LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ferry naar Griekenland
Re: Ferry naar Griekenland
Leuk dat er zo kort nadat ik mijn verhaaltje plaatste al reacties waren. Heel jammer dat er ook op dit forum mensen zijn die zich niet serieus en volwassen kunnen gedragen! Ik werd een beetje ziek van een hoop domme en onzinnige reacties op topics die je kunt lezen op griekenlandforum.nl. Als we niet oppassen, gaat het hier dezelfde kant op en dat zou zonde zijn. Nel, en andere (anonieme) lezers, ik had helaas geen 2 maanden vrij; wij vertrokken op 26 juni en waren 17 juli alweer thuis. Voor het varen hoef je echt geen angst te hebben; kijk maar eens op www.superfastferries.com/adriatic om een idee te krijgen hoe groot en veilig die ferries zijn. Wij hebben zo'n 200 foto's van de reis gemaakt en ik hoop dat over een paar weken mijn website klaar is zodat iedereen die dat wil het reisverhaal kan lezen en de foto's kan bewonderen van onze kampeervakantie . Als het zover is, zet ik adres van mijn website wel op dit forum. Zullen we verder serieus blijven doen en niet zo onvriendelijk zitten vitten en neuzelen? Is voor iedereen wel zo leuk. Efharisto, Charles
Kijk zo kan het ook.
En zo hoort het ook op een Forum
Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, je kan rustig op een normale manier je mening verkondigen, maar er zijn gewoon figuren die voortdurend de boel zitten op te ruien en te verzieken.
Dat kan alleen maar verminderen als de Tros verplicht stelt dat iedereen die het Forum wil bezoeken zich moet laten registreren.
Laten we hopen dat ze deze maatregel snel treffen.
En zo hoort het ook op een Forum
Je hoeft het niet overal mee eens te zijn, je kan rustig op een normale manier je mening verkondigen, maar er zijn gewoon figuren die voortdurend de boel zitten op te ruien en te verzieken.
Dat kan alleen maar verminderen als de Tros verplicht stelt dat iedereen die het Forum wil bezoeken zich moet laten registreren.
Laten we hopen dat ze deze maatregel snel treffen.
Niet zo hypocriet BEKKUM. Als er hier iemand de boel aan het verzieken bent dan ben jij het wel. En dan af en toe een aardig mailtje naar Nel en je denkt dat het weer goed is. Je bent een vervelend mannetje. En je hoeft niet te vragen wie ik ben: ik ben 'gast'.
Maar je hebt ook welkome gasten, en daar ben jij er NIET èèn van!
Blijkbaar weer een topic verziekt. Wat is dat toch. Waarom wordt er telkens weer een sport van gemaakt om zoveel mogelijk mensen te beledigen, af te kraken en topics compleet te verzieken? Het gaat echt nergens meer over. Je kunt geen normale discussie meer voeren of er komt zo'n anoniem persoontje doorheen blaten. Erg jammer.
Zeg Dens
Ik kom net van topic lease en zag daar een opmerking staan van izagirl
Nu dat liegt er ook niet om vanwege taal gebruik en dat van ingelogde mensen ,beloofd niet veel goeds.Ook als je geregistreerd bent vliegen de taal en woorden om je oren.Ben daar niet blij mee..Jij was nu ridder in de kringspier volgens Inzaggirl.Nu ik daar dat taalgebruik lees ondanks registratie heb ik het nare gevoel als dat soort taalgebruik geaccepteerd word door tros radar dan heb ik er een hard hoofd in voor de topics. nel
Ik kom net van topic lease en zag daar een opmerking staan van izagirl
Nu dat liegt er ook niet om vanwege taal gebruik en dat van ingelogde mensen ,beloofd niet veel goeds.Ook als je geregistreerd bent vliegen de taal en woorden om je oren.Ben daar niet blij mee..Jij was nu ridder in de kringspier volgens Inzaggirl.Nu ik daar dat taalgebruik lees ondanks registratie heb ik het nare gevoel als dat soort taalgebruik geaccepteerd word door tros radar dan heb ik er een hard hoofd in voor de topics. nel
Nel, het is weer weekend en dan zie je het nivo hier dalen. Iedereen weet dat Trosradar in het weekend geen slotjes plaatst en daar wordt duidelijk "gebruik" van gemaakt. Ik las het ook wat die Inzagirl over me zei. Ik heb wat van z'n taalgebruik gezegd en direct word ik "aangepakt". Ik ben eigenlijk nog zo stom geweest om erop te reageren. Had me voorgenomen om het niet meer te doen maasr op de een of andere manier laat ik me toch steeds wee verleiden om dit wel te doen.....laat ons niet gek maken en maar blivjen lachen Groetjes, Dens
dat neem ik mij ook steeds voor om niet te reageren maar helaas, domme uitspraken en reacties vragen nu eenmaal om een tegenreactie, vooral wanneer de doorsnee nederlander zichzelf zo goed opgeleid vind. en wat die topic bij legiolease betreft, die inzagirl verkeert kennelijk in de (b)anala fase.
