Volgens Tele2 zou gisteren (26 jan 2021) de administratie wil op orde zijn .. over de internetverbinding werd niet gerept.
(ik kon niet eerder antwoorden omdat ik geen stabiele verbinding had via Tele2)
Dus laten we 'ns kijken:
1. Er werd dus nooit melding gemaakt van de internet problemen waarmee ze worstel(d)en
kijk maar 'ns bij OOKLA
https://www.speedtest.net/nl of zij ook probleemmeldingen hebben !
Ze zijn dus al die tijd ook niet bereikbaar geweest voor klachten.
2. De informatie die zij verschaffen in hun app is niet correct.
Momenteel zegt de app als er 80% verbruikt is van je extra 1GB (gratis) boost (bundel) dat ze 'n berichtje sturen (nota bene ... dus gewoon data die je al van ze gekocht hebt ... wat 'n rare naam !) . Nee hoor. Pas als die 100% op is krijg je 'n sms dat ie op is. Je zit dus met'n hiaat, wat erg lastig is als je midden in 'n systeem dowload zit (van 3 GB).
Omdat mijn android telefoon in de laaste 2 dagen nu ook al 3 systeem updates heeft uitgevoerd heb ik 'n USB tethering app moeten installen om nog bekabeld internet te kunnen hebben (uit mijn telefoon).
Ik kan niet nagaan of Tele2 of android schuldig is aan deze beperking (geen USB tethering meer).
Nu ik dit schrijf krijg ik weer 'n bericht van Tele2:
"Hoi! Je hebt 80% van je 1GB BundelBooster verbruikt.
We komen bij je terug als-ie op is.
We houden contact. Tele2."
Dus in de tijd dat ik dit schrijf zou ik al 800MB hebben verbruikt ...
of klopt er werkelijk helemaal niet bij Tele2 ?
Wie kan hier iets zinnigs over zeggen ? Hoe kan je deze dingen betrouwbaar meten ?
ik ben benieuwd.
Peter
Dit bericht heb ik 'n 1/2 uur geleden geschreven (opgeslagen en nu er weer verbinding is ... verstuurd)
... toen had ik plots geen verbinding meer ... bericht van Tele2 ...
"je verbruik kan niet worden opgehaald probeer het later nog 'ns"
zijn er nog meer Tele2-ers die zulke vervelende dingen beleven met hun provider ?