LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat een gemekker

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
grasspriet

Re: Wat een gemekker

Ongelezen bericht door grasspriet »

Wat jij van mij denkt doet niet ter zake. Dat is een overtreding van de discussie regel: "niet op de man spelen". Ga inhoudelijk in op wat er gezegd wordt of blijf weg
Inhoudelijk reageren was precies wat ik deed. En daarmee toonde ik aan dat het me niet uitmaakt of iets door jullie als oplichterij word bestempeld of niet. Ik bepaal zelf wat ik vind wat door de beugel kan en wat niet. En klaarblijkelijk is de wetgever het in heel veel landen met mij eens wat een leuke bijeenkomstigheid is.

Overigens is een opmerking van jou als
Ben je nou echt zo stom dat je dat niet begrijpt?
een prachtvoorbeeld van hoe jij op de man speelt. Of:
Ben je nou echt zo stom dat je dat niet begrijpt?
Tot slot: jij bent niet degene die bepalen kan wie er hier komen mag of niet. Of, om met student te spreken:
Jij moet jezelf wel als een soort god zien of zo, de enige die zelf een beslissing kan maken. En de rest is een kudde koeien. Word toch eens wakker joh.
Ik zie me in elk geval niet als een soort god, al kan ik dat van een heel aantal anderen die zonder kennis van zaken anderen de les willen leren niet zeggen.

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Ik zie me in elk geval niet als een soort god, al kan ik dat van een heel aantal anderen die zonder kennis van zaken anderen de les willen leren niet zeggen
En toch doe je weer hetzelfde: impliceren dat jij er alles vanaf weet en dat de tegenstanders geen idee hebben waar het over gaat. Met andere woorden, jij bent een god, en wij het gepeupel. Best zielig als je je eigen ego zo moet oppeppen.

grasspriet

Ongelezen bericht door grasspriet »

Het grote verschil is dat jullie laten zien geen verstand van zaken te hebben en geen intentie hebben dat te veranderen.
MLM is mijn fulltime beroep, dus denk je niet dat ik mij dagelijks in de argumenten verdiep?!

Maarschalk

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je bent nog dommer dan ik al dacht!!
Verzadiding in MLM zal NOOIT optreden. Daar zijn boeken over geschreven. Boeken die JIJ niet leest. Niet iedereen begint met mlm, net zo als niet iedereen bakker wordt. Universiteit.....pffffff.
Grasspriet, aangezien jij een fulltime MLM-er bent en je dagelijks in de argumenten verdiept, wil ik graag je mening aangaande de qoute van gast in een andere thread.

Madeleine

Ongelezen bericht door Madeleine »

MLM is mijn fulltime beroep, dus denk je niet dat ik mij dagelijks in de argumenten verdiep?!
Mwhah, je bent al de hele dag weer bezig op het forum. Heb je echt niets beters te doen? Ik niet, ik heb volgende week nog een week doorbetaalde vakantie.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een dagje thuiswerken. Voorbereiden op een dag vol afspraken, beetje 'netten', beetje met de kids ouwehoeren, een beetje een paar mensen stangen die denken mij te kunnen betrappen op 'niks doen', terwijl ze zelf dag in dag uit op dit forum rondhangen hun onzin te verkopen. En morgen weer lekker iets aanbevelen (niet verkopen) dat beslist geen onzin is. Heerlijk leventje hoor. En ik mag zelf bepalen wanneer ik vrij heb. Hoef ik mijn baas niet om te vragen.
Oja, en sommige vakanties krijg ik zelfs gratis en voor niks (weekendje Verona, 10 dagen Afrika (een reisje van 8000 euro)) en terwijl ik vakantie heb (maakt niet uit hoe lang) krijg ik gewoon doorbetaald.
Wel jammer dat de vakanties maar voor 2 weken zijn, maar ach, voor de kids huurt ons bedrijf gewoon even sixflags af (vorig jaar); ik ben benieuwd wat ze dit jaar doen.
Is mijn vrouwtje een beetje aan het balen omdat ik vaak 's avonds weg ben?! Hup, gooien we er een romantische wintervakantie in Lapland of een weekendje hot-air ballooning tegenaan.
Jaja, oplichterij loont wel hoor! :wink:

Slim

Ongelezen bericht door Slim »

Blablablablablabla wat heb ik toch een dure spullen en kan ik vaak op vakantie.
10 dagen Afrika (een reisje van 8000 euro)
Jij bent nog nooit in Afrika geweest want daar kun je in 10 dagen geen 8000 euro uitgeven. Ik was er 9 maanden voor 5000 euro!

