Beste Petra.
Laten we even bij het begin van deze discussie beginnen. Dat was jouw onderstaande stelling:
Petra1987 schreef: ↑26 jul 2021 00:05
Als je niet verzekerd of lid bent van de consumentenbond loop je snel vast met geschillen!
Jouw statement is niet voorzien van enig argument, laat staan van enige onderbouwing.
Ik geef aan dat dat onjuist is en geef je daar bovendien drie verschillende argumenten (alle drie gebaseerd op mijn uitgebreide praktijkervaring) voor. Dan kan je natuurlijk mij aanvallen op een ontbrekende onderbouwing, maar begin eens bij het begin: namelijk bij het geven van uberhaupt een argument voor je eigen stelling. Zolang je zelf niet eens een argument geeft, is het nogal zwak om een ander die het -beargumenteerd!- niet met je eens is aan te vallen. En al helemaal als je er een non-discussie over afkortingen van maakt.
Het zal je hopelijk ook opvallen dat ik niet de enige ben die het niet met je stelling eens ben: er zijn meerdere forumleden naast mij die het eveneens niet met je eens zijn.
Ik ga met alle plezier de discussie met je aan over het nut van een RBV of de CB. Dat zal ik doen zodra je er een eigen topic voor opent, zodat we hier niet langer offtopic gaan, en jij er jouw stelling beargumenteerd hebt.