Ik zie het al wel weer! Het gaat overal over, behalve waar het over hoort te gaan.
Aan jou besteed ik geen aandacht en tijd meer!
De groeten aan mijn andere vrienden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik bedoel dat je je mengt in een discussie die al aan de gang was en je begint gelijk met een grote mondEen keertje kijken? ik weet niet wat jij doet, beste gast , maar er zijn ook nog mensen die werken hoor en niet de hele dag de tijd en zin hebben om hier te zitten. En wat dacht je? Er is ook nog een leven naast dit forum hoor!
Nel als je tijd heb
Wat een zelfkennis !
Die lui zitten gewoon de hele dag, 24 uur, het forum af te struinen en op ons commentaar te leveren. Als Nel wat verteld over hun poes op het dierentopic, hebben ze ook wat te mauwen. Je wordt er soms niet goed van! Maargoed Louis en Nel, wij staan daarboven toch?
Om welk hotel in Calella gaat het?Hotel was smerig en onhygienisch
Tja AK, hiermee zeg je zelf al genoeg! Sta er lekker boven maar weet dat als je met je companen alleen maar zit te chatten en onzin neerpent je dus ook veel commentaar kan krijgen. Dus, AK, nel-foppe en Louis2 kap er dan eens mee! En vergeet die Bekkum trouwens ook niet en zo zijn er nog een paar!Die lui zitten gewoon de hele dag, 24 uur, het forum af te struinen en op ons commentaar te leveren. Als Nel wat verteld over hun poes op het dierentopic, hebben ze ook wat te mauwen. Je wordt er soms niet goed van! Maargoed Louis en Nel, wij staan daarboven toch?
Zo gast 19;45. U kunt zeker alleen maar quoten en dan vervolgens katten op een paar personen. Wordt het niet eens tijd dat u zelf ook een bijdrage gaat leveren? O sorry, even vergeten. U bent niet zo intelligent.Geplaatst op 16 Aug 2004 19:45 door Gast
Tja AK, hiermee zeg je zelf al genoeg! Sta er lekker boven maar weet dat als je met je companen alleen maar zit te chatten en onzin neerpent je dus ook veel commentaar kan krijgen. Dus, AK, nel-foppe en Louis2 kap er dan eens mee! En vergeet die Bekkum trouwens ook niet en zo zijn er nog een paar!
Waarom zou je dat noemen. Dadelijk krijg je een antwoord van iemand dat jij de enige bent met die klacht en dan word je me toch onderuit gehaald.......Geplaatst op 16 Aug 2004 23:01 door asssie
--------------------------------------------------------------------------------
HOTEL OLYMPIC
CALELLA
Alsof je zelf zo'n intelligente reactie geeft. Lijkt verdacht veel op mijn reactie. Maar ja, u zult wel 1 van de chatters zijn. AK of Louis2??? Nel-foppe in ieder geval niet, dat kunnen we zien aan de schrijfstijl hahahahaZo gast 19;45. U kunt zeker alleen maar quoten en dan vervolgens katten op een paar personen. Wordt het niet eens tijd dat u zelf ook een bijdrage gaat leveren? O sorry, even vergeten. U bent niet zo intelligent.
Nou dan mag u onzin blijven uitkramen. Dus als er zo meteen weer zo'n reactie vol onzin staat weten we tenminste dat u het bent.
En als u toch steeds blijft chatten en onzin uitkramen..verwacht dan ook geen serieuze reacties!
Goedenavond (K)leuteraar