Weet je, ik wil MLM' ers best serieus nemen maar op " mlm-er" na wordt door alle voorstanders prietpraat verkocht.

Gast

Hahaha, wat een geneuzel. Zal ik dan maar een linkje plaatsen?!
http://www.go2africa.com/accommodation/ ... ensive.asp

Slim

Dat linkje doet in elk geval niks af aan dat decadente gedoe van je.

Vind je nou echt dat je op die manier in Afrika bent geweest?[/quote]

Gast

Oh, nou beweer ik ineens dat ik op die manier in Afrika ben geweest. Nee hoor, verdraaien van woorden doe IK niet aan mee. Ben zo'n beetje de hele wereld rond gezworven (vraag me ook af of jij op een 5000 euro budget voor 6 maanden wel kunt beweren het echte Afrika gezien te hebben), maar Afrika zat daar nog niet tussen. Staat wel op de agenda, op de luxe manier via de mogelijkheid die het bedrijf bied en op de echte reizigers manier, dus super low-budget. Niet omdat ik het niet betalen kan, maar omdat dat veel leuker en leerzamer is.

Gast

Nu:

Wel waar / niet waar

1 jaar later :

Wel waar / niet waar

10 jaar later :

Wel waar / niet waar

Enjoy life :lol:

Madeleine

Ik heb een dagje thuiswerken. Voorbereiden op een dag vol afspraken, beetje 'netten', beetje met de kids ouwe******, een beetje een paar mensen stangen die denken mij te kunnen betrappen op 'niks doen',
Nou, met dat "thuiswerken en de kids" ben je al anderhalve week mee bezig. Niet echt druk.

Gast

Schat, je hebt niet opgelet. Ik ben alleen vandaag veel aanwezig geweest. De rest van die periode ben ik er helemaal niet vaak bij geweest.Maar dat weten we inmiddels. Ik kap er voor vanavond mee, ben woensdag terug (als ik er zin in heb). En ik hoop dat Maddie nog wat zinnigs gaat doen met haar betaalde vakantie. Ik betwijfel het.
Jammer overigens dat je, zodra je feiten ziet, het meteen weer op de man moet spelen. Is dat omdat je het inhoudelijk moet laten afweten?!

Madeleine

je hebt niet opgelet
Jij lag toch in de wei te nietsnutten met een spriet gras in je mond? Even zoeken op het forum naar je naam? Ik denk dat wij jou veeeeel tegenkomen de laatste dagen.

Slim

op de echte reizigers manier, dus super low-budget.
En dat ben ik dus helemaal met je eens, en heb het zelf al gedaan.
Irritant he, als mensen opscheppen?
:wink:

student26

Ongelezen bericht door student26 »

Het grote verschil is dat jullie laten zien geen verstand van zaken te hebben en geen intentie hebben dat te veranderen.
Weer een lekkere ego-boost...
Je ontwijkt ze inderdaad precies "volgens de boekjes".
Jaja, oplichterij loont wel hoor!
Walgelijk al die grootspraak.

Keesjan

Ongelezen bericht door Keesjan »

En klaarblijkelijk is de wetgever het in heel veel landen met mij eens wat een leuke bijeenkomstigheid is.
Voor de zoveelste keer: met legaal materiaal kan je illegale dingen doen, dus het doet niet ter zake of het wel of niet als legaal bestempeld wordt door de wet.
De schoonmaak Turk van om de hoek is ook fulltime bezig met vegen. Dat betekent niet dat hij kennis heeft van interieurverzorging.

Gast

De schoonmaak Turk van om de hoek is ook fulltime bezig met vegen. Dat betekent niet dat hij kennis heeft van interieurverzorging
.
kant nog wal.
ik laat je checken!

Student 27

Ongelezen bericht door Student 27 »

Voor de zoveelste keer: met legaal materiaal kan je illegale dingen

Ja, ja, en daar is onze snuggere Keesjan weer.
Nou , je hebt gelijk hoor.
Auto? Illegaal, want je kunt er iemand mee doodrijden met je bezopen kop.Je kunt er een bank mee beroven.Je kunt er iemand mee kipnappen.......
Vliegtuig. Ja, ja, is illegaal, je kunt er mee in de Twin Towers vliegen.
Hou toch op met je onzinnige uitspraken, man!Nog ff en een touwtje is nog illegaal, je kunt er gemakkelijk iemand mee ophangen. :twisted:

Student 27

Ongelezen bericht door Student 27 »

**** ik heb weer eens ongelijk.
Keesjan riep dat je met LEGALE spullen ILLEGALE dingen kan doen.
Sorry, soms denk ik niet goed na voordat ik type.

Gesloten