LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sunweb! Het was GOED!

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
AK

Re: Sunweb! Het was GOED!

Ongelezen bericht door AK »

Een keertje kijken? ik weet niet wat jij doet, beste gast :evil: , maar er zijn ook nog mensen die werken hoor en niet de hele dag de tijd en zin hebben om hier te zitten. En wat dacht je? Er is ook nog een leven naast dit forum hoor!

Ik zie het al wel weer! Het gaat overal over, behalve waar het over hoort te gaan.

Aan jou besteed ik geen aandacht en tijd meer!

De groeten aan mijn andere vrienden :wink: 8) AK

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

vrienden? hier? guttogut wat sielig.

Gast

Een keertje kijken? ik weet niet wat jij doet, beste gast , maar er zijn ook nog mensen die werken hoor en niet de hele dag de tijd en zin hebben om hier te zitten. En wat dacht je? Er is ook nog een leven naast dit forum hoor!
Ik bedoel dat je je mengt in een discussie die al aan de gang was en je begint gelijk met een grote mond :!: :!:

Gast

nou nou nou nou
rustig maar zo erg is het toch allemaal niet
kalm aan maar hoor

AK

Grote mond :?: :?:

Nouja :!: Ik heb wel even de reacties hier gelezen hoor! En waar ging het over? Alleen maar andere mensen zitten te vernederen. Het gaat werkelijk nergens meer over. Zo ook nu niet, dus laat ik het het hier nu echt maar bij. Komt toch niks zinnigs uit!

Mvg. AK :roll:

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

A.K.Hoi
Ik had dit verwacht en ben ook maar ergens anders naar toe gegaan en daar heb ik verschrikkelijke lol en plezier gehad.Dat was een stuk gezelliger dan hier op.Wat je ook zegt op het afbranden kan je wachten.Vandaar .Eerst zat ik op de topic van de boot naar griekenland.Daar is het mee begonnen en toen voelde ik al. ik ga ergens anders naar toe.Later ben ik even terug gegaan op krasse uitspraken. En daarna de lol pagina opgezocht en ik lag in een deuk.Maar maak je niet druk nu het heeft geen zin.Doe dat niet.Ik ga
Toch wel op reis en jij ook. Verheug je daar op dat doe ik ook.En laat de boel maar de boel .Ik zal proberen de site te zoeken en te bekijken. Oke ????? Heel veel groetjes en een big smile from......Nel :lol: :lol: :!:

Gast

Nel als je tijd heb
:lol: :lol: :lol: zo'n goeie heb ik in tijden niet meer gelezen.....Nel als je tijd heb..... :lol: :lol: :lol: ; Nel heeft de hele dag niks anders te doen :lol: :lol: :lol:

AK

Hoi Nel.

Nu, ik kom dan vaak wel wat later op het forum, maar lees alles wel bij hoor! Ik had al jou verhalen ook gelezen op die andere topics en las de tegen reactie,s ook. Slaat toch werkelijk nergens meer op, of wel dan?

Maar wat jij ook al zei, ik maak me er niet druk om hoor! We blijven lachen! Welke lolsite bezoek jij dan waar je zo van in een deuk ligt? Wil ik ook wel eens zien.

Gr. AK 8)

AK

EN DIE GAST IS? LAAT ONS RADEN? :P

kappa

Ongelezen bericht door kappa »

Oh sorry, kappa is de naam, maar ik moest ook zo verschrikkelijk lachen; zelden zo'n geweldige understatement gelezen....Nel als je tijd heb...... :lol: :lol: :lol:

nel-foppe

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Laat maar gaan en negeren het is de dieren topic en dan wespen uit helmond.Ik ben er geweest en ook reactie gegeven. Ga lezen en dan hoor ik het wel. Ben net nog geweest en ik heb nog lol van die wild west verhalen.Maar het lachen dat de tranen over mijnwangen lopen. grandioze onzin maar leuke onzin en ik heb nog lol .Gr en laat verders maar waaien .Doei. :!: :!: :lol: :lol: :D :wink:

asssie

Ongelezen bericht door asssie »

