LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mega-wespen
Re: Mega-wespen
Dit was een zinnige reactie, Bekkum. Alleen vind jij dat natuurlijk niet, da's logisch
Was vast een wesp die tegen de ramen vloogTrouwens, er klonk hier zojuist een enorme knal.. de ramen trilden er van.
Dat was er een van 15 cm en hij had zijn broertjes bij zich.
Ze zijn zo agressief dat ze proberen binnen te dringen. Een soort ME team met deurrammer.
Ze zijn zo agressief dat ze proberen binnen te dringen. Een soort ME team met deurrammer.
Volgens mij een hele zwerm.
RAMEN EN DEUREN DICHT.
DE MEGA-WESPEN KOMEN.
RAMEN EN DEUREN DICHT.
DE MEGA-WESPEN KOMEN.
OOOooh, nu snap ik het, je komt uit Gelderland. Dat verklaart een hoop (zoals onzinnige uitspraken zonder enig nivo)Ik woon ook in Gelderland, nou ik heb dit jaar uberhaupt bijna geen wesp gezien.
En dat je dit jaar nog bijna geen wespen hebt gezien: ja, hehe, die dingen zijn dus naar het zuiden gegaan, vooral Helmond. LEZEN, dus Bekkum, of heb je dat in Gelderland niet geleerd
Wij wonen vlakbij Helmond en hebb ook veel last van de grote wespen. Ik heb er een dood gevonden en opgemeten: 7,5 cm. lang. We zijn ermee naar de gemeente geweest en daar wisten ze te vertellen dat het inderdaad om een wesp gaat die uit het noordwestelijke deel van Gelderland zijn gekomen. Er zijn zelfs al wespen gesignaleerd die ruim 10 cm. lang zijn! Ze zijn idd agtressief maar dat zijn alle wespen rond deze tijd. Het schijnt dat er nog meer komen. Dat er zoveel zijn komt door de zachte winter, dat is ook de reden dat ze zo groot zijn. brrr
Is dit soms een verlaten een april grap ?????Zulke grote komen echt
niet voor hoor.Wel een grappig verhaal.!!!! En vooral laten vliegen. En vanavond zijn ze weer groter gegroeid.Dus succes ermee .!!!!!!
niet voor hoor.Wel een grappig verhaal.!!!! En vooral laten vliegen. En vanavond zijn ze weer groter gegroeid.Dus succes ermee .!!!!!!
Pas maar op dat ze niet door de schoorsteen komen vliegen en zo de open haard in.Dan zijn ze gelijk binnen.Het lijk de film Birds wel.We hebben hier geen wespen.Maak er een film mee en stuur het naar de t.v zenders.Maar tot nu toe is het een broodje aap verhaal .
Toede loe
Toede loe
Meneer of mevrouw nelfoppe. Helaas komen ze wel degelijk voor! Het is jammer dat we geen fotoos op dit forum kunnen plaatsen dan kon u het zien
Ze worden steeds groter. Eerst 6 tot 8 cm. Een dooie door de gemeente geindentificeerd exemplaar van 7.5 cm (waar ambtenaren allemaal geen tijd voor hebben) en nu zelfs al 1 van 10 cm gezien.
Volgens mij ziet iedereen ze vliegen !!!!!!!!!!!!
Maarre zouden er geen dingen bij bijvoorbeeld hart van nederland te zien zijn als het om van die grote dingen gaat . Deze nieuws brengers hebben toch al van die rare items zou er goed tussen passen.
Ik kom gelukkig niet uit Gelderland maar als ik er zou wonen zou ik maar een helm opzetten voor je het weet wordt je aangevallen door een hele enge grote steeds groter groeiende wesp.
(ooit gehoord van een mug en die in een olifant veranderd, deze mug veranderd langzaam in een monsterlijke wesp)
Volgens mij ziet iedereen ze vliegen !!!!!!!!!!!!
