Re: Slechte ervaring met bezorging door Post.NL
Geplaatst: 14 dec 2020 09:57
Altijd fijn, zo'n gekaapt topic, jammer dat het topic nu gekaapt is door één van de vaste forumleden. Maar voor we het vergeten, het probleem was niet de onduidelijke en wellicht foutieve track en trace bij het pakketje van Bob maar een pakket dat volgens PostNL afgeleverd is, terwijl de ontvanger aangeeft het niet te hebben ontvangen.
P7QRS3R4 schreef: ↑12 dec 2020 09:44Op 13/11/2020 heb ik een doos wijn besteld bij Wijnvoordeel.nl. Op 17/11/2020 kreeg ik in een track & trace van Post.NL bericht, dat de bestelling die dag om 10.44 uur zou zijn afgeleverd. Ik ben die dag de hele ochtend thuis gebleven, maar er is geen bezorger van Post.NL bij mij aan de deur geweest. Er heeft op of omstreeks dat tijdstip ook niemand bij mij aangebeld en evenmin lag er een briefje in mijn brievenbus met de mededeling op welk adres het pakket dan wel zou zijn bezorgd. Bij navraag bij mijn naaste buren is gebleken, dat zij ook geen pakket van Post.NL, bestemd voor mij, in ontvangst hebben genomen. Niettemin blijft Post.NL volhouden dat zij de bestelling op 17/11/2020 om 10.44 uur aan mij hebben afgeleverd. Rara hoe kan dit? Ik heb deze zaak doorgespeeld aan Wijnvoordeel.nl, omdat zij als leverancier verantwoordelijk zijn voor de doos wijn. Maar er komt maar geen schot in de zaak. Weet u een oplossing voor dit probleem? Ik herinner mij ook nog een ander soortgelijk geval met Post.NL. Het ging toen ook om een doos wijn, die was dagenlang onvindbaar. Het bleek toen, dat de bezorger die doos wijn kapot had laten vallen, maar daar geen melding van had gemaakt.