LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom zo negatief over MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe zit het met voorwaarden en garanties.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 20 Aug 2004 19:57 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Hoe zit het met voorwaarden en garanties.


Prima voor elkaar. Wanneer wil je beginnen?

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

keesjan,wil eerst de voorwaarden met de advocaat overleggen.

crabbel
Berichten: 105
Lid geworden op: 28 jul 2004 10:13

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door crabbel »

OK, jij bent toch zo'n zielig dom wezen die geen vrienden heeft en hier vriendjes zoekt en aandacht zoekt die je thuis niet krijgt van die vent van je???????Jij bent toch zo'n dom figuur die dr hele zoldertje volgestampt heeft met produkten, omdat je dacht ff snel rijk te worden, maar erachter kwam dat niemand iets van jou wilde kopen, omdat je geen vrienden hebt???
Ja, het is de "top" van Neerlands bedrijfsleven, maar niet heus

de Nette Netwerker

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door de Nette Netwerker »

Allereerst wens ik even mee te delen dat ik toch wel verschiet van de hevige reacties. Dit kan misschien wat menselijker, doordachter en gemodereerder. Het is een forum een geen slachtveld dacht ik.

Een bepaalde stelling of houding is steeds het gevolg van een reeks persoonlijke ervaringen, beslissingen, situaties, enz. en deze zijn onlosmakelijk verbonden met de persoon, bijgevolg wordt een pro- of contra-houding van iemand tegenover netwerkmarketing niet zozeer veroorzaakt door de sector, het bedrijf, het compensatieplan, de producten of de training, maar wel door de persoon zelf die een sleutelrol speelt in deze houding of stelling, een en ander resulterend uit persoonlijk gedrag/karakter.

Logischerwijs zal het echter wel zo zijn, dat iemand die actief met zijn vak (cfr. netwerkmarketing) bezig is, er meer van afweet dan iemand die er niet of niet meer bij betrokken is, en bijgevolg ook hoger zal scoren in zinvolle (praktijk)opmerkingen.

Het internet is een leuk medium en heeft als 1 van de grote voordelen dat je over zowat alles wat er bestaat op de Aarde en daarbuiten, wel een pro en een contra kan vinden, en ditto personen die achter de opgegeven stellingen/discussies kunnen staan.

Beide partijen kunnen bijgevolg ten alle tijde hun gelijk en/of ongelijk aantonen, als ze tenminste daartoe bereid zijn.

De essentie gaat dus vooral over wat men wel of niet wil aanvaarden van hetgeen men leest of opneemt aan informatie, en aangezien ieder dat volledig voor zich mag uitmaken, is dit een closed case...
Ofwel een eindeloos welles-nietes spelletje.

David V.
www.JoinIT.be
Netwerkmarketing & Coaching

kuklos
Berichten: 10132
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door kuklos »

David, jouw psychologische analyse is zeer leuk.

Laat ik een stukje van jouw post nemen:
Het internet is een leuk medium en heeft als 1 van de grote voordelen dat je over zowat alles wat er bestaat op de Aarde en daarbuiten, wel een pro en een contra kan vinden, en ditto personen die achter de opgegeven stellingen/discussies kunnen staan.
Aanvulling die je vergeet te geven is dat het internet ook ideaal is voor pseudo wetenschap en valse informatie geven.
Dat ik dus veel meningen kan vinden is niet zo bijster spannend.
Belangrijker is dat de bronnen waarop men zijn of haar mening baseert verifieerbaar zijn. En dat men de waarheid vertelt aangaande de feiten.

Ouwe koe

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Ouwe koe »

Zo, ff ouwe koeien uit die sloot halen.

Polobountyboy

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Polobountyboy »

wwedq

ondernemer_2004
Berichten: 162
Lid geworden op: 09 aug 2004 21:02

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door ondernemer_2004 »

keesjan,wil eerst de voorwaarden met de advocaat overleggen
Dat mag, zeg maar waar het heen moet.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Voor het eind van 2005 zal er heel anders tegen MLM worden aangekeken. Daarover ga ik niet argumenteren; de tijd zal mijn gelijk tonen.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Whahahaha het blijft lachen met die MLM'ers!

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Slim »

Voor het eind van 2005 zal er heel anders tegen MLM worden aangekeken. Daarover ga ik niet argumenteren; de tijd zal mijn gelijk tonen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Whahahaha het blijft lachen met die nichten!

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Hey Slim heeft lunchpauze :lol: Snel je broodje opeten en dan weer aan de slag voor je baasje. 8)

Doe je hem de groeten?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door student26 »

Ik ben geen nicht.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Slim »

Hey Slim heeft lunchpauze Snel je broodje opeten en dan weer aan de slag voor je baasje
Ik denk dat je je vergist. Ik ben zelfstandige en doe precies waar ik zin in heb.

Je hebt je al vaker vergist, want je denkt ook al dat ik Ad de Beer ben. :shock:

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Wie is Ad de Beer ?

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Ik ben zelfstandige en doe precies waar ik zin in heb.
Ik ken geen zelfstandige die doet waar hij zin aan heeft en ik ken er heeeeel veel.
Waar je wel gelijk aan hebt is dat je precies doet waar je zin aan hebt: Uit je nek kletsen.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Slim »

Ik ken geen zelfstandige die doet waar hij zin aan heeft en ik ken er heeeeel veel.
Die doen het dan verkeerd.

Gast

Re: Waarom zo negatief over MLM

Ongelezen bericht door Gast »

Voor het eind van 2005 zal er heel anders tegen MLM worden aangekeken. Daarover ga ik niet argumenteren; de tijd zal mijn gelijk tonen.
Dat wordt al 60 jaar geroepen.

Ik weet er nog een.
ken je die van "de aarde vergaat op ..."

Gesloten