Gelezen ophttps://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/o ... 3478f619d7:
Izanamihime
Datum
12:56
Uiteindelijke oplossing
Zelf een nieuwe ontvanger gekocht op marktplaats voor 50 euro.. Online wou het sinds 26 augustus niet oplossen.. Werden allemaal metingen gedaan volgens hun maar ze kwamen er niet uit..
Status
opgelost
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Al 2 weken geen tv van Online.nl, reden voor contractbreuk?
-
- Berichten: 871
- Lid geworden op: 02 sep 2012 11:48
Re: Al 2 weken geen tv van Online.nl, reden voor contractbreuk?
Hallo, ik heb ook Online als provider gekozen via de Provider vergelijker van de Consumentenbond kwamen zij als beste keus voor mij uit de bus.
Nog nooit zo'n spijt van gehad ik heb in totaal 4 weken geen TV of internet gehad zeker 10-12 monteurs over de vloer en nog kregen ze het niet werkend.
Telefonisch contact bracht ook niets teweeg en uiteindelijk zonder dat ze het melde had ik ineens verbinding.
Als compensatie 1 maand korting en extra gekochte MB's voor telefoon ook vergoed, niet alle tijd die ik vrij heb moeten nemen voor de monteurs en stress etc. Contract stopzetten kon niet het werkte immers na 4 weken!! Ook niet vanwege wanprestaties, want ze hebben immers gecompenseerd!
KIJK DUS UIT VOOR DEZE PROFIDER EN DE VERGELIJKER VAN DE CONSUMENTENBOND, ZELFS DEZE IS DUS NIET ALTIJD BETROUWBAAR!
je komt er makkelijker aan dan af.
Nog nooit zo'n spijt van gehad ik heb in totaal 4 weken geen TV of internet gehad zeker 10-12 monteurs over de vloer en nog kregen ze het niet werkend.
Telefonisch contact bracht ook niets teweeg en uiteindelijk zonder dat ze het melde had ik ineens verbinding.
Als compensatie 1 maand korting en extra gekochte MB's voor telefoon ook vergoed, niet alle tijd die ik vrij heb moeten nemen voor de monteurs en stress etc. Contract stopzetten kon niet het werkte immers na 4 weken!! Ook niet vanwege wanprestaties, want ze hebben immers gecompenseerd!
KIJK DUS UIT VOOR DEZE PROFIDER EN DE VERGELIJKER VAN DE CONSUMENTENBOND, ZELFS DEZE IS DUS NIET ALTIJD BETROUWBAAR!
je komt er makkelijker aan dan af.
Re: Al 2 weken geen tv van Online.nl, reden voor contractbreuk?
Ik heb ook nog nooit een vergoeding voor stress gezien. Hoe druk je stress uit in Euro's?
Natuurlijk mooi dat ze in ieder geval uw extra kosten voor mobiel internet hebben gedekt en dat ze u die maand niet in rekening hebben gebracht, eigenlijk niets meer dan normaal. Maar dat ze geen smartegeld uitkeren is op zich niet heel raar.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 09 sep 2020 19:12
Re: Al 2 weken geen tv van Online.nl, reden voor contractbreuk?
Update: Op Vrijdag 18 September is het opgelost.. Hoe weet ik niet precies.. Maar het is opgelost.. Het lag niet aan ons. Nu contract maar uitzitten tot we over kunnen na iemand anders die hopelijk wel wat snellere service kunnen verlenen.
Bijna maand lang zonder tv gezeten
Bijna maand lang zonder tv gezeten
Bob Schurkjens
vindt dit leuk