LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Op straat!!!!!!!!!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Michiel Luidens

Re: Op straat!!!!!!!!!!

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

TeLaat http://www.bbs-advocaten.nl/ is het kantoor dat een procedure voert voor mensen die het aanbod getekend hebben, je kan altijd informeren.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Michiel Luidens,

You're out as you see!!!!

Pluutje

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Dit is toch een goede tip voor mensen die moesten afzien van hun rechten om te procederen tegen Dexia nadat zij hun contract verlengd hadden :!:

JH

Ongelezen bericht door JH »

You're out as you see!!!!

Pluutje
verbaast me dat pluutje zoiets niet op mijn reactie plaatst. Jammer dat pluutje zich te veel laat intimideren door bepaalde personen bij wie schelden en vloeken hoog in het vaandel staat :cry:

pluutje

Beste Heer Jan Jansen,

Als bericht 16 Aug 2004 15.33 voor mij bedoelt is, mijn uitdrukking doelt op vele andere uitlatingen van M.L. acc?

Vriendelijke Groeten,
Pluutje

pluutje

Jh,

You 're wellcom,

Vg

pluutje

Gast

Het gaat mij om de info. :wink:

Groeten.

JH

michiel geeft anders een mogelijk bruikbare tip waarmee telaat wellicht verder kan. Geeft jou niet het recht om persoonlijk te reageren ondanks zijn uitspraken/ Discussie mijnerszijds gesloten :!:

pluutje

Jh,

Uitstekend!!

Pluutje

Gast

pluutje,

michiel luidens = bruneel!

al eerder geschreven op dit forum!!

gr

pechvogel

pluutje

Pechvogel,

Mee eens!
Moge Uw naam spoedig veranderen in Geluksvogel!!

Kop op en vr gr,
Pluutje

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Bruneel of iemand anders, ik vertrouw hem voor nog geen eurocent!

Vincenti

Ongelezen bericht door Vincenti »

Beste Te Laat,

Welkom "op straat", bij de rest van werkend Nederland die niet oud genoeg zijn om op tijd een huis gekocht te kunnen hebben in het verleden.

Vraagt u zich het volgende eens af:
1) Heeft u een overeenkomst met Dexia getekend?
2) Heeft u die overeenkomst niet begrepen of zo maar getekend zonder te lezen wat er staat?
3) Had u ook zoveel ophef gemaakt als u met de producten van Dexia een enorme winst zou hebben gemaakt, als u er achteraf was achter gekomen dat u de overreenkomst nooit begrepen heeft?
4) Vind u het reeel, dat nu u verlies lijdt, een ander maar op moet draaien voor de negatieve gevolgen van de door u afgesloten overeenkomst met Dexia?

Een huurhuis wordt doorgaans niet toegewezen, dat was toen Nederland nog een verzorginsstaat was. Nu moet je gewoon via bemiddeling of advertenties een huis vinden, net als de rest van Nederland.

Voor de toekomst: uw nieuwe situatie zal u in het begin wellicht niet bevallen, maar het went wel.

Ik wens u veel sterkte. Dat meen ik.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Weer een nieuw persoon die een natrap moet geven. Tjonge jonge wat was dat een verhelderend c.q. vernieuwend bericht.

Groeten justice

JH

een beetje gelijk heeft vincenti wel maar wie is hij om daar over te oordelen. :wink:

pluutje

Heer Justice Man 007,

I agree!
M.i. Michiel L. en Vincentie een pot nat!! M.L schreef elders ''als er maar
leven in de brouwerij is''.[ nb.vrij vertaald] ! Wat een raddraaier! Kom op Luidens en Vincentie ben je ook tegen mij opgewassen?

007 vr gr
Pluutje

TeLaat

Ongelezen bericht door TeLaat »

Vincenti,

Blijkbaar gaat u ervan uit dat wij gewoon dom zijn ingestapt o.i.d. deze simpele vragen van uw zijde af zou ik dan ook niet beantwoorden.

Dexia heeft nimmer vertelt dat wij een lening aangingen, en dat is het grootste probleem voor wat mij betreft letterlijk werd gezegd de ``bank schiet u een bedrag voor´´) en dat is heel wat anders dat als je communiceert dat je een lening krijgt en mogelijk met een restschuld kunt blijven zitten, overigens werd dit later wel gewijzigd om de consument dit wel te vertellen. Voorts blijft ook bestaan dat Dexia niet aan haar zorgplicht heeft voldaan, immers contractant had ten tijde van het aangaan geen inkomen uit arbeid o.i.d.

En zo zouden we nog wel een tijdje kunnen doorgaan, maar dat heeft m.i. geen zin.

Dit forum is bestemd om ervaringen en ideeën uit te wisselen gevoed door met name gedupeerden. dus mijn vraag aan u is of u hebt wel winsten gemaakt met een dergelijk product of u hebt andere belangen.

TeLaat

NB: de wereld vergaat niet het is alleen de vraag wanneer Dexia vergaat!!!

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Goed gedaan TeLaat. Laat Luidens links liggen en reageer verder niet meer op hem.

geldweg

Ongelezen bericht door geldweg »

Als iemand iets voorschiet dan moet dat toch later terugbetalen of niet.

Is zwaar kl ote dat je hierdoor je huis hebt moeten verlaten/ verkopen. Huren is een goede tussenoplossing wellicht, begrijp dat kopen voorkeur heeft. Huren zorgt in ieder geval voor rust in de tent qua woonruimte en geeft je de kans eea goed op een rijtje te zetten en juiste stappen te ondernemen. Als je echt op straat staat kom je wellicht in aanmerking voor een urgentieverklaring voor een huurwoning via de woningbouw.
Er zijn ook goede schuldsaneringskantoren die niet tot de sociale dienst of gemeente behoren en waar je makkelijker aanspraak op kunt maken.
Obvion is van de Rabobank en ABP. Dus probeer anders voor de gein is de rabobank, deze werken lokaal en wellicht dat het daar lukt. Criteria zijn redelijk identiek aan Obvion. Of ga naar de eigenbank, deze kennen je geschiedenis wellicht beter en dit kan zeker in je voordeel werken. Zal als ik jou was niet met een frisia of die troep achter deleningman in zee gaan. Deze lenen wel makkelijk maar naa ien je net zo hard via hun voorwaarden en extra zgn verplichte verzekeringen.
In ieder geval heel veel sterkte.

TeLaat

Ongelezen bericht door TeLaat »

Geldweg,

Bedankt voor je info, ben inmiddels met Rabo in gesprek (huisbank) en wellicht gaat het goedkomen maar ff geduld. Ze willen dat Dexia wordt ingelost en dat hebben wij liever niet (zie het maar terug te krijgen als Dexia in het ongelijk wordt gesteld) Huren is op zich ook niet zo´n probleem echter het geld gaat dan van me af en zie het liever naar me toekomen.

Tot dusver hebben we te maken met factor tijd!

Gesloten