Wij zijn met Sunweb naar Spanje geweest, Calella.
Vliegreis, bus naar hotel, hostess goed geregeld.
Mijn zoon kreeg in deze vakantie VOEDSELVERGIFTIGING, dus wij een klacht ingediend via hostess. Hotel zegt jullie zijn de enige, terwijl de dokter net van een andere hotelgast met voedselvergiftiging af kwam.
Om een lang verhaal kort te maken. Hotel was smerig en onhygienisch, vieze borden en bestek, eten tegen bederven aan en rauwe kippepootjes. Onze vakantie van 8 dagen was dus in het water gevallen. Wij hebben klacht ingediend bij Sunweb en wachten nu op een reaktie. :evil:

Gast

Geplaatst door AK

Die lui zitten gewoon de hele dag, 24 uur, het forum af te struinen en op ons commentaar te leveren. Als Nel wat verteld over hun poes op het dierentopic, hebben ze ook wat te mauwen. Je wordt er soms niet goed van! Maargoed Louis en Nel, wij staan daarboven toch?
Wat een zelfkennis !

Gast

Hotel was smerig en onhygienisch
Om welk hotel in Calella gaat het?

Gast

Die lui zitten gewoon de hele dag, 24 uur, het forum af te struinen en op ons commentaar te leveren. Als Nel wat verteld over hun poes op het dierentopic, hebben ze ook wat te mauwen. Je wordt er soms niet goed van! Maargoed Louis en Nel, wij staan daarboven toch?
Tja AK, hiermee zeg je zelf al genoeg! Sta er lekker boven maar weet dat als je met je companen alleen maar zit te chatten en onzin neerpent je dus ook veel commentaar kan krijgen. Dus, AK, nel-foppe en Louis2 kap er dan eens mee! En vergeet die Bekkum trouwens ook niet en zo zijn er nog een paar!

Gast

Zeg gast! Zit jij nu weer te chatten? Hou nu maar eens op!

Gast

Geplaatst op 16 Aug 2004 19:45 door Gast

Tja AK, hiermee zeg je zelf al genoeg! Sta er lekker boven maar weet dat als je met je companen alleen maar zit te chatten en onzin neerpent je dus ook veel commentaar kan krijgen. Dus, AK, nel-foppe en Louis2 kap er dan eens mee! En vergeet die Bekkum trouwens ook niet en zo zijn er nog een paar!
Zo gast 19;45. U kunt zeker alleen maar quoten en dan vervolgens katten op een paar personen. Wordt het niet eens tijd dat u zelf ook een bijdrage gaat leveren? O sorry, even vergeten. U bent niet zo intelligent.
Nou dan mag u onzin blijven uitkramen. Dus als er zo meteen weer zo'n reactie vol onzin staat weten we tenminste dat u het bent.
En als u toch steeds blijft chatten en onzin uitkramen..verwacht dan ook geen serieuze reacties!
Goedenavond (K)leuteraar! :lol: :lol: :lol:

asssie

Ongelezen bericht door asssie »

HOTEL OLYMPIC
CALELLA

Gast

Geplaatst op 16 Aug 2004 23:01 door asssie

--------------------------------------------------------------------------------

HOTEL OLYMPIC
CALELLA
Waarom zou je dat noemen. Dadelijk krijg je een antwoord van iemand dat jij de enige bent met die klacht en dan word je me toch onderuit gehaald.......

Gast

Zo gast 19;45. U kunt zeker alleen maar quoten en dan vervolgens katten op een paar personen. Wordt het niet eens tijd dat u zelf ook een bijdrage gaat leveren? O sorry, even vergeten. U bent niet zo intelligent.
Nou dan mag u onzin blijven uitkramen. Dus als er zo meteen weer zo'n reactie vol onzin staat weten we tenminste dat u het bent.
En als u toch steeds blijft chatten en onzin uitkramen..verwacht dan ook geen serieuze reacties!
Goedenavond (K)leuteraar
Alsof je zelf zo'n intelligente reactie geeft. Lijkt verdacht veel op mijn reactie. Maar ja, u zult wel 1 van de chatters zijn. AK of Louis2??? Nel-foppe in ieder geval niet, dat kunnen we zien aan de schrijfstijl hahahaha

Gesloten