LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia , het is voorbij...
Re: Dexia , het is voorbij...
Sonja een Ferrari rijdt snel maak je geen illusies.
dexia artesia kan beter niet met die keiharde bewijzen komen, dan gaat het pas hard en is het zo voorbij
zie je , het is snel voorbij,
net al sbij de tandarts, als je op de stoel zit doet het pijn,
later ben je verlost en was het toch maar kort geweest..
net al sbij de tandarts, als je op de stoel zit doet het pijn,
later ben je verlost en was het toch maar kort geweest..
Ja hoor Sonja als je het zo bekijkt is je leven ook zo voorbij. Niets gaat sneller dan de tijd.
Als het inderdaad uitkomt dat het zo voorbij is met dexia artesia, wat moet er dan met ons gebeuren ! Kunnen we niet meer onze meningen ventileren op dit forum. Is daar wel eens aan gedacht
Dat wordt afkicken
Dat wordt afkicken
De gemiddelde forummer hier is zo dom dat hij/zij over enkele maanden wel weer op een andere manier is gedupeerd. Kan er weer lekker geluld worden over hoe het mogelijk is dat multilevelmarketing geen geld maar slechts kosten oplevert terwijl het product (een cursus diepzeepunniken) toch zo veelbelovend was volgens de verkoper.
-
kwastje, kwastje toch, ga vlug op vakantie, jij bent er echt aan toe !
Klopt maar dat wil niet zeggen dat ik ongelijk heb. Mensen blijven in allerlei onzinverhalen trappen als ze denken dat ze daar beter van worden en dat zal nog heel vaak worden uitgebuit
-
ik denk dat je daarin gelijk hebt.
Ben jij er ook zo een die daarvan tracht te profiteren ?
Ben jij er ook zo een die daarvan tracht te profiteren ?
Je kunt veel van me zeggen maar absoluut niet dat ik een slaatje probeer te slaan uit de onwetendheid van mensen. Integendeel zelfs. In mijn werk regel ik dagelijks oplossingen voor mensen die gedupeerd zijn door allerlei bedrijven.
De mensen moeten beter beschermd worden.
tegen die charlatans.
Geplaatst op 09 Aug 2004 22:35 door kwast
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst op 21 Apr 2004 09:21 door kwast
--------------------------------------------------------------------------------
Dag kwast gewoon blijven kwasten misschien ben je daar wel goed in.
Als hulp verlener is de waardering voor kwast op dit forum duidelijk.
Ga lekker op vakantie (ver) weg.
Kwast eerste bijdrageJe kunt veel van me zeggen maar absoluut niet dat ik een slaatje probeer te slaan uit de onwetendheid van mensen. Integendeel zelfs. In mijn werk regel ik dagelijks oplossingen voor mensen die gedupeerd zijn door allerlei bedrijven
Geplaatst op 21 Apr 2004 09:21 door kwast
dat jongetje van 21 dat denkt dat hij mensen kan helpen
tweede berichtHou eens op met je onzin. Je wettenboeken (je bedoelt waarschijnlijk wetboeken, prutser) kun je niet doorverkopen omdat die ieder jaar vervangen worden. Doe niet alsof je ook maar iets weet. Wanneer breek je eens door die enorme plaat voor je kop heen?
Wat zei je proffesioneel hulpverlener?Geplaatst op 27 Apr 2004 22:11 door kwast
*edit* flauwe opmerking
Laatst aangepast door kwast op 27 Apr 2004 22:32, in totaal 1 keer bewerkt
Dag kwast gewoon blijven kwasten misschien ben je daar wel goed in.
Als hulp verlener is de waardering voor kwast op dit forum duidelijk.
Ga lekker op vakantie (ver) weg.