Maarre zouden er geen dingen bij bijvoorbeeld hart van nederland te zien zijn als het om van die grote dingen gaat . Deze nieuws brengers hebben toch al van die rare items zou er goed tussen passen.
Ik kom gelukkig niet uit Gelderland maar als ik er zou wonen zou ik maar een helm opzetten voor je het weet wordt je aangevallen door een hele enge grote steeds groter groeiende wesp.
(ooit gehoord van een mug en die in een olifant veranderd, deze mug veranderd langzaam in een monsterlijke wesp)
Beste gast de boer.
Het is totaal nog nooit op het nieuws geweest,maar dan ook ergens.Vandaar.Zet er maar een foto van op ,dat mag wel,Maar tot nu zeg ik broodje aap Nel
Het is totaal nog nooit op het nieuws geweest,maar dan ook ergens.Vandaar.Zet er maar een foto van op ,dat mag wel,Maar tot nu zeg ik broodje aap Nel
Bekkum je bent een fantast eerst dat gedoe met gast 500 en elders schreef je dat uit Amsterdam komtGeplaatst op 13 Aug 2004 11:40 door Bekkum
--------------------------------------------------------------------------------
Komt er een nieuwe film over mega-wespen uit of zo?.
Is het net zo iets als destijds Birds?
Het is echt een ongelovelijk verhaal.
En in welk gebied van Gelderland zitten ze dan?.
Ik woon ook in Gelderland, nou ik heb dit jaar uberhaupt bijna geen wesp gezien.
Wel veel mieren.
Yuppie het is om te gillen.Straks hebben ze nog bandjes om en een snorkeltje op.Tsonge de mensen mogen zich wel in een ruimte pak hijsen.Het wordt linke soep
Ik zag er net een voorbij die had een duikpak aan want het regend hier zo hard dat die dat nu wel nodig heb. En hij had ook zo'n grote oranje opblaashand kon ie lekker zwaaien.
Gast van 16.34 uur.
Volgens mij ben je nu zelf aan het fantaseren.
Waar heb ik geschreven dat ik uit Amsterdam kom?
Ik woon mijn hele leven al in Gelderland.
En dat verhaal van die wespen?
Ik geloof er niets van.
Mega-wespen?
Mega Fantasie volgens mij.
Ik wil wel een foto zien van zo,n wesp.
Volgens mij worden ze met een vergrootglas bekeken, vandaar dat men Mega-Wespen ziet.
En dat verhaal van die wespen?
Ik geloof er niets van.
Mega-wespen?
Mega Fantasie volgens mij.
Ik wil wel een foto zien van zo,n wesp.
Volgens mij worden ze met een vergrootglas bekeken, vandaar dat men Mega-Wespen ziet.
Beste Nel,Beste gast de boer.
Het is inderdaad niet in het nieuws geweest. Wel een itempje van geweest bij een Limburgse zender (ik weet de naam niet meer). Dit schijnt echter vaker voor te komen. Waarschijnlijk een "groep" dat de winter goed doorstaan heeft (of meerdere winters?). Al met al heb ik het gezien. U hoeft me niet te geloven, even goede vrienden.
Groeten, Gert
Bekkum is inderdaad een grote fantast! Ik heb ook begrepen dat je uit Amsterdam komt. Heb je ooit eens ergens in een topic geschreven. Vraag me niet waar wan tje duikt overal op met die zwetsverhalen. Ik heb eerst nog getwijfeld, ik dacht dat jij de echte gast500 was, maar na een tijdje en een "babbeltje" met de andere ben ik ervan overtuigd dat je de boel zit op te naaien. Ik heb mailtjes gelezen die je naar gast500 hebt gestuurd. Echt schandalig en dat bewijst maar weer hoe nep je bent. Mensen ajb geloof er nix van wat ie zegt. Het is een grote clown en fantast!!Gast van 16.34 uur.
Dat had hij eens op een topic geschreven bij speelgoed is weggehaald door hem bovendien denk ik dat het een vrouw is want ze schrijft van de vroegemorgen, middag en avond op het forum.