het voordeel.
Wellicht is het goed om even subtiel te vragen of er even kan worden bevestigd dat er betaald is en dat u tot op heden "bij bent" met betalingen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
>>
>>
Ik snap wel waarom jij steeds in situaties terechtkomt die het rechtvaardigen een topic te openen hier.Ridder777 schreef: ↑02 aug 2020 09:37Ik heb een goede relatie met de huurbaas.
Ik mag altijd zelf bepalen hoe ik betaal en een kwitantie hoeft niet.
Ik doe vaak gedeelte contant en gedeelte bank.
Ik heb gepind gisteren en alles contant gegeven.
We lossen het op deze manier op.
maandag bel ik wel met de asn bank.
>>Ridder777 schreef: ↑02 aug 2020 12:31Goede dag beste mensen van het forum.
Ik ken hem al jaren.
Ik woon er al vanaf mei 2018.
Vanaf die datum maak ik het over of alles via de bank of alles contant of alle 2 een gedeelte.
Soms ook wel eens 480 bank en 400 contant.
Er zijn nooit problemen tussen ons.
Ik ken zijn dochters ook erg goed.
Maar bedankt voor de adviezen ik bel morgen de ASN bank.
Dus op basis van criminele intimidatie "zit het wel goed" tussen jou en je huurbaas? Dit zet veel van je eerdere topics ineens wel wat in een duidelijker daglicht...Ridder777 schreef: ↑03 aug 2020 11:37Tussen mij en mijn huisbaas zit het wel goed.
Wat jullie niet weten is dat aangetrouwde familie van mij erg bericht is in Schiedam.
Dat weet mijn huisbaas.
Hij zal mij nooit belazeren.
Die aangetrouwde familie van mij heeft wel mijn vorige huisbaas aangesproken die mij wel belazerde en bedreigde.
Ik zeg liever niet wie die aangetrouwde familie is maar wel dat Peter R de vries er een uitzending overgemaakt heeft.
Ik ga straks in mijn pauze de bank bellen.
Het probleem van maandelijks de huur overmaken is heel eenvoudig op te lossen door een automatische incasso af te geven.Ridder777 schreef: ↑03 aug 2020 11:58Ik zie hem niet als mijn huisbaas maar meer als een vriend.
Ik heb het geluk dat mijn zusje met 1 van hun gaat.
Ik wil liever problemen zelf oplossen maar soms lukt dat niet.
(bedreigingen van de vorige huurbaas)
(groepje jongens die eieren/appels tegen mijn raam gooit)
toen ik er wat van zei werd ik ook met de dood bedreigd.
Dat is mooi, Ridder777, maar desalniettemin ben je huurpenningen aan hem schuldig , vriend of niet.