Als de kosten zo hoog zijn dan is er dus al een proces geweest bij de rechtbank die u heeft verloren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
-
Re: Telecomprovider Simpel brengt meer data in rekening
TS, verveelt zich, houdt van stangen en heeft zijn lolletje weer gehad.
Is nu 48 uur aan het werk i.v.m. Corona.
En we reageren ook nog
Is nu 48 uur aan het werk i.v.m. Corona.
En we reageren ook nog
-
Als je 48 uur achter elkaar moet werken moet je misschien even de Inspectie SZW inlichten. Je mag immers maar maximaal 2x12 uur werken. Dan heb je nog 2x 12 uur over om te reageren. Als we daar dan 2x 8 slapen vanaf halen, dan heb je nog steeds 8 uur over.
-
En gelukkig zijn er ook een hoop mensen die niet gaan rebellen en zeker niet gaan meelopen met bepaalde aanbieders die beweren goedkoop te zijn en toch onderaan de streep duur zullen zijn. Dat soort mensen denken eerst na voordat ze wat doen.
Als u zich zou verdiepen hoe de data berekend word, dan zou u snappen dat uw telefoon iets anders aan geeft. Als u uw rekeningen niet betaald en er komt een incassobureau die teveel kosten in rekening brengt, dan zal u daar tegenin moeten gaan. Gaan droeftoeteren op een forum en zelf geen aktie ondernemen is niet bepaald probleem oplossend werken. U geeft op iedereen af, maar vergeet even in de spiegel te kijken.
scontra
vindt dit leuk
-
Ook ik ben een zeer tevreden klant van Simpel. Nooit problemen met ze gehad. Eén keer kon ik niet meer bellen, dit was mijn eigen schuld, ik had hier al een berichtje van Simpel over gekregen dat ik mijn Plafond moest verhogen wat ik geheel vergeten was. Ook ik werk niet voor Simpel en heb ook geen aandelen. Vraag me af of u weet wat het woord 'respect' betekent?! Uw antwoorden vind ik nogal grof.
Sowieso voor iemand die om raad/hulp vraagt. Trouwens wat bedoelt u met : onbepeerkt fair use data tegoed??
Sowieso voor iemand die om raad/hulp vraagt. Trouwens wat bedoelt u met : onbepeerkt fair use data tegoed??
De persoonlijk gerichte berichten en aanvallen in dit topic storen ons. Dit krijgt een slotje. Als de TS niet het gevoel heeft dat zijn vraag werd beantwoord, kan een nieuw topic worden gestart.
Karel123##
en Nevyn
vinden dit leuk