LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] koop overeenkomst

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

ik kan me niet voorstellen dat je bij dezelfde mensen weer een nieuw pup uitzoekt dan heb je echt niets geleerd.
Je staat in je recht om je geld terug te krijgen maar dat weten heel veel mensen niet en die laten zich misleiden door een zielig verhaal van de fokker.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Dat is het 'm nou net: in het koopcontract staat vaak opgenomen dat je je geld terug krijgt OF een nieuwe pup. Je staat dus juist niet in je recht om je geld terug te eisen, want hij houdt zich tenslotte aan de 'regels'. Je snapt natuurlijk wel dat zo'n op geldbeluste handelaar zal zorgen dat hij zijn geld NIET terug hoeft te geven, daar heeft ie heus wel over nagedacht hoor. Maar als je echt doorpusht en je niet laat afschepen en 'm dreigt dat je dit gaat melden, zal hij misschien toch, om narigheid te voorkomen, het geld terug geven. Dat wil nog wel 'ns helpen.... Maar wettelijke gezien kun je niks!!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

niet iedere overeenkomst is hetzelfde maar een geluk bij een ongeluk is dat er in die van mij staat dat ik mijn geld terug krijg bij ziekte enz.
Toch raad ik iedereen aan geen genoegen te nemen met een andere pup maar maak melding en ga informeren bij de rechtbijstand verzekering!

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Waar heb jij je pup gekocht, als ik vragen mag? En heb je de pup nog en is de pup ziek geworden of gestorven?

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

In een winkel op de hoek van het Willemsplein in Dordrecht.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Dat maak ik wel bekend als de civiele procedure is gestart want deze fokker is ook erg actief op tros radar.
Hij krijgt vanzelf de post van de advocaat in de brievenbus.
Mijn pup is helaas dood.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Dat vind ik echt ontzettend sneu voor je en ik begrijp wel waarom je z'n naam (nog) niet wilt noemen. Ik hoop dat je er een zaak van kunt maken en dat je 'm uiteraard wint. Je moet het zo zien: door deze ervaring is de broodfokkerhandel weer een klant kwijt! Ik denk dat er tienduizenden mensen zijn die op deze manier met hun neus op de feiten worden gedrukt en zich bewust wordt van de hondenhandel. Maar het betekent waarschijnlijk ook dat veel van deze mensen nooit meer een pup zullen kopen bij deze broodfokkers. 1 keer maar nooit weer zullen we maar zeggen...

Ik wens jou een gezonde pup toe, gekocht in het asiel of bij een goede fokker natuurlijk, waar je wel veel plezier aan zult beleven!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Bedankt voor de steun.Ik ga dit gevecht zeker winnen !!

inos
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2004 11:32

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door inos »

ik kan nog steeds niet melden dat ik mijn geld terug heb maar geef ze nog een paar dagen het voordeel van de twijfel.
Deze kennel staat goed aangeschreven en ik neem aan dat ze dat zo willen houden.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Gaan we dreigen?/

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

En welke 'goed aangeschreven kennel' mag dat dan wel niet wezen?

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Hondenkennel "Boezeroen" in Vleuten. Prima zaak!

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

He gast zielig persoon ben je er weer ben er nu echt van overtuigd dat jij de grootste broodfokker van nederland bent door iedere keer de aandacht te trekken met je idiote antwoorden.
En die inos, denk nou maar niet dat ze zomaar je geld terug geven ga gelijk maar naar je advocaat en zeker niet reageren op die gast met z,n ga je dreigen want weet je wie dat is?
Bovenstaand fokkertje Gast.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Praat geen onzin liar. Ik geef alleen de naam van een goed hondenkennel! en ik ben niet aan het dreigen. Hoe kom je erbij?

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

ik praat geen onzin er zit hier iemand tussen die heel fout is en voor die ander: hoelang wacht je al op je geld en hoelang ben je nog van plan te wachten?
Maak anders bekend wie die fokker is misschien gaat het dan sneller.
Laat je niet van de wijs brengen!

inos
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2004 11:32

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door inos »

liar

Ik heb vandaag alleen mijn aankoopbedrag ontvangen.Bijna 3 weken na overlijden van de pup.
Niet eens de beloofde reiskosten omdat we de zieke pup naar hun hadden teruggebracht omdat de fokker hem anders pas 's avonds kon ophalen.
We laten het maar zo want het zegt meer over hun dan over ons!
Onze energie gaan we nu ergens anders aan besteden.
Ik hoop voor jouw dat alles ook goed komt al heb je daar natuurlijk niet je vriendje mee terug.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

ja ze zijn sneller met de kassa open doen das geen moeite, zakken vullen en net doen of ze geweldige dierenvrienden zijn.Ben blij voor je maar vind het wel zwak dat je ons niet op de hoogte stelt bij wie je bent geweest.Wat let je je hebt nu je aankoopbedrag terug laat iedereen maar weten bij welke broodfokker je bent geweest.
Anders wil ik je wel mijn e-mailgegevens geven, samen sta je sterk en misschien heb ik iets aan jouw verhaal.
Ik wil graag weten wat jij voor overeenkomst had want misschien is het wel dezelfde als de mijne en die club is echt goed fout bezig.

Gast

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 20 Aug 2004 11:47 door inos

ja inos, ik vind ook dat je de naam van die broodfokker bekend moet maken.
daar heeft men wel recht op.

inos
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 mei 2004 11:32

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door inos »

liar

Wat voor overeenkomst of aankoopbewijs had jij dan en waarom krijg jij je geld niet terug?
Geef je e-mail maar.

En gast maak jij jezelf eerst maar eens bekend.
Waarom moet ik bekend maken waar mijn pup vandaan komt. Iedereen weet nu toch wel (ik ook nu) dat je een pup beter bij de mensen thuis kunt kopen waar in ieder geval de moeder van de pups bij is.

liar
Berichten: 55
Lid geworden op: 11 aug 2004 10:38

Re: koop overeenkomst

Ongelezen bericht door liar »

Hé inos



Ben erg benieuwd wat jij hebt meegemaakt en misschien heb ik er iets aan.
Zijn er dingen gebeurd waar je melding van kan maken??

mail me [email protected]

Gesloten