LOWA wandelschoenen: geen Nederlandse webwinkel
-
Re: LOWA wandelschoenen: geen Nederlandse webwinkel
Precies, Alibaba en diverse andere Chinese sites bieden zelf gewoon dropshipping aan.
-
Jawel, maar in Nederland ben ik zo traceerbaar...
-
Nee hoor, Shop kun je zo openen via allerlei programma's. Je identiteit kun je makkelijk verbergen. Is helemaal niet zo ingewikkeld. Dat weten deze zolderkamer ondernemers ook vandaar dat dit zo'n plaag is.
Als het een beetje goed aanpakt en een beetje handig bent met een site bouwen kun je binnen korte tijd behoorlijk wat geld binnen harken.
Je zet er een niet bestaand kvk nummer en adres op en niemand kan je vinden. (alleen door en wat langer (dus duurder) onderzoek te doen zouden ze je kunnen vinden. Echter de meeste slachtoffers weten niet hoe ze dit moeten doen of nemen de moeite niet. Als je de producten dan niet al te duur maakt zal niemand voor een paar tientjes "verlies deze moeite doen.
Als het een beetje goed aanpakt en een beetje handig bent met een site bouwen kun je binnen korte tijd behoorlijk wat geld binnen harken.
Je zet er een niet bestaand kvk nummer en adres op en niemand kan je vinden. (alleen door en wat langer (dus duurder) onderzoek te doen zouden ze je kunnen vinden. Echter de meeste slachtoffers weten niet hoe ze dit moeten doen of nemen de moeite niet. Als je de producten dan niet al te duur maakt zal niemand voor een paar tientjes "verlies deze moeite doen.
Laatst gewijzigd door juliomariner op 25 sep 2023 17:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Ivo.w
vindt dit leuk
En misschien komt u dan ook nog in de “nieuwsbrief” van Radar.
ZeerPrivé
, witte angora
en BL2
vinden dit leuk
Tip, de domeinnaam: www.heelerghollandsekattenbrokken.nl is nog vrij.witte angora schreef: ↑25 sep 2023 10:15Ik denk dat ik maar eens naar China ga emigreren en daar een webwinkel begin, gericht op Europa. Nederland om precies te zijn.
-
En dan Franse hondenbrokken verkopen zeker?BL2 schreef: ↑25 sep 2023 17:06
Tip, de domeinnaam: www.heelerghollandsekattenbrokken.nl is nog vrij.
BL2
vindt dit leuk
Nee, Chinese of Duitse, daar is alles voordeliger.
BL2
vindt dit leuk
-
Jawel, maar dat is goedkope zooi. Dat lust de cavia niet.
BL2
vindt dit leuk
Waarom de brokken uit een bepaald land halen. Het gaat toch om winst maken. Dan gewoon niets versturen, maak je de meeste winst.
-
Daarom moeten de Franse hondenbrokken ook uit China komen... Maar jij denkt dat als ik gemalen baksteen verstuur dat ik ermee weg kom? Dat is zeker wel een winstpakker ja.
Dat het hier vol komt te staan met baksteentopics, ach, dat is het probleem van de moderatie natuurlijk.
Dat het hier vol komt te staan met baksteentopics, ach, dat is het probleem van de moderatie natuurlijk.
Geef het een leuk kleurtje en er kraait geen haan naar.
-
Die haan heeft sowieso kiezels nodig om zijn voer te kunnen malen, dat zit wel goed.