Inhoudelijk reageren was precies wat ik deed. En daarmee toonde ik aan dat het me niet uitmaakt of iets door jullie als oplichterij word bestempeld of niet. Ik bepaal zelf wat ik vind wat door de beugel kan en wat niet. En klaarblijkelijk is de wetgever het in heel veel landen met mij eens wat een leuke bijeenkomstigheid is.Wat jij van mij denkt doet niet ter zake. Dat is een overtreding van de discussie regel: "niet op de man spelen". Ga inhoudelijk in op wat er gezegd wordt of blijf weg
Overigens is een opmerking van jou als
een prachtvoorbeeld van hoe jij op de man speelt. Of:Ben je nou echt zo stom dat je dat niet begrijpt?
Tot slot: jij bent niet degene die bepalen kan wie er hier komen mag of niet. Of, om met student te spreken:Ben je nou echt zo stom dat je dat niet begrijpt?
Ik zie me in elk geval niet als een soort god, al kan ik dat van een heel aantal anderen die zonder kennis van zaken anderen de les willen leren niet zeggen.Jij moet jezelf wel als een soort god zien of zo, de enige die zelf een beslissing kan maken. En de rest is een kudde koeien. Word toch eens wakker joh.