Pagina 2 van 2

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 11 aug 2004 17:42
door Gast
heb je het tegen mij. Meld ff wat nuttigs dan hierzo, als iedereen gaat spuien wat die van elkaar vind zijn we nog wel ff bezig.

LOL

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 17 aug 2004 18:28
door Gast
hehe,

er is vandaag eindelijk een nieuwe laptop geproduceerd. Hij is nu onderweg naar mijn adres.

Ben benieuwd hoe het nu verder gaat met de schadevergoeding.

Laterzz

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 23 aug 2004 19:38
door Gast
zo een nieuwe laptop gehad, maar nu heb ik er twee want de kapotte hebben ze niet meegenomen beter.@!!!

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 23 aug 2004 19:50
door Gast
lekker hypocriet...

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 13 okt 2004 12:36
door paul1
Mijn ervaringen met Dell zijn anders dan die van de klagers. Ik heb op alle vragen aan de Dell Customer Service tot op heden keurig, op tijd en accuraat antwoord gekregen. Tips: leg alles wat je wilt weten vast, houd je aan de aanwijzingen op de site (als je er iets tussendoor gaat doen, dan loopt het vast) en sla een goed toon aan. Een nette opstelling leidt in het algemeen tot een nette reactie, zo is het overal.

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 14 okt 2004 15:07
door Peter1977
Custom made is een mooie kreet, maar als het betekent dat je uit een zeer beperkt aantal opties jouw machine kunt samenstellen dan noem ik dat custom made wel erg overdreven. Dell levert alles wat je wilt, als het maar in het assortiment van Dell zit. En dat is verre van breed/diep.

Pinnacle 9 is niet door Radar als beste getest door het radar panel, dat was Video Montage Pro en Pinnacle was 2e met een opmerking erbij.

In je post in het andere Dell topic schrijf je dat je altijd keurig en op tijd antwoord kreeg van Dell. Dat geloof ik gewoon niet want 1. Dell neemt nooit telefonisch contact op met gebruikers. 2. Dell reageert op schriftelijke vragen als je mazzel hebt zeer traag. (Behalve als het om rekeningen en aanmaningen gaat natuurlijk.. ze zijn sneller met aanmaningen dan de credit card companies met overboekingen...)

Het excuus dat bij elk groot bedrijf wel eens iets misgaat is ronduit kinderachtig. Het gaat hier om grote groepen ontevreden klanten die voor aanzienlijke bedragen (meerdere maandsalarissen) van het kastje naar de muur gestuurd worden (customer service desk=CSD) en belogen worden (CSD), doodgezwegen (CSD en escalatie manager) en waar kosten afgewenteld worden op de kopers (logistiek). Wacht maar tot er een keer iets kapot gaat of je niet tevreden bent met een bestelling/geleverd product. Dan zul je met weemoed nog wel eens terugdenken aan deze postings...

De prijs bij aankoop kan dan wel aantrekkelijk zijn, maar upgrades, uitbreidingen, aanvullingen en wat al niet meer zijn beperkt tot een zeer duur assortiment van hardware dat compatibel met Dell configuraties is.
Daar gaat je prijsvoordeel dan als je een gewoon geheugenuitbreidinkje wil doen en je ineens kapitalen kwijt bent.

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 14 okt 2004 19:36
door Paul1
Peter1977, bij mij ging het dus wel goed, dat was de strekking. Dat je dat kennelijk niet bevalt kan ik ook niet helpen.

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 14 okt 2004 20:05
door peterpan
Hebben jullie de Navigator van charly al uitgetest Harry ??

Re: Dell klantenservice

Geplaatst: 18 okt 2004 15:54
door spambam
Alle voors en tegens na mijn bestelling van een Dimension 8400:

+mooie kast
-van breekbaar plastic
+van binnen goed geassembleerd
-maar voor een 2e optische drive ontbreken brackets
-volgens specs en foto's moeten deze meegeleverd worden
-klantenservice beweert dat je ze los moet bestellen (niet gratis)
-degene bij wie ik besteld heb heeft een week vrij, moet ik wachten!
-geheugen besteld:2x512Mb 533Mhz, krijg ik 4x256Mb 533Mhz
-kan niet meer uitbreiden, en moet hiervoor ook op verkoper wachten!
-niet alle drivers (videokaart en firewire) geinstalleerd of niet juist
+complete drivers en progjes op cd meegeleverd
+mooie scherpe monitor
+goed verpakt
+via tracingnummer is pakketroute van de koerier te volgen
-bestellen configuratie moet je op alle varianten berekenen,
scheelt soms 100 tot 250 euro (bv basis aanpassen tot wat je wil
is duurder dan de maxi-configuratie downgraden)
+bestelling van zakelijke configuratie kon als privepersoon=goedkoper
-klacht via mail werkt nooit, krijg je 'error' met melding dat je moet bellen