Klaar ben je ermee en de tros heeft veel te doen maandag.En dan maar piepen deat er topics weg zijn!!!!!!!!! Van mij mag de tros sluiten.
Het is de climax van de hitte en dan gaan ze helemaal over de rooie.Ik zou toch van charles willen weten hoeveel eilanden je hebt aangedaan ??????En in welke delen van de zee. bedankt alvast charles.
Het is de climax van de hitte en dan gaan ze helemaal over de rooie.Ik zou toch van charles willen weten hoeveel eilanden je hebt aangedaan ??????En in welke delen van de zee. bedankt alvast charles.
Dat kan alleen maar verminderen als de Tros verplicht stelt dat iedereen die het Forum wil bezoeken zich moet laten registreren
Dan zijn er tenminste geen ongewenste "gasten" meer
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in om nog op enige manier te reageren. Maar ik vind dat degenen die zich normaal gedragen en ècht geïnteresseerd zijn, niet de dupe mogen worden van het wangedrag van een paar, meestal anonieme (laffe) forum-hooligans! Dus, degene die meer wil weten over mijn ervaringen met varen naar en in Griekenland, kan mij mailen en krijgt geheid antwoord. Charles
Alle "Gasten" zijn gewenst, als ze zich maar gedragen en kan Tros Radar aan een Gast niet zien waar die berichten vandaan komen?
Hoi AK
Bedankt nog voor de andere topic nog.Ik kwam daar vroeger wel eens op Je ziet charles heeft ook afscheid genomen en hij heeft gelijk.Het is niets meer ,maar meerdere zijn ook aan de beurt.Het is een grote puinhoop.Ik ga nu ook sluiten met deze topic.Maar ik wilde je toch nog bedanken.Eerst maar een paar nachten lekker proberen te slapen en hopen dat er ooit nog eens goed een forum van de grond kan komen.
Groetjes en een fijne avond nog voor je en voor louis.Maar ik zeg het in het hollands:Prettige avond en tot horens . nel-foppe
Bedankt nog voor de andere topic nog.Ik kwam daar vroeger wel eens op Je ziet charles heeft ook afscheid genomen en hij heeft gelijk.Het is niets meer ,maar meerdere zijn ook aan de beurt.Het is een grote puinhoop.Ik ga nu ook sluiten met deze topic.Maar ik wilde je toch nog bedanken.Eerst maar een paar nachten lekker proberen te slapen en hopen dat er ooit nog eens goed een forum van de grond kan komen.
Groetjes en een fijne avond nog voor je en voor louis.Maar ik zeg het in het hollands:Prettige avond en tot horens . nel-foppe
Hoi Nel.
Ik zag dat jij je berichten had weggehaald dus dacht ik, wat moet ik daar dan? Ik kwam daar normaal ook nooit, maar toen ik dat las van die poes, vond ik dat best erg. Zodoende dus! Maargoed, ik heb het ook verwijderd en doe net als jou, voorlopig ff wegblijven tot dat er weer iets serieus aan de orde komt.
Jullie ook nog een fijne avond en wie weet?
Vriendelijke groeten .AK
Ik zag dat jij je berichten had weggehaald dus dacht ik, wat moet ik daar dan? Ik kwam daar normaal ook nooit, maar toen ik dat las van die poes, vond ik dat best erg. Zodoende dus! Maargoed, ik heb het ook verwijderd en doe net als jou, voorlopig ff wegblijven tot dat er weer iets serieus aan de orde komt.
Jullie ook nog een fijne avond en wie weet?
Vriendelijke groeten .AK
O ak wat ik schreef was voor op andere forum bedoeld Dieren forum gr nel
Laatst gewijzigd door nel-foppe op 16 aug 2